FORD TAUNUS CLUB TURKEY
HOŞGELDİNİZ SAYIN ZİYARETÇİ...MALESEF ÜYE OLMAYANLAR FORUM İÇERİĞİNE VE TÜM KONULARA ULAŞAMAZLAR...KLÜB FORUMUMUZ BAĞLI OLDUĞU KANUN VE HÜKÜMLER İTİBARİYLE, KULLANICI VEYA DIŞARDAN 3.ŞAHISLARIN HER TÜRLÜ İÇERİK PAYLAŞIMI VEYA SUİSTİMALİ İLE KİŞİLİK HAKLARINA AYKIRI MESAJ VE E POSTA İLETİLERİNİ GÖNDERENLER HAKKINDA DOĞURACAĞI HER TÜRLÜ HUKUKSAL YAPTIRIMIN UYGULANMASI İÇİN, BU TÜR SUÇ TEŞKİL EDEN FİİLİ GERÇEKLEŞTİRENLERİN KULLANICI BİLGİLERİ, IP ADRESLERİ, MAİL ADRESLERİ ''BİLİŞİM SUÇLARI VE SİSTEMLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ'' NE BİLDİRİLEREK GEREKLİ İŞLEMİN YAPILMASI SAĞLANACAKTIR. ATILAN TÜM ÖZEL MESAJLAR, E MAİLLER VE MESAJLAR HUKUKİ BİRER DELİL OLARAK SAKLANMAKTADIR. ÜYELERDEN KAYIT ESNASINDA İSTENEN VATANDAŞLIK NUMARASI BİLGİSİ DE BU SEBEPLEDİR...KENDİNDEN VE KİŞİLİĞİNDEN EMİN OLANLARIN ARAMIZDA OLMALARINDAN MUTLULUK DUYARIZ...LÜTFEN BİLİNÇLİ BİRER İNTERNET KULLANICISI OLARAK ARAMIZDA BULUNUNUZ !

Join the forum, it's quick and easy

FORD TAUNUS CLUB TURKEY
HOŞGELDİNİZ SAYIN ZİYARETÇİ...MALESEF ÜYE OLMAYANLAR FORUM İÇERİĞİNE VE TÜM KONULARA ULAŞAMAZLAR...KLÜB FORUMUMUZ BAĞLI OLDUĞU KANUN VE HÜKÜMLER İTİBARİYLE, KULLANICI VEYA DIŞARDAN 3.ŞAHISLARIN HER TÜRLÜ İÇERİK PAYLAŞIMI VEYA SUİSTİMALİ İLE KİŞİLİK HAKLARINA AYKIRI MESAJ VE E POSTA İLETİLERİNİ GÖNDERENLER HAKKINDA DOĞURACAĞI HER TÜRLÜ HUKUKSAL YAPTIRIMIN UYGULANMASI İÇİN, BU TÜR SUÇ TEŞKİL EDEN FİİLİ GERÇEKLEŞTİRENLERİN KULLANICI BİLGİLERİ, IP ADRESLERİ, MAİL ADRESLERİ ''BİLİŞİM SUÇLARI VE SİSTEMLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ'' NE BİLDİRİLEREK GEREKLİ İŞLEMİN YAPILMASI SAĞLANACAKTIR. ATILAN TÜM ÖZEL MESAJLAR, E MAİLLER VE MESAJLAR HUKUKİ BİRER DELİL OLARAK SAKLANMAKTADIR. ÜYELERDEN KAYIT ESNASINDA İSTENEN VATANDAŞLIK NUMARASI BİLGİSİ DE BU SEBEPLEDİR...KENDİNDEN VE KİŞİLİĞİNDEN EMİN OLANLARIN ARAMIZDA OLMALARINDAN MUTLULUK DUYARIZ...LÜTFEN BİLİNÇLİ BİRER İNTERNET KULLANICISI OLARAK ARAMIZDA BULUNUNUZ !
FORD TAUNUS CLUB TURKEY
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
En son konular
» Weber Çift Boğaz Karbüratör
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75

» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl

» Kaput İzalatörü
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl

» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4

» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100

» 92 model gt bagaj kilidi
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls

» Tekrar selamlar :) Far değişimi
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul

» Marş basıyor çalışmıyor
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan

» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan

» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist

» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber

» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron

» 92 GT otomatik jikle
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft

» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel

» ön cama hava gelmiyor
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan

» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci

» Yokuşta Bayılma
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT

» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Tofaş radyator fan kullanan var mi
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89

» 78 taunus koltuk
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml

» Ford taunus çakmaklık
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist

» Süratli giderken vonlama
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan

» Lütfen yardımcı olur musunuz
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz

» Devir saati düşme sorunu yardım
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul

» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist

» tekleme
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» Erzincan...
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77

» Devir saati düşme sorunu yardım
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo

» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi

» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel

» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy

» araba soğukken patırtılı çalışma
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» proje fazlası 88 taunus gls
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44

» Yıldım arkadaş
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42

» granada zetec
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen

» Swaymar Cologne V6
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran

» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron

» Kalorifer petek iptali
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul

» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist

» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti

» Subap ayarı tek soru.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul

» Silindir kapak contası yandı.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango

» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu

» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78

» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik

» Tamir ve Bakım Klavuzları
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler

» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64

» arka stop lambası hk.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66

» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78

» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici

» yağ seviyesi sorunu
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist

» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti

» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ

» 2000 sübab ayarı
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca

» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT

» taunus kaporta aksamları
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici

» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca

» Şaft askısı degisimi
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca

» Motor yağ kapağı temizliği.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca

» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66

» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay

» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT

» 1976 model ford taunus
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Fren & devir saati karmaşası
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan

» Kurucular yardımcı olabilir mi?
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli

» Direksiyon kutusu
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza

» Weber Karbüratör Yardım
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul

» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici

» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist

» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem

» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay

» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley

» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42

» orjinal sol stop
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay

» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay

» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici

» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici

» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT

» corum mını buluşma03.04.2016
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT

» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil

» taunus headers arıyorum
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT

» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT

» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Gt-Gts kalorifer kumandası
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Gösterge ışıkları
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT

» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan

» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti

» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT

» araçda lpg de dahi benzin kokusu
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay

» Disk koruma sacı ses yapıyor
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT

» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
TAUNUS MODİFİYESİ Navbit10Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran

Giriş yap

Şifremi unuttum

Kimler hatta?
Toplam 13 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 13 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
TEKNİK DESTEK
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user

Ayın en aktif yollayıcıları
No user

Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma


TAUNUS MODİFİYESİ

+4
ilti
falco911
Mehmet
MaviiAlbatros
8 posters

1 sayfadaki 2 sayfası 1, 2  Sonraki

Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Cuma Haz. 24, 2011 3:41 pm

merhaba arkadaşlar; eskiden beri bizim otomobillerin gerçekçi ve güvenilir bir şekilde en çok ne kadar güçlendirilebileceğini merak ederdim.konuyu okuyan vy ilerde göz atacak olan arkadaşlarımızın çoğunun maddi açıdan böyle şeylerin gereksiz olduğunu düşünecek olmaları kendi açılarından haklıdır.bu zamanda maddiyat neye yetiyorki çelik bir krank vy weber çift karbüratörlü manifold alınabilsin.bunun yerine çocuğumuzun geleceğine minik minik yatırımlar vy ihtiyacımız olan başka bir sürü şey karşılanabilir.

buna rağmen konuyu açmamın vy gelişmesi için zaman harcamak istememin nedeni istisna olabilecek durumlarda ihtiyaç halinde ekleyeceğimiz bilgi belgelere başvururak deneyim kazanmak.zaten bu konuyla ilgili bilimsel olarak çok az kişinin deneyimi vy bilgisi var sanırım.Orjinalci Hocamız yabancı sitelerde bununla ilgili birçok makale olduğunu söylemişti.bazılarını çevirmeden sadece fotolar için, bazılarınıda çevirisini yaparak yazınsal bilgilerinden faydalanmaya ve eklemeye çalışacam.

bazı firmaların, ralli için motor gücü arttırma yöntemlerinden birtanesi.fazla yakıt hava karışımı ve bu karışımın ortaya çıkaracağı yanma oranlarına dayanabilecek, çoğunluğu çelik parçalardan oluşan Pinto Engine..




FORD 'PINTO'

[color=#00030a]



When the 2.0 litre pinto engine first appeared in the RS 2000 Escort many of our customers chose it to compete with. We first started building this engine as a group 1 rally engine and then later developing more powerful units with side draft Weber carbs, dry sump systems and in turn all steel engines for racing. Since then we have continued to build the engines for formula ford, short oval racing and even long stroke 2.4 litre versions, still building this engine to date.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


PİNTO ENGINE R S
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Pinto Engine R S ile ralliye katılan arabalar.Arkadaşlar, ben en öndekinin bir Ford S T C olduğunu düşündüm,sizce ?

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[color=#000]Wilcox,[color=#000] İngiltere ve Avrupa alanda önde gelen motor.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Pinto tipi motorlar için parçalar ve bileşenleri ..
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
dövme çelik piton ve biyel kolları

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

EN40B çelik krank milleri

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



Alttan Giriş Manifold 44 IDF


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]



Bölüm
Maliyet
Yeni Silindir Kapağı Kurşunsuz koltuk
200,00 £
88mm Çelik Krank EN40B 76.95mm, 84mm,
1.200,00 £
Çelik conrods 5.000 "(Özel sipariş)
600,00 £
Çelik conrods 'H' bölümünde
700,00 £
Çelik Volanlar 6 veya 9 cıvata 81 / 2 "debriyaj veya 71 / 4" debriyaj
180,00 £
Tam Kuru karter kiti
960,00 £
Yüksek basınç / yüksek kapasiteli yağ pompası
85,50 £
Yüksek basınçlı yağ pompası
55,00 £
Poly V krank kasnak, patron ve yıkayıcı
57,92 £
Poly V su pompası kasnak
34,75 £
Poly V alternatör kasnak
36,12 £
Poly V kayışı
19,49 £
Cam kemer
11,72 £
Eksantrik (doğrudan) çeşitli profiller, düşük yarış hızlı yol
120,00 £
Ağır büyük sonunda saplama seti
53,00 £
Yan taslak karbonhidrat için emme manifoldu.
84,00 £
Sübap yayları - çift
86,00 £
Sübap yayları - tek
36,00 £
Cam takipçileri normal ped
54,50 £
Cam takipçileri özel yastık
64,00 £
Çelik valf hizmetli
6,00 £ (her biri)
Vana hizmetli - std
5,77 £ (her biri)
Vana kılavuzları (cast)
1,89 £ (her biri)
Supap mühür
0,95 £ (her biri)
Alaşım cam örtüsü - ıslak veya kuru karter
POA
Vernier kam makarası - oluklu tip
74,50 £
Powergrip su pompası sürücü kiti
£ 93,60 YTL
Giriş valfi - Rimflow, 1,654 ", 1.750
14,50 £ (her biri)
Egzoz valfi Rimflow, 1,420 ", 1.500"
14,50 £ (her biri)
Giriş Vana - 1. Grup, 1.750 "
14,50 £ (her biri)
Egzoz valfi - 1. Grup, 1.500 "
14,50 £ (her biri)
[color:1709=#000]Değişebilir birçok diğer parçalar mevcut, fiyatlar. [color:1709=#000]Tüm parçalar + KDV olarak

MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından Mehmet Cuma Haz. 24, 2011 8:53 pm

2.0 pinto motordan bu modifiyeler sayesinde 220Bg güç alıyorlar.
Mehmet
Mehmet
SADIK ÜYE
SADIK ÜYE

Kayıt tarihi : 08/03/09
Mesaj Sayısı : 390
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : Taunus 1.6
Erkek Yay

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından falco911 Cuma Haz. 24, 2011 10:44 pm

bütçe elverdiği sürece yapılmayacak iş yok , hele ki blok dökme demirken...
ancak mevcut şanzuman ve defransiyellerimiz bu gücü kaldırmaz.
bir ara liste çıkartmıştım, 30 bin dolar civarındaydı maliyeti.
v6 blok, 10.2:1 sıkıştırma atmosferik (turbosuz, chargersız) 9 10bin devir çevirecek şekilde , aşağıda saydıklarımla Very Happy
wiseco pistonlar,
darton gömlekler,
forged krank,
forged alu süpaplar,
skunk2 süpap yayları,
293 derece egzantirik,
yüksek basınçlı yağ pompası,
cncden çıkartılıp ısıl işlemden geçecek emme manifoldu,
özel sipariş conta seti,
AEM hava filtresi,
megasquirt3 ,
walbro benzin pompaları,
300 cc*6 enjektör,
edis6 coil pack,
nkg buji seti ,
msd blaster ateşleme bobini,
port polish (yüzey taşlama, parlatma)
quaife defransiyel ve akslar,
getrag ters1, 6+1 şanzuman,
bronz debriyaj balatası,
karbonfiber şaft,
lgl fren diskleri ve kaliper seti,
AL DELCO westinghouse,
H&R yay ve amortisörler,
aklıma gelmeyen şeyler de var tabi Smile
modifiye işinin sonu yok, yeter ki para olsun...
falco911
falco911
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından ilti Cuma Haz. 24, 2011 11:02 pm

Güzel payşlaşım; teşekkürler.
"Para var, güç var" demişler..
ilti
ilti
ADMİN
ADMİN

Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Erkek Akrep

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından Mehmet C.tesi Haz. 25, 2011 1:03 am

falco911 demiş ki:bütçe elverdiği sürece yapılmayacak iş yok , hele ki blok dökme demirken...
ancak mevcut şanzuman ve defransiyellerimiz bu gücü kaldırmaz.
bir ara liste çıkartmıştım, 30 bin dolar civarındaydı maliyeti.
v6 blok, 10.2:1 sıkıştırma atmosferik (turbosuz, chargersız) 9 10bin devir çevirecek şekilde , aşağıda saydıklarımla Very Happy
wiseco pistonlar,
darton gömlekler,
forged krank,
forged alu süpaplar,
skunk2 süpap yayları,
293 derece egzantirik,
yüksek basınçlı yağ pompası,
cncden çıkartılıp ısıl işlemden geçecek emme manifoldu,
özel sipariş conta seti,
AEM hava filtresi,
megasquirt3 ,
walbro benzin pompaları,
300 cc*6 enjektör,
edis6 coil pack,
nkg buji seti ,
msd blaster ateşleme bobini,
port polish (yüzey taşlama, parlatma)
quaife defransiyel ve akslar,
getrag ters1, 6+1 şanzuman,
bronz debriyaj balatası,
karbonfiber şaft,
lgl fren diskleri ve kaliper seti,
AL DELCO westinghouse,
H&R yay ve amortisörler,
aklıma gelmeyen şeyler de var tabi Smile
modifiye işinin sonu yok, yeter ki para olsun...

Düşünemiyorum dehşet bir makina olur...
Mehmet
Mehmet
SADIK ÜYE
SADIK ÜYE

Kayıt tarihi : 08/03/09
Mesaj Sayısı : 390
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : Taunus 1.6
Erkek Yay

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından erdem44 C.tesi Haz. 25, 2011 3:36 am

falco911 demiş ki:bütçe elverdiği sürece yapılmayacak iş yok , hele ki blok dökme demirken...
ancak mevcut şanzuman ve defransiyellerimiz bu gücü kaldırmaz.
bir ara liste çıkartmıştım, 30 bin dolar civarındaydı maliyeti.
v6 blok, 10.2:1 sıkıştırma atmosferik (turbosuz, chargersız) 9 10bin devir çevirecek şekilde , aşağıda saydıklarımla Very Happy
wiseco pistonlar,
darton gömlekler,
forged krank,
forged alu süpaplar,
skunk2 süpap yayları,
293 derece egzantirik,
yüksek basınçlı yağ pompası,
cncden çıkartılıp ısıl işlemden geçecek emme manifoldu,
özel sipariş conta seti,
AEM hava filtresi,
megasquirt3 ,
walbro benzin pompaları,
300 cc*6 enjektör,
edis6 coil pack,
nkg buji seti ,
msd blaster ateşleme bobini,
port polish (yüzey taşlama, parlatma)
quaife defransiyel ve akslar,
getrag ters1, 6+1 şanzuman,
bronz debriyaj balatası,
karbonfiber şaft,
lgl fren diskleri ve kaliper seti,
AL DELCO westinghouse,
H&R yay ve amortisörler,
aklıma gelmeyen şeyler de var tabi Smile
modifiye işinin sonu yok, yeter ki para olsun...

Falco kardeş senin niyetin bozuk Rolling Eyes arabayı yerde götürmek değil Smile
erdem44
erdem44
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 16/08/10
Mesaj Sayısı : 564
Yaş : 51
Yaşadığı Şehir : kocaeli
Otomobili : Ford Taunus 1992 GTS
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından oğuzhan(efsane) C.tesi Haz. 25, 2011 4:58 am

bu tür modlara herkesin gücü yetmiyor, ancak 15-20 bg alabileceğimiz basit işlemleri bilmekte fayda var diyorum.
oğuzhan(efsane)
oğuzhan(efsane)
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros C.tesi Haz. 25, 2011 6:25 am

falco arkadaşım, yazdıklarını hemen not edip araştırmaya başladım Very Happy tamam yapabileceğimizden değil ama bilgimizin olması iyi olur.. ayrıca acaba zamanında Taunus 2 ' nin modifiyesinde kullanılan yöntem vy parçalar nelerdir, bilginiz var mı? yazısını okuduğumda yarış esnasında son dk şanzuman ile ilgili bir sorun yaşadığını belirtiyorlardı da; sorunun ne olduğunu anlatmamışlardı.bilginiz var mı?

Oğuzhan bey, haklısınız.ayrıca herkesin gücü yetmiyor değil; muhtemelen hiçbirimizin gücü yetmez vy tercih etmez diyelim [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

ama bilgi deneyim sohbet paylaşımı oluyor ve aramızda çok meraklı olanların merakı gideriliyor işte.yada benim gibi bunları okudukça hayal gücümüz artıyor diyelim [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ..

15-20 beygir arttırmak nasıl mümkün olur acaba Oğuzhan Bey ? bizlerin yapabileceği türdense irdelemek isterim doğrusu..
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından ilti Paz Haz. 26, 2011 1:42 am

Gücü yetenin yetiyor da.. Gücü yettiği zaman ilk iş Taunus'u satmak oluyor genellikle..15000TL peşin ver, 60 ay boyunca ayda 500 öde. 60 ay sonra aracını bugünkü 15000'e saysınlar yine 60 ay öde..--Araba senin mi?--Benim.Duy da inanma..Ben bu makinayı 15000'e mal edip ayda 500 ödesem her halde NASA teknolojisine ulaşmıştım. Euro NCAP'in test alanını da deler geçerdim. Tamam; abarttım biraz ama haksız mıyım yani. Onun için öğrenelim de, belki Taunus'u satıp 30 bin dolara ruhsuz bir alet almak yerine modifiye yapmak birilerimizin aklına gelir.
ilti
ilti
ADMİN
ADMİN

Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Erkek Akrep

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Paz Haz. 26, 2011 2:52 am

ee, bu kadar esaslı konuşmadan sonra teknik bilgini deneyimini konuştur o zaman İlteriş Hocam [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] mesela en ufaktan beygir gücü nasıl arttırılır vy performans artışına nereden başlanmalıdır ? sakıncalar, amaçlar nelerdir paylaşalım burada.bir nevi rehber olur sonuçta herkese.

bi de Hocam meraktan sordum, hangi bölümdesiniz ? mizaha yatkınlığın olduğunu kaç mesajdır farkediyorum [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından erdem44 Paz Haz. 26, 2011 3:00 am

Garip bir milletiz biz hep yeninin peşindeyiz.Sevmiyorum ama Amerikalılar niye hala eski arabalarını modifiye ve iyileştirme çabasındalar yok shelby yok,camaro vs. onlar bu işi biliyorlar çünkü yeni araçlarda ruh yok.

Ben aracıma bindiğim zaman keyif almak istiyorum ve Taunusumda da bunu fazlasıyla buluyorum.
erdem44
erdem44
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 16/08/10
Mesaj Sayısı : 564
Yaş : 51
Yaşadığı Şehir : kocaeli
Otomobili : Ford Taunus 1992 GTS
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından Sancar Saran Paz Haz. 26, 2011 3:12 am

bence makul olan, pintolari zetec le swaplamaktir.

Ondan kellisi, gelsin MS gitsin Turbo...

4 silindir Ecoboostlar ayaga dusunceye kadar bumudur budur...

V6 lara gelince bir yol buldum evlere senlik, akillara ziyan.

Amerikada bir sirket var, v6 ford motorlarla bozmus. 2.9 cologne icin stroker kit yapiyor. Kapiyi tiklatip selamin aleykum bizde 2.8 (2.3 e de olur) Cologne var. buna amerikan silindir kafa, amerikan intake bide 2.9 stroker kiti yapanmi demek lazim.
2.9 icin olan makinayi 3.5 yapiyor, 3.500 usd mi ne. Kafalar kranklar, piston kollari ivir zivir hersey dahil...

Ustunede MS cakip, BRC nin yeni likit/benzin enjeksiyon sistemini monte edicen.

Falan filan, para olmadan bu isler yalan...
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından falco911 Paz Haz. 26, 2011 8:13 am

2.0lar için yapılacak işlem sierra kapağı toplayıp monte etmektir,enjektörleri, beyni, sensörleriyle falan. motor rektefiye edilecekse düşük sıkıştırma pistonlarıyla toplanıp turbolanabilir. (turbosuz 140 hp civarı , turboyla 200hp günlük kullanılır)

2.0a 1.6 gt kapağı takanlar da var, yakıtını bilemem ama gücün arttığı kesin. (1.6 gt egzantiriği daha yüksek derecelidir,süpaplar daha erken açılıp daha uzun süre açık kalır, süpap büyüklükleri gtslerle aynıdır)

egsoz taunuslarda çok önemli, defransiyelin etrafından dönen egsoz borusu çekişi ciddi anlamda düşürüyor. headers yaptırılıp egsoz defransiyelin önünde bitirilebilir (mustanglerde çok örneğini gördüm, gerçi onlarda son susturucu da yoktu Very Happy )

dediğim gibi, her şey para modifiye işinde, bütçem şu kadar dedikten sonra kafa yormak gerekiyor ne yapılacağına.
falco911
falco911
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Paz Haz. 26, 2011 3:22 pm

ben tam da bunu demek istiyordum..mesela egsozun böyle dez avantajı olduğunu bilmiyordum ve zaten benim egsoz en fazla 2-3 ay gider. değiştireceğim zaman Falco arkadaşımızın dediği headers uygulaması nedir ne değildir araştırıyorum hemen.maliyeti normal egsoz takmaktan ne kadar daha fazla öğrenmeye çalışayım.bir iki soru yazayım aşağıya;

2.0 motoruma 1,6 kapak takarken karşılaşılabilecek ne tür sorunlar olabilir ? 2.0 motor hem gls de hem de gts de var; her ikisine de 1.6 kapak uyar mı ?
taban genişliği ve yüksekliği birebir uyar mı ? sonuçta kam mili dişlisinin 2.0 kapağına göre yüksekte vy alçakta kalması sorun yaratır ..
şayet bu kapak meselesi; 2.0 kapağını sök yerine 1.6 kapak tak ve gaza bas kadar kolay birşey ise 3. sıradaki planım bu olacak .çünkü zaten Fordumun ben de kalmasını istediğim için yedek çelik yüzüklü bir kapak alacaktım.şu anki kapağın durumu çok iyi,hiç işlem görmedi şu ana kadar.çelik yüzüklü, yeni sübaplı piyanolu ve yeni yaylı kapak alabilirm 1 yıl içerisinde. sağlayacağı beygir gücü minumum ne kadardır acaba ?

Sayın Orjinalci Hocamızda okuduğu bir makalede bunu belirtmişti aslında.egsoz ve 1.6 kapağın uygulama aşaması hakkında bilgisi olan arkadaşlar paylaşırlarmı bizimle.


En son MaviiAlbatros tarafından Ptsi Haz. 27, 2011 1:30 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 2 kere değiştirildi
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Paz Haz. 26, 2011 3:32 pm

Sancar abi hem fikrini yazmış hem de sonunda sitem etmiş [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ..Sancar abi bu arada yazdıkların teknik terim içerdiğinden ben başta olmak üzere diğer arkadaşlar okuyup okuyup heyecanlanıyoruz fakat çok anladığımızdan değil [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] bence..
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından falco911 Ptsi Haz. 27, 2011 2:41 pm

hocam kapak değiştirme işini ankarada yaptırmanızı tavsiye ederim.
olay sök birini tak öbürünü kadar basit sayılır, saplamalar ve birkaç parça daha değişiyor ama bu işi daha önce yapmamış birine gitmemek lazım.
bu işlemden sonra sıkıştırma ve yanma süresi epey değişeceği için daha önce böyle bir şey yapmayan bi usta, olmadı bu sökelim diyebilir Smile
falco911
falco911
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Ptsi Haz. 27, 2011 2:54 pm

ben evde yapmayı düşünüyordum [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] .. neyse ustayı bulmak mesele olmayabilir. Hocam peki minimum ne kadarlık beygir artışı sağlanır ? (ayrıca dökecek bir yer bulursam kapağı çelikten dökmeyi düşünüyorum ) ve headersi biraz daha açıklar mısnız ?
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından falco911 Ptsi Haz. 27, 2011 3:17 pm

beygir artışı vereceğiniz yakıtla alakalı hocam, aynı yaksın diye ayarlarsanız 6 7 beygir artar, ama yakıttan kaçmazsanız 30 32 beygir kadar artacaktır.
headers olayını hemen her egsozcu yapabilir, yukarıdaki resimlerde paylaşmışsınız , bobin resminin üstündeki siyah egsoz manifoldu.
lama kesilir kapağa oturacak şekilde, egsoz çıkışlarına uygun delikler açılır, gerisi büküm ve kaynak.
1. ve 4. silindir bir grup, 2. ve 3. silindir ikinci grup olarak kapaktan 43cm sonra birleşicek,
kapaktan 86 cm sonra hepsi birleşecek şekilde ölçüp ona göre büküm yapmak gerekiyor. (bu uzunluklar boruların uzunluğu tabi Very Happy )

defransiyelin üstünden dolanma konusunda yapılabilecek bir şey yok, ya egsoz defransiyelin önünde bitecek, ya da eski şekliyle kullanılacak.
falco911
falco911
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Ptsi Haz. 27, 2011 3:33 pm

evet Falco Hocam, bana bu bilgileri vererek hem başınıza benim gibi bir bela almış oldunuz, hem de cebimde oluşacak zararlardan dolayı bizimkilerden kötü bir dua Mad Laughing .. şaka şaka, bizimkiler kötü dua etmez ama ben bayağı soru sorarım artık.zaten Orjinalci Hocamıza bu günlerde daha az sormaya çalışıyorum ki beni attırmasın forumdan [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Falco Hocam;

1- yakıta kıyıp 30 küsür beygir arttırmak; karbüratör ayarı ile mi ilgilidir, bizim weber çift boğaz yetecek midir, yoksa başkasını mı bulmak durumunda olacaz?

2-yakıt ile oynamaz isek bile 6 beygir gibi artış olduğu halde neden fazla güç= fazla yakıt realitise burda işlemiyor ?

3-yakıt max. ne kadar artış gösterir ?

4- motorun sesi ne yönde değişir ?

5-hararet normale göre ne yönde seyir gösterir ?

6-kam mili dişlisi hiç işlem görmeden uyar mı ?

7- 30 küsür beygir artış olduğunda yürüyen aksamda ve frenlerde extra bir iyileştirme vy değişim gerektirir mi ?

9- saygılar sevgiler Falco Hocam [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından oğuzhan(efsane) Ptsi Haz. 27, 2011 3:52 pm

MaviiAlbatros demiş ki:falco arkadaşım, yazdıklarını hemen not edip araştırmaya başladım Very Happy tamam yapabileceğimizden değil ama bilgimizin olması iyi olur.. ayrıca acaba zamanında Taunus 2 ' nin modifiyesinde kullanılan yöntem vy parçalar nelerdir, bilginiz var mı? yazısını okuduğumda yarış esnasında son dk şanzuman ile ilgili bir sorun yaşadığını belirtiyorlardı da; sorunun ne olduğunu anlatmamışlardı.bilginiz var mı?

Oğuzhan bey, haklısınız.ayrıca herkesin gücü yetmiyor değil; muhtemelen hiçbirimizin gücü yetmez vy tercih etmez diyelim [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

ama bilgi deneyim sohbet paylaşımı oluyor ve aramızda çok meraklı olanların merakı gideriliyor işte.yada benim gibi bunları okudukça hayal gücümüz artıyor diyelim [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ..

15-20 beygir arttırmak nasıl mümkün olur acaba Oğuzhan Bey ? bizlerin yapabileceği türdense irdelemek isterim doğrusu..

valla kardeş bende bilmiyorum, ancak sancar saran abimize bu konuyu sormuştum bana çek walf olayı anlatmıştı, benim aklıma yattı ve taktım kafaya onu yapıcam.

zaten bizim taunuslarda çok fazla bg artması 50-75 kadar diğer değişiklikleride yanında getirir. şanzuman defransiyel başta geliyor, devamında frenler ve süspansiyonla ilgilenmek gerekir, buda çok fazla bir maliyet demek. Very Happy
oğuzhan(efsane)
oğuzhan(efsane)
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Ptsi Haz. 27, 2011 4:10 pm

Oğuzhan Bey, Falco arkadaşımızın paylaştıklarından yola çıkarak astronomik bir masraf yapmadan 30 bg elde edebilirsek şimdilik iyi.yukarda yazmıştım yine örnek vereyim.ben zaten bugünlerde olmasada önümüzdeki zamanlarda yedek olması maksadıyla çelik yüzüklü bir silindir kafası alcaktım.madem 1.6 kapağı böyle bir gücün oluşmasında başrol oynuyor ; o zaman ben de alacağım kapağı 2.0 kapağı değil de, çelik yüzüklü 1,6 kapağı alırım.ikinci bir örnekte egsoz meselesi.egsoz bende 3-4 ay sonra değişmek zorunda.3-4 ay yerine 6-7 ay beklerim ve headers denilen uygulamayı yaparım.bana ikisinin extradan masrafı 200-300 lira olur sanırım, çünkü zaten egsozu da kapağı da alacak idim. 200-300 tl az diye değil asla ! zaten Taunusumuzda herşeyi hemen ve topluca halletmeye çalışırken büyük maddi hatalar yaptım.şimdi geriye sabredip toparlanmayı ve ondan sonra bu sefer yavaşça bu güç arttırışı uygulamalarını yapmam kalıyorsanırım..

Taunusumuzu satmayı hiç düşünmüyorum ve ayrıca ortalama bir buçuk yıl gibi bir süreden sonra günlük binmeyi değil de; hafta sonları vy şehir dışına çıktığımızda keyif maksatlı kullanmayı planlıyorum.bunun ilk nedeni sık sık şehir içinde çukurlarda tozda toprakta kullanarak eskimesini istememem ve uzun müddet kimsenin olmasada benim güçlü klasiyim olmasını ümit etmem.hem bu şekilde kullanırsam beygir gücü arttığından dolayı oluşacak yakıt bedelini toplam zamanda aza indirmiş olurum diye düşünüyorum.

bilmem, fazla mı hayalperest bir düşünce [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından Sancar Saran Ptsi Haz. 27, 2011 9:10 pm

Bence sen orta karar bir ekzantrik mili arti 38 lik karburator al.

Yakitin artsada, arac daha bir guzel olur Smile
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından oğuzhan(efsane) Salı Haz. 28, 2011 12:26 am

hepsi zamanla olacak şeyler albatros bey. umarım herşey gönlünüzce olur.
oğuzhan(efsane)
oğuzhan(efsane)
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından MaviiAlbatros Salı Haz. 28, 2011 3:03 am

sağolasın Oğuzhan Hocam.umarım zamanla ve sabır ile.

Sancar bey 38 lik karbüratörü ve orta karar kam milini biraz daha açıklar mısınız ?

hem benim için hem de konuya biraz daha az aşina olan arkadaşlar için mümkünse.

teşekkür ederim.
MaviiAlbatros
MaviiAlbatros
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

TAUNUS MODİFİYESİ Empty Geri: TAUNUS MODİFİYESİ

Mesaj tarafından ilti Salı Haz. 28, 2011 4:02 am

MaviiAlbatros demiş ki:ee, bu kadar esaslı konuşmadan sonra teknik bilgini deneyimini konuştur o zaman İlteriş Hocam [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] mesela en ufaktan beygir gücü nasıl arttırılır vy performans artışına nereden başlanmalıdır ? sakıncalar, amaçlar nelerdir paylaşalım burada.bir nevi rehber olur sonuçta herkese.
bi de Hocam meraktan sordum, hangi bölümdesiniz ? mizaha yatkınlığın olduğunu kaç mesajdır farkediyorum [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Benim silindir kapağım çatladığında 1.6 kapağı almayı düşünmedim değil fakat montaj ve ayar problemi olmasın diye 2.0 aldım. Modifiye işini uzmanları cevaplıyorlar; bana pek bir şey düşmez. Benim yapacağım en iyi iş, şehir içi kullanıma uygun (rölantiyi bozmayan) hafif modifiyeli bir egsantrik mili ve esaslı bir karbüratörden ibaret olabilir. Ben de karbüratör konusu açmıştım; Weber 38/38 DGAS veya uydurulabilirse Zenith 35/40 (Mercedes karbüratörü). Onu da Sancar üstadım soktu aklıma sağolsun Very Happy Cepte kumpas, çıkmacıları bir dolaşmak lazım Very Happy
Bir keresinde eBay tarama yaptığımda 4 boğaz karbüratör için özel yapım Pinto manifold bulmuştum; o da satılalı uzun zaman oldu. Hayallerimden biri bu makinaya Holley Double Pumper takmak. Takmasından ziyade, yakması ben ürkütüyor. İnşallahi bir gün.. diyorum..

Ben yükseği Kimya bölümünde yapıyorum fakat aslen fizikçiyim.
ilti
ilti
ADMİN
ADMİN

Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Erkek Akrep

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

1 sayfadaki 2 sayfası 1, 2  Sonraki

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz