NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 4 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 4 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
enjeksiyon sistemi!!!
+7
Mehmet
falco911
ilti
serkan
unwasted
Sancar Saran
yeşil_granada
11 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
1 sayfadaki 2 sayfası
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
enjeksiyon sistemi!!!
Selam arkadaşlar.
Ben 2.0 taunusuma bir adet ejnketör, hava akış metresi, oksijen sensörü ve beyin takmak istiyorum ama sadece bu kadar olacak sistem ne dersiniz ve böyle bi sistemi nerden bulur nasıl oluştururum???? [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ben 2.0 taunusuma bir adet ejnketör, hava akış metresi, oksijen sensörü ve beyin takmak istiyorum ama sadece bu kadar olacak sistem ne dersiniz ve böyle bi sistemi nerden bulur nasıl oluştururum???? [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
yeşil_granada- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 28/12/09
Mesaj Sayısı : 31
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : ankara
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
megasqurit diye arat. Internette kum gibi....
En son Sancar Saran tarafından Cuma Ocak 22, 2010 3:31 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
bunu biliyorum hem çok pahalı hemde ford edis olmadan uygulanması zor. ben daha ilkel olan bişi arıyorum
yeşil_granada- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 28/12/09
Mesaj Sayısı : 31
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : ankara
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Hmmm, bir ihtimal, 2.0 sierra EFI motor bulursan, onun sistemini buna gecirebilirsin.
Onun disinda, sen yapacaksin demektir, bu da = megasqurit.
Onun disinda, sen yapacaksin demektir, bu da = megasqurit.
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
abi sen bu işlerden az çok anlıyorsun meraklısında bi tanıdık bulsak yada bi usta bu söylediğim sistemde çalışan bi beyin önerse düşük maliyetle inanamıycan bi performans üretiririz arabalarımıza maksadım bi granada gördüm adam yanımdan rüzgar gibi geçti denmesi
yeşil_granada- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 28/12/09
Mesaj Sayısı : 31
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : ankara
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Ustalar bu islerle ugrasmaz. Bu isler bu memlekette benim gibi meraklisina kalir. Bende usta degilim.
Duz motorlari, enjeksiyona gecirmek en kolayi.
Megasqurit pahalli geliyorsa, uzgunum, daha ucuzu yok.
Duz motorlari, enjeksiyona gecirmek en kolayi.
Megasqurit pahalli geliyorsa, uzgunum, daha ucuzu yok.
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Düşük emisyona sahip araçlar vergi bakımından diğerlerine göre avantajlı hale gelecekmiş...
Bu durumda benzin kullanmadığımıza göre LPG üzerinde yoğunlaşmak lazım.Megasquirt seçenek dışı olmuştur.
Zaten bu saatten sonra olacak iş değil.
Bizim ya BLOS a yada sıralı sistem enjeksiyona geçmemiz lazım.
Bunun için Beyin ,enjektörler , oksijen sensörü ve uygun buharlaştırıcı lazım.Beyine gerekli olan çalışma programı en uygun 2.9i LPG lerden kopya edilip kalibre edilebilir...Yazılım oynanmaya müsait.
Bizde elektronik ateşleme olduğuna göre LPG beyni gerekli sinyallerden birisini buradan alabilir(ateşleme zamanı sinyali)
Düşüncesi olan?
Bu durumda benzin kullanmadığımıza göre LPG üzerinde yoğunlaşmak lazım.Megasquirt seçenek dışı olmuştur.
Zaten bu saatten sonra olacak iş değil.
Bizim ya BLOS a yada sıralı sistem enjeksiyona geçmemiz lazım.
Bunun için Beyin ,enjektörler , oksijen sensörü ve uygun buharlaştırıcı lazım.Beyine gerekli olan çalışma programı en uygun 2.9i LPG lerden kopya edilip kalibre edilebilir...Yazılım oynanmaya müsait.
Bizde elektronik ateşleme olduğuna göre LPG beyni gerekli sinyallerden birisini buradan alabilir(ateşleme zamanı sinyali)
Düşüncesi olan?
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
1 edet enjektörle ancak tek nokta enjeksiyon yaparsınız 2.0 motor için tek nokta enjeksiyon sistemi bulmanız zor yapsanızda pek bi fark olmaz efi çok nokta enjeksiyon sistemi hem daha verimli hemde parça bulunurluğu açısından iyi olacaktır ve yazdığınız parçalara ek olarak elektronik ateşleme sistemi gerekir mevcut ateşleme sistemini kullanamazsınız beyinle bağlantısını yapabilirseniz başka enjektör galetası ve emme manifoltu deişmesi gerek mevcut sisteme yuva yaptırabilirseniz gerekmez 5 bar basınçla çalışan depo içi yakıt pompası karbüratör yerine gaz kelebek boğazı ve hava filtre kabı tüm bunlar için ya sierra ya mondeo yada scorpio 2.0 tesistını komple almanız en iyisi olacaktır tüm bunların yanında lpg beyni buharlaştırıcısı ve 4 adet enjektör gerekecektir
serkan- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 13/11/08
Mesaj Sayısı : 1807
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : antalya
Otomobili : 1991/GTS
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
serkan demiş ki:1 edet enjektörle ancak tek nokta enjeksiyon yaparsınız 2.0 motor için tek nokta enjeksiyon sistemi bulmanız zor yapsanızda pek bi fark olmaz efi çok nokta enjeksiyon sistemi hem daha verimli hemde parça bulunurluğu açısından iyi olacaktır ve yazdığınız parçalara ek olarak elektronik ateşleme sistemi gerekir mevcut ateşleme sistemini kullanamazsınız beyinle bağlantısını yapabilirseniz başka enjektör galetası ve emme manifoltu deişmesi gerek mevcut sisteme yuva yaptırabilirseniz gerekmez 5 bar basınçla çalışan depo içi yakıt pompası karbüratör yerine gaz kelebek boğazı ve hava filtre kabı tüm bunlar için ya sierra ya mondeo yada scorpio 2.0 tesistını komple almanız en iyisi olacaktır tüm bunların yanında lpg beyni buharlaştırıcısı ve 4 adet enjektör gerekecektir
20 sierra veya mondeo EFI motorunun elektroniği ne işime yarayacak?
Bizimki V6 ve benzin enjeksiyonundan bahsetmiyorum.LPG yönetim cihazının içine 2.9i (V6) LPG ye uyarlanmış program lazım.Devir ve yüke göre yakıt püskürtme programı...
Bizde ne sıralı,ne tek nokta benzin enjeksiyonu yok....LPG de sıralı sistemde önce aracın motor yönetim cihazından bilgiler kopyalanıp belli miktar artırılacak LPG kontrol cihazına atılıyor.Cihazımızda hazır program olursa,gerisini hallederiz (5bar pompa,enjektörler vs vs.)
??
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
unwasted demiş ki:Düşük emisyona sahip araçlar vergi bakımından diğerlerine göre avantajlı hale gelecekmiş...
Bu durumda benzin kullanmadığımıza göre LPG üzerinde yoğunlaşmak lazım.Megasquirt seçenek dışı olmuştur.
Zaten bu saatten sonra olacak iş değil.
Bizim ya BLOS a yada sıralı sistem enjeksiyona geçmemiz lazım.
Bunun için Beyin ,enjektörler , oksijen sensörü ve uygun buharlaştırıcı lazım.Beyine gerekli olan çalışma programı en uygun 2.9i LPG lerden kopya edilip kalibre edilebilir...Yazılım oynanmaya müsait.
Bizde elektronik ateşleme olduğuna göre LPG beyni gerekli sinyallerden birisini buradan alabilir(ateşleme zamanı sinyali)
Düşüncesi olan?
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Tek tek olceceklemi yani arabalari, sizin araciniz hede emisyon o halde vergi diliminiz bu mu diyecekler ?
hani oyleyse, aliriz v8 i yapariz megasquirt + lpg yi binerim yaylana yaylana babalar gibi...
Megasqurt in v3 hem sequentaldir (sirali), hemde cift enjeksiyon takimini destekler...
Yani tek beyinle hem benzin hem lpg yonetilebilir. Adim gibi eminim mevcut sirali sistemlerin tamamina 10 basar...
Zaten mevcut sirali sistemler, hali hazirda enjeksiyon beyni olmadan kullanilamaz. Cunku timing mekanizmalari yok, tek yaptiklari, arabanin asil beynine baglanip ordan gelen verilere gore enjektorleri acip kapatmak...
Herneyse, bizim araclarda cikacak sorun, enjeksiyon degil, atesleme...
Benim gorusum, araclari megajolt a gecirme yonunde.
Mevcut durumda, yakiti ve emisyonu arttiran, araclardaki eskimis kotu atesleme sistemleri... Bunun icin en kesin cozum megajolt. Tabi guclendirilmis, e core ve c core adam akilli bir atesleme bobini,
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
yenilenmis atesleme sistemi, yeni kablo, yeni bujiler isi rahat rahat gorur kanaatindeyim...
hani oyleyse, aliriz v8 i yapariz megasquirt + lpg yi binerim yaylana yaylana babalar gibi...
Megasqurt in v3 hem sequentaldir (sirali), hemde cift enjeksiyon takimini destekler...
Yani tek beyinle hem benzin hem lpg yonetilebilir. Adim gibi eminim mevcut sirali sistemlerin tamamina 10 basar...
Zaten mevcut sirali sistemler, hali hazirda enjeksiyon beyni olmadan kullanilamaz. Cunku timing mekanizmalari yok, tek yaptiklari, arabanin asil beynine baglanip ordan gelen verilere gore enjektorleri acip kapatmak...
Herneyse, bizim araclarda cikacak sorun, enjeksiyon degil, atesleme...
Benim gorusum, araclari megajolt a gecirme yonunde.
Mevcut durumda, yakiti ve emisyonu arttiran, araclardaki eskimis kotu atesleme sistemleri... Bunun icin en kesin cozum megajolt. Tabi guclendirilmis, e core ve c core adam akilli bir atesleme bobini,
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
yenilenmis atesleme sistemi, yeni kablo, yeni bujiler isi rahat rahat gorur kanaatindeyim...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
ben yukarıda belirttiklerimi yeşil granada için söylemiştim unwasted abi motoru enjeksiyonlu sisteme geçirmeden sadece lpg sistemini sıralı yapamazsınız istediğiniz kadar lpg beynine program atın bi işe yaramayacaktır çünki lpg beyni aracın kendi beyninden aldığı sinyallerle çalışır alınan hava miktarı rakım bilgisi yük durumu ateşleme sistem bilgisi çiğ yakıt motor ısısı bu sinyaller olmadan lpg beyni sürekli arıza verecek sistem bi işe yaramayacaktır
serkan- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 13/11/08
Mesaj Sayısı : 1807
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : antalya
Otomobili : 1991/GTS
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Sancar Saran demiş ki:Tek tek olceceklemi yani arabalari, sizin araciniz hede emisyon o halde vergi diliminiz bu mu diyecekler ?
Sanmıyorum. Keşke olsa.. Hemen bir universal konvertör takar, sensör yuvasına kör somum atar keyfime bakarım. Enjeksiyona da hazırlık olur böylece.
Hocam bu arada megasquirt toplam neye mal olur?
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Valla TR de full karburatorden enjektore donen biri yok (en azından benim bildiğim).
MS 3 tam takım yaklasık 600 usd geldi gitti 1.500 tl mal olur. Bundan sonra
1-) Giriş manifoldu + hava filitresi kabı vs
2-) Enjektör takımı
3-) Benzin yolu kablosu vs si
4-) Sensörler
5-) Enejksiyonlu sisteme uygun benzin deposu
6-) Uygun elektrikli benzin pompası
7-) LPG ye geçeceksen lpg enjektörleri vs...
8-) Usta...
Masrafları var... işte hesaplayın. Aracı kendinize özel bir makina haline getirmek isterseniz yapılacak bir harcama yoksa. Değmez...
MS temelde, çıkma parçalarla eski arabaya enjeksiyon seysi idi. Fakat gelişe gelişe, tam techizatlı tuner yakıt sistemi oldu...
İçinde elektrikli fanı kontrol den, nitro tetiklemesine, kalkış kontrolune vites değiştirme zımbırtısına kadar bir sürü şey var.
Kanımca, sierra scorpio ve üstü için daha makul. Bizim araçlarda megajolt daha makul olur diye düşünüyorum...
MS 3 tam takım yaklasık 600 usd geldi gitti 1.500 tl mal olur. Bundan sonra
1-) Giriş manifoldu + hava filitresi kabı vs
2-) Enjektör takımı
3-) Benzin yolu kablosu vs si
4-) Sensörler
5-) Enejksiyonlu sisteme uygun benzin deposu
6-) Uygun elektrikli benzin pompası
7-) LPG ye geçeceksen lpg enjektörleri vs...
8-) Usta...
Masrafları var... işte hesaplayın. Aracı kendinize özel bir makina haline getirmek isterseniz yapılacak bir harcama yoksa. Değmez...
MS temelde, çıkma parçalarla eski arabaya enjeksiyon seysi idi. Fakat gelişe gelişe, tam techizatlı tuner yakıt sistemi oldu...
İçinde elektrikli fanı kontrol den, nitro tetiklemesine, kalkış kontrolune vites değiştirme zımbırtısına kadar bir sürü şey var.
Kanımca, sierra scorpio ve üstü için daha makul. Bizim araçlarda megajolt daha makul olur diye düşünüyorum...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
bu sene okulu bitirebilirsem (zor görünüyor ama) süpriz yapabilirim
megasquirt de, megajolt da ankara, istanbul, izmir dışında zor, cosworth swap daha zahmetsiz ve ucuza malolacaktır gibime geliyor...
megasquirt de, megajolt da ankara, istanbul, izmir dışında zor, cosworth swap daha zahmetsiz ve ucuza malolacaktır gibime geliyor...
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
iyi diyorsunda
koca memlekette boşta bir tane cosworth motor var..
Mazallah yarın bişi olsa naapıcan neyle değştiricen ?
koca memlekette boşta bir tane cosworth motor var..
Mazallah yarın bişi olsa naapıcan neyle değştiricen ?
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
sancar abi internette yok, gezinmek lazım çıkmacılarda, hurdacılarda,
yüksek kilometreli scorpio alıp dağıtmayı düşünmüyor değilim
yüksek kilometreli scorpio alıp dağıtmayı düşünmüyor değilim
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Valla cosworth scorpiolar 20 bin den aşağı değil.
Ben hiç görmedim. Ankarada bir tane var o 2.9 cosworth değil...
O kadar gözün karaysa. 4.0 explorer motorlar var onlarda cologne
Onlardan tak :=)
Yada 2.0 mondeo zetec motor...
Ben hiç görmedim. Ankarada bir tane var o 2.9 cosworth değil...
O kadar gözün karaysa. 4.0 explorer motorlar var onlarda cologne
Onlardan tak :=)
Yada 2.0 mondeo zetec motor...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
v6dan şaşmam abi, 12 valf scorpio 2.9 da aklımdan geçmiyor değil
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Valla bulabiliyorsan tak...
Türkiyede bu motorlar çok azında azı yani.
Özetle yok... V8 motor bile daha fazla...
Türkiyede bu motorlar çok azında azı yani.
Özetle yok... V8 motor bile daha fazla...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
90 lı yıllardan itibaren gelişmiş bir teknoloji kullanılmış...
Fakat bizim ülkede adına bile rastlayamadım.Şöyle ki karbüratörlü LPG kullanan araçlar için benzin ecu suna gerek duymayan,öğrenme kabiliyetli bir ecu üretilmiş.bu ecu ya veri girişi şu şekilde oluyormuş = Lambda sensörü+devir bilgisi+rolanti motoru kelebek açıklığı (bu durumda karbüratöre bir parça eklenecek) bilgilerini kullanarak aracın yolantide veya güçte olduğunu hesaplıyor.Örneğin aracı yokuştan aşağı saldınız,lambda ve kelebek açıklıığı bilgilerine göre gazı step motoru ile azaltıyor ve fakir karışıma düşüyor...Bu da cut-off demek.Yani yeni araçlarda hızla giderken gaza basmayınca tüketim nasıl 0.00litre gösteriyorsa o işte...
Bir de lambda değerini 1.00 de tutmaya çalışıyor,böylece yakıt tasarrufu da yapıyor.Tabii yine step motor vasıtası ile LPG yi kısıtlama ve sevk ile idare etme şeklinde.
Bu sistemde güç kaybı en az BLOS seviyesinde azaltılır.Çünkü süper bir gaz karışımı yapıyor,gerektiğinde de belli bir devire düşene kadar gazı azaltabiliyor...Bu sistemi takmak istiyorum.Bu olursa sıralı sistemin canı c... !!!
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
bu da diğer markanın montajı:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sancar bi bakıver.Bizim ingilizce bu kadardı [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Fakat bizim ülkede adına bile rastlayamadım.Şöyle ki karbüratörlü LPG kullanan araçlar için benzin ecu suna gerek duymayan,öğrenme kabiliyetli bir ecu üretilmiş.bu ecu ya veri girişi şu şekilde oluyormuş = Lambda sensörü+devir bilgisi+rolanti motoru kelebek açıklığı (bu durumda karbüratöre bir parça eklenecek) bilgilerini kullanarak aracın yolantide veya güçte olduğunu hesaplıyor.Örneğin aracı yokuştan aşağı saldınız,lambda ve kelebek açıklıığı bilgilerine göre gazı step motoru ile azaltıyor ve fakir karışıma düşüyor...Bu da cut-off demek.Yani yeni araçlarda hızla giderken gaza basmayınca tüketim nasıl 0.00litre gösteriyorsa o işte...
Bir de lambda değerini 1.00 de tutmaya çalışıyor,böylece yakıt tasarrufu da yapıyor.Tabii yine step motor vasıtası ile LPG yi kısıtlama ve sevk ile idare etme şeklinde.
Bu sistemde güç kaybı en az BLOS seviyesinde azaltılır.Çünkü süper bir gaz karışımı yapıyor,gerektiğinde de belli bir devire düşene kadar gazı azaltabiliyor...Bu sistemi takmak istiyorum.Bu olursa sıralı sistemin canı c... !!!
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
bu da diğer markanın montajı:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sancar bi bakıver.Bizim ingilizce bu kadardı [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Bu sistemler, polonya ve cinde kiyamet gibi, buyuk markalar getirmiyor Turkiyeye. Ben blos pesinde kosarken, ingilterede bir landcidan gormustum. Adam v8 land uzerinde cift karburator, kazik mikser birde bunlardan kullaniyordu. Memnunmus.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bunun size faydasi, 6 aydan 6 aya gazciya gidip gaz ayari yaptirmaniza engel olur hepsi bu... Mevcut kitler o kadarda dandik degil. Geyet stabil, gayet duzgun gaz akisi sagliyabiliyorlar. Sorun daha cok mikserlerde, ondan ote ustalarda. Bu gun bantsiz 3. taunusu da yaylana yaylana gonderdik. Ki ustunde en az 7 senelik kafa vardi, dikis tutmayan. Daha once yapan nasil yaptiysa, hava girisini tamamen bantla kapatmis, araba artik nerden hava aliyorsa...
Velhasili, sen gel, ben sana super karisimi gene yaparim mesele degil...
Tabi birde, isin sensor bozuldu, beyin bozuldu, ayar motoru bozuldu kismisi var.
Bu seyi TR de 150 200 tl den asagi satmazlar.
Blos daha iyi bunun yaninda, aktisi koktusu yok...
Ve asil sorun, ateslemede. LPG kitlerinde degil. Yakitta sorunu olan herkez, LPG kitini degistiriyor velakin daha bir Adem oglu gelip, atesleme bobini demis degil...
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bunun size faydasi, 6 aydan 6 aya gazciya gidip gaz ayari yaptirmaniza engel olur hepsi bu... Mevcut kitler o kadarda dandik degil. Geyet stabil, gayet duzgun gaz akisi sagliyabiliyorlar. Sorun daha cok mikserlerde, ondan ote ustalarda. Bu gun bantsiz 3. taunusu da yaylana yaylana gonderdik. Ki ustunde en az 7 senelik kafa vardi, dikis tutmayan. Daha once yapan nasil yaptiysa, hava girisini tamamen bantla kapatmis, araba artik nerden hava aliyorsa...
Velhasili, sen gel, ben sana super karisimi gene yaparim mesele degil...
Tabi birde, isin sensor bozuldu, beyin bozuldu, ayar motoru bozuldu kismisi var.
Bu seyi TR de 150 200 tl den asagi satmazlar.
Blos daha iyi bunun yaninda, aktisi koktusu yok...
Ve asil sorun, ateslemede. LPG kitlerinde degil. Yakitta sorunu olan herkez, LPG kitini degistiriyor velakin daha bir Adem oglu gelip, atesleme bobini demis degil...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Bu kitin maliyetinde değilim.Yani sensör bozulduysa değiştiririm,step motoru bozulursa yenisini alırım..Yani bunlar pamuk helvadan mamul değil ki hemen bozulsunlar.
Zaten artık hanidir ustaya ayar için falan gitmiyorum.En son yazın LPG buharlaştırıcıyı sahibinden den 60 tl ye sıfır alıp kendim takıp,sonra da köpüklü sünger ile testini de yaptıktan sonra LPG muayenesinden sorunsuz geçmiştim.
Doğru ayara saygı duyarım ama asıl anlatmak istediğim şu:bu sistemde
geri patlama yok,yavaşlamalarda gazı zayıfa düşürüyor,rolanti ve yüksek devire göre gaz sevki yapıyor.Sadece sonuncu madde bile çok önemli ki 4000 devirdeki fakir karışım supaplara ve yuvalarına çok zarar veriyor...
1000 U/min e kadar fakir olacak ki motor çabuk çalışsın,3000 den sonra da
daha zengin olması lazım ki motor sağlığı ve çekiş açısından.
Bizim fakir millet de karbüratörlü sistem motor gücünü zayıflatıyor gibi
yanlış bir inanış içinde.
Hiç fark ettiniz mi çatal üzerindeki sarı vidayı açınca araç nasıl kaçıyor???
İşte bu zengin karışımdan dolayı oluyor.
Bu cihazı getirtmem kolay.Kardeşim almanyada..
Yanlız ingilizce konusunda biraz yetersiz kalıyorum.Bu konuda research yapabilirsek hem kendimize hem başkalarına yardım etmiş oluruz.
In love .Dear IT specialist.
Zaten artık hanidir ustaya ayar için falan gitmiyorum.En son yazın LPG buharlaştırıcıyı sahibinden den 60 tl ye sıfır alıp kendim takıp,sonra da köpüklü sünger ile testini de yaptıktan sonra LPG muayenesinden sorunsuz geçmiştim.
Doğru ayara saygı duyarım ama asıl anlatmak istediğim şu:bu sistemde
geri patlama yok,yavaşlamalarda gazı zayıfa düşürüyor,rolanti ve yüksek devire göre gaz sevki yapıyor.Sadece sonuncu madde bile çok önemli ki 4000 devirdeki fakir karışım supaplara ve yuvalarına çok zarar veriyor...
1000 U/min e kadar fakir olacak ki motor çabuk çalışsın,3000 den sonra da
daha zengin olması lazım ki motor sağlığı ve çekiş açısından.
Bizim fakir millet de karbüratörlü sistem motor gücünü zayıflatıyor gibi
yanlış bir inanış içinde.
Hiç fark ettiniz mi çatal üzerindeki sarı vidayı açınca araç nasıl kaçıyor???
İşte bu zengin karışımdan dolayı oluyor.
Bu cihazı getirtmem kolay.Kardeşim almanyada..
Yanlız ingilizce konusunda biraz yetersiz kalıyorum.Bu konuda research yapabilirsek hem kendimize hem başkalarına yardım etmiş oluruz.
In love .Dear IT specialist.
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Valla nasıl diyeyim. Çıkış noktanda hata var...
Mevcut LPG kafaları, motorun isteğine göre gayet stabil yakıt gönderme imkanına sahipler.
Eğer mikserin veya kurulumun çok hatalı değilse. Her devirde sabit bir gaz akışı sağlaman mümkün. Mevcut LPG regülatörleri motor vakumu ile bunu sağlıyor...
Bir önceki mesajımda gördüğün linkteki mamul Polonya imalatıdır. Varsa polonyada tanıdığın. Allegro.pl adresine gir ordan daha ucuzu bulabilirsin veya al sana üretici adresi
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yada ingilteredeki o sayfadan rahat rahat satın alabilirsin.
Blos un bundan farkı, motor vakumuna gereksinim duymaması. Bu sayede motoru kısman gerekmiyor (mikserler motoru bir miktar kısma prensibi ile çalışır).
Bozulma meselesine gelince. Ben blostan çok daha problemli olacağını düşünüyorum... Ebay.co.uk adresinde blos tekrar satışa çıktı istersen sipariş verebilirsin. Veya Impco sistemlerden bakabilirsin. Ancak onlarda regülatör + propan karbüratör alınması lazım. Onların regülatörler bunlardan biraz daha farklı olduğu için impco karbüratörlerin bizim regülatörlerde çalışmayacağını düşünüyorum...
Mevcut LPG kafaları, motorun isteğine göre gayet stabil yakıt gönderme imkanına sahipler.
Eğer mikserin veya kurulumun çok hatalı değilse. Her devirde sabit bir gaz akışı sağlaman mümkün. Mevcut LPG regülatörleri motor vakumu ile bunu sağlıyor...
Bir önceki mesajımda gördüğün linkteki mamul Polonya imalatıdır. Varsa polonyada tanıdığın. Allegro.pl adresine gir ordan daha ucuzu bulabilirsin veya al sana üretici adresi
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yada ingilteredeki o sayfadan rahat rahat satın alabilirsin.
Blos un bundan farkı, motor vakumuna gereksinim duymaması. Bu sayede motoru kısman gerekmiyor (mikserler motoru bir miktar kısma prensibi ile çalışır).
Bozulma meselesine gelince. Ben blostan çok daha problemli olacağını düşünüyorum... Ebay.co.uk adresinde blos tekrar satışa çıktı istersen sipariş verebilirsin. Veya Impco sistemlerden bakabilirsin. Ancak onlarda regülatör + propan karbüratör alınması lazım. Onların regülatörler bunlardan biraz daha farklı olduğu için impco karbüratörlerin bizim regülatörlerde çalışmayacağını düşünüyorum...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: enjeksiyon sistemi!!!
Pekiyi.Vakumla emme ,ihtiyaca göre gerçekleşiyorsa sorun yok.
Öyleyse şimdiki vakumlu sistem tüm sorunların kaynağı görünüyor.
1.Güç kaybı
2.Yüksek devirde fakir karışım
3.Düşük devirde hava gaz karışımı sıkıntısı.
BLOS konusunda ikna olmuş durumdayım.Lambda yı da araç içinde fuel/air göstergesi ve pedala fazla basmamak (tasarruflu kullanım) için kullanabilirim.
BLOS yakıt hava karışımını mekanik olarak mı artırıyor?
Sistem mekanizmasını karbüratör kolundan mı alıyor?
O zaman bir de falco ya yakıt /montaj vs. durumunu sormak lazım... Sonuçta forumda tek kullanan o diye biliyorum.
Ha bir de izmire kar yağmış! [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Öyleyse şimdiki vakumlu sistem tüm sorunların kaynağı görünüyor.
1.Güç kaybı
2.Yüksek devirde fakir karışım
3.Düşük devirde hava gaz karışımı sıkıntısı.
BLOS konusunda ikna olmuş durumdayım.Lambda yı da araç içinde fuel/air göstergesi ve pedala fazla basmamak (tasarruflu kullanım) için kullanabilirim.
BLOS yakıt hava karışımını mekanik olarak mı artırıyor?
Sistem mekanizmasını karbüratör kolundan mı alıyor?
O zaman bir de falco ya yakıt /montaj vs. durumunu sormak lazım... Sonuçta forumda tek kullanan o diye biliyorum.
Ha bir de izmire kar yağmış! [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
unwasted- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/08
Mesaj Sayısı : 630
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Bursa
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Similar topics
» V6 icin ozel yapim enjeksiyon sistemi
» Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
» ELEKTRİK SİSTEMİ
» Taunusa Ses sistemi.
» V6 ateşleme sırası nedir ?
» Enjeksiyon Sistemleri ve Karburatorlu motorlari enjeksiyona cevirme icin dokuman (ingilizce)
» ELEKTRİK SİSTEMİ
» Taunusa Ses sistemi.
» V6 ateşleme sırası nedir ?
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
1 sayfadaki 2 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran