NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 8 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 8 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
+2
fordju75
Sancar Saran
6 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER :: MEKANİK VE TEKNİK BAZI BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Asagidaki linkte bulunan dokumanda oldukca detayli bir bicimde konu hakkinda bilgi var. Dilerim birilerinin isine yarar.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Teşekkürler. Vakit buldukça inceleyeceğim.
fordju75- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/10
Mesaj Sayısı : 352
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Ankara/Saray
Otomobili : 1975 taunus L
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Paylaşım için teşekkürler. Bilgileri okuyunca sonradan EFI sistemine geçmekten vazgeçer gibi oldum. Daha önce bahsedilen ve bazı SOHC Pinto motorlarında kullanılan (Türkiye'de Ambulans olarak kullanılan Transitlerin bazılarında) EFI sistemini çıkma olarak alıp sağlıklı bir hale getirmek pek zahmetli ve keyifsiz olacak gibi. Alınacak sistemde gözden kaçacak eksik bir parça ya da arızalı bir sensör işin tadını tümden kaçırır.
orjinalci- ADMİN
- Kayıt tarihi : 25/01/08
Mesaj Sayısı : 1940
Yaş : 57
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 1993 Taunus GTS A/C
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Size ozel olarak dusunmek gerekirse, tatsizlik yasatabilir.
Neticede taunusun mevcut halinin icini disini biliyorsunuz. Gozunuz kapali binlerce km yapabilirsiniz. Herhangibir arizaya aninda mudehale edebilirsiniz.
Enjeksiyon la operasyon hele hele bakim onarim bazinda hepimiz icin yeni bir alan. Alismak, daha dogrusu, sorun teshisi uzerinde uzman olmak ayri bir birikim. Bu birikimi ana arac uzerinde edinmek, yipratici olabilir diye dusunuyorum. Dahasi kendi mudehaleniz icin, bilgisayar vs lazim. 2. arac yada benim gibi araca cokta bagimli olmayan bir kullanim olmasi daha uygun olur diye dusunuyorum.
Bilebildigim kadari ile sizin motoru turbolama gibi bir hedefiniz yok. Bu baglamda, turbo veya supercharger uygulamasi olmadiginda ozellikle LPG li kullanimda enjeksiyonun o kadarda sart oldugunu dusunmuyorum.
Bizim motorlar icin yapilabilecek en mantikli uygulamalar, bence soyle.
Kompresyonu arttirmak, yakit ayari icin blos takmak, atesleme ve avans kontrolunu daha iyi saglamak icin distributorsuz atesleme (megajolt) sistemine gecmek.
Saygilar...
Neticede taunusun mevcut halinin icini disini biliyorsunuz. Gozunuz kapali binlerce km yapabilirsiniz. Herhangibir arizaya aninda mudehale edebilirsiniz.
Enjeksiyon la operasyon hele hele bakim onarim bazinda hepimiz icin yeni bir alan. Alismak, daha dogrusu, sorun teshisi uzerinde uzman olmak ayri bir birikim. Bu birikimi ana arac uzerinde edinmek, yipratici olabilir diye dusunuyorum. Dahasi kendi mudehaleniz icin, bilgisayar vs lazim. 2. arac yada benim gibi araca cokta bagimli olmayan bir kullanim olmasi daha uygun olur diye dusunuyorum.
Bilebildigim kadari ile sizin motoru turbolama gibi bir hedefiniz yok. Bu baglamda, turbo veya supercharger uygulamasi olmadiginda ozellikle LPG li kullanimda enjeksiyonun o kadarda sart oldugunu dusunmuyorum.
Bizim motorlar icin yapilabilecek en mantikli uygulamalar, bence soyle.
Kompresyonu arttirmak, yakit ayari icin blos takmak, atesleme ve avans kontrolunu daha iyi saglamak icin distributorsuz atesleme (megajolt) sistemine gecmek.
Saygilar...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
bunun maliyeti ile sanırım daha fazla güç verecek bir motor swaplanabilir..
2000HC- ENGELLENEN ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/06/10
Mesaj Sayısı : 754
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : izmir
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Sancar Saran demiş ki:Size ozel olarak dusunmek gerekirse, tatsizlik yasatabilir.
Neticede taunusun mevcut halinin icini disini biliyorsunuz. Gozunuz kapali binlerce km yapabilirsiniz. Herhangibir arizaya aninda mudehale edebilirsiniz.
Enjeksiyon la operasyon hele hele bakim onarim bazinda hepimiz icin yeni bir alan. Alismak, daha dogrusu, sorun teshisi uzerinde uzman olmak ayri bir birikim. Bu birikimi ana arac uzerinde edinmek, yipratici olabilir diye dusunuyorum. Dahasi kendi mudehaleniz icin, bilgisayar vs lazim. 2. arac yada benim gibi araca cokta bagimli olmayan bir kullanim olmasi daha uygun olur diye dusunuyorum.
Bilebildigim kadari ile sizin motoru turbolama gibi bir hedefiniz yok. Bu baglamda, turbo veya supercharger uygulamasi olmadiginda ozellikle LPG li kullanimda enjeksiyonun o kadarda sart oldugunu dusunmuyorum.
Bizim motorlar icin yapilabilecek en mantikli uygulamalar, bence soyle.
Kompresyonu arttirmak, yakit ayari icin blos takmak, atesleme ve avans kontrolunu daha iyi saglamak icin distributorsuz atesleme (megajolt) sistemine gecmek.
Saygilar...
Katılmamak mümkün değil. Blos denilen uygulamanın yararı konusunda ikna edilmem gerekli. Beni şu anda etkileyen başka bir parçayı çıkmacıda gördüm fakat o anda pek istekli davranmadım. Sistem Fordlarda kullanılan başka bir çift boğaz karbüratöre göre imal edilmiş "kazık" mikser sistemi. Karbüratörün altına takılıyor ve gaz kelebek milinden mekanik hareket alarak LPG vanasını hem mekanik olarak hem de elektrikli/elektronik olarak hareket ettiriyor. Daha verimli LPG tüketimi sağlayacağı kesin fakat üzerinde elektronik parça olması çıkma alımında soru işareti doğuruyor.. Vakit bulursam parçayı ve sitemi bir daha inceleyeceğim.
orjinalci- ADMİN
- Kayıt tarihi : 25/01/08
Mesaj Sayısı : 1940
Yaş : 57
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 1993 Taunus GTS A/C
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Hocam, blos isi garanti. O kadar iyi bir meret ki BRC uretim yapmiyor. Polonya disinda baska bir yerde yok. Ingilterede Landrover ciler arasinda cok yaygin.
Calisma prensibi cok basit. 125 cc Scooter karburatorunun buyugu, veya Stomberg karburatorunun LPG icin uyarlanmis hali. Gelen havaya gore otomatik olarak gazi acip kapiyor.
Alterntif olarak impco tesisat kurulabilir. Turkiyede genelde LPG li Forkliftlerde kullaniliyor. Normal LPG techizatinin yaninda Mixer yerine LPG Karburatoru ile geliyor. Avustralya ve ABD de cok yaygin. TR de pahalli gibi. Ayrica 2.000 cc motor icin karburator bulunamaya bilir tr de.
Sizin su buldugunuz parcayi incelemek gerek, kelebekten hareketi aldiktan sonra ne gibi bir elektronik isleme ihtiyac duyuyormus merak ettim dogrusu...
Calisma prensibi cok basit. 125 cc Scooter karburatorunun buyugu, veya Stomberg karburatorunun LPG icin uyarlanmis hali. Gelen havaya gore otomatik olarak gazi acip kapiyor.
Alterntif olarak impco tesisat kurulabilir. Turkiyede genelde LPG li Forkliftlerde kullaniliyor. Normal LPG techizatinin yaninda Mixer yerine LPG Karburatoru ile geliyor. Avustralya ve ABD de cok yaygin. TR de pahalli gibi. Ayrica 2.000 cc motor icin karburator bulunamaya bilir tr de.
Sizin su buldugunuz parcayi incelemek gerek, kelebekten hareketi aldiktan sonra ne gibi bir elektronik isleme ihtiyac duyuyormus merak ettim dogrusu...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
polonyadan aldim blos zimbirtisini, turkiyeye geldigimde hepberaber gorecegiz ne oldugunu, ne olmadigini.
kargosuyla falan 150 euroya geldi, kullanim klavuzu falan icinde, gerci kullanim klavuzu dedigi de netteki dokumanlar
hava kabini iptal edip karburatorun kafasina oturacak bir parca yapmam gerekecek sanirim, bir de konik hava filtresi.
yazdiginin yarisi kadar ise yariyorsa ne mutlu bana
sonrasinda megajolta bakicaz...
kargosuyla falan 150 euroya geldi, kullanim klavuzu falan icinde, gerci kullanim klavuzu dedigi de netteki dokumanlar
hava kabini iptal edip karburatorun kafasina oturacak bir parca yapmam gerekecek sanirim, bir de konik hava filtresi.
yazdiginin yarisi kadar ise yariyorsa ne mutlu bana
sonrasinda megajolta bakicaz...
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Benim gördüğüm parça sizin Blos diye bahsettiğiniz sistemin bir başka çeşidi sanırım. Karb. milinin çıkıntısına bağlı metal çubuk ikinci bir LPG kelebeğini paralel olarak hareket ettiriyor. Bu arada ana LPG borusunda eskiden enjektörlü araçlara takılan mixerli sistem bazı BRC lpg kitlerinde olan selenoide bağlı LPG ayar parçası var.
orjinalci- ADMİN
- Kayıt tarihi : 25/01/08
Mesaj Sayısı : 1940
Yaş : 57
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 1993 Taunus GTS A/C
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Bu daha basit gibi geldi bana. Ben yapmaya calismistim baska bir sekilde. Is gorur diye dusunuyorum.
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Sancar Saran demiş ki:Bu daha basit gibi geldi bana. Ben yapmaya calismistim baska bir sekilde. Is gorur diye dusunuyorum.
Sancar Bey senin aracın orjinali 2.8i idi sanırım.Yani zaten enjenksiyonlu benzin+enjeksiyonlu (tek nokta)LPG sistemine uygun.Dingiltereden veya TR den Uygun emme manifoldu ve enjeksiyon sistemi ile çözülebilir.
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
Geri: Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
Hmm bana göre yeni sayılabilecek bir bilgiye ulaştım.Orj. 2.8i motorların egzantrik mili "shaper" olduğundan esas torkunu daha yüksek bir devirde veriyormuş.2.8 karbüratörlü motor egzantriğinden az farklı imiş.
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
Similar topics
» FREN SİSTEMLERİ
» V6 icin ozel yapim enjeksiyon sistemi
» P100 VE 2.0 GLS MOTORLARI
» 2.3 motoru 2.6'ya çevirme
» 5 vitesi 6 vitese cevirme
» V6 icin ozel yapim enjeksiyon sistemi
» P100 VE 2.0 GLS MOTORLARI
» 2.3 motoru 2.6'ya çevirme
» 5 vitesi 6 vitese cevirme
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER :: MEKANİK VE TEKNİK BAZI BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran