NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 10 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 10 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Enjeksiyona geçiş için parçalar
+15
afacanlarklub
TaunusGT
dede-sierra
fthpl
asilkancinar
yekiz
zıva
serkan
keremakçay
fordju75
savas
Sancar Saran
okayerd74
0M42
sayiweb
19 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
1 sayfadaki 7 sayfası
1 sayfadaki 7 sayfası • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Enjeksiyona geçiş için parçalar
Arkadaşlar enjeksiyon sistemine geçiş için yavaş yavaş parçaları toplamaya karar verdim.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
roverin emme manifoldu acaba 1,6 taunus motoruna uydurabilirmiyiz?
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
roverin emme manifoldu acaba 1,6 taunus motoruna uydurabilirmiyiz?
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Aynı manifold sahibinden de benimde favorilerime ekli bende enjeksiyon işine bu manifold ile girmeyi düşünüyorum.
İstediğin flanş ile yapılabilir cnc tezgahı olan iyi bir tornacı bu işi güle oynaya halleder bunun için bağlantı kurmanı sağlayabilir bu işi sana yapacak birini bulabilirim.
İstediğin flanş ile yapılabilir cnc tezgahı olan iyi bir tornacı bu işi güle oynaya halleder bunun için bağlantı kurmanı sağlayabilir bu işi sana yapacak birini bulabilirim.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
OM42 sana zaten özel mesajda gönderdim. Megasquirt enjeksiyon işinde torna vb paslaşmamız gerektiğini düşünüyorum. Öncelikle gerekli döküman noktasında çok sıkıntı çekiyorum.
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Özel mesajını cevapladım fakat döküman konusunda bende de yeterli türkçe kaynak ve bilgi yok ben sadece işin mekanik montaj kısmını halledebiliyorum o yüzden elim kolum bağlı kalmış durumda yani yazılım olayı konusunda en ufak bir bilgi birikimim yok maalesef.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Bilgisayar Öğrt. Mezunuyum iş yazılıma kalsın. Bir beyin gerekli yerlere sensörler. Emme manifoldu kelebek anladığım kadarıyla. Herşey yerli yerinde olunca yapılmayacak diye birşey yok. Aslında Yazılımı kendim bile yazabilirim. Fakat yazılmışı üzerinden ayar yapmak daha kolay olacaktır.
Mesajında gelmemiş
Mesajında gelmemiş
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
sierra beyni bizim makinalara kullansak sorun olacağını sanmıyorum. Hiç yazılıma bile karışmamıza gerek kalmaz bile bence projelik bununla başlanabilir.
Sadece buna ait sensörleri gerekli yerlere yerleştirmek beyin geriye kalanı halledecektir.
sierra beyni bizim makinalara kullansak sorun olacağını sanmıyorum. Hiç yazılıma bile karışmamıza gerek kalmaz bile bence projelik bununla başlanabilir.
Sadece buna ait sensörleri gerekli yerlere yerleştirmek beyin geriye kalanı halledecektir.
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Bahsetmiş olduğunuz rower emme manifor sizlere silinti yasaticaktir dostlar 1990 ylinda Sierra üretiminde otosanla ayni motoru kullanmistir 2.0 modellerinin emme manifort bizim araçlar uymaktadir fakat beyin sierraya gore düzenlendiği için sikintilar doğa bilir sadece ufak bir değişiklik Megasquirt koymak tabiki bunla bitmiyor piston bronz yataklar Sierra ust kapak + sensorler komple elektirik tesisat ortalama bunlarin maliyeti 5 bin liradan fazla tutuyor bu işlemi yapan arkadaşlar var ve araç yeni bitti konu ile ilgili video yüklemesi yapilicaktir
okayerd74- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/08/13
Mesaj Sayısı : 2
Yaş : 32
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
piston bronz yataklar neden?
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
burayı incelerseniz hiçde üst kapakta değişmemiş
burayı incelerseniz hiçde üst kapakta değişmemiş
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Sierra beyni ile pintolar çalışıyor fakat düzensiz bir afr veriyor buda yüksek yakıt sarfiyatına ve performansta düşüklüğe neden oluyor.Aynı zamanda ecuya yazılımsal olarak müdahale edilemediği için bu sorunun üstesinden de gelinemiyor zaten bu konularda kilit olay "ayar" olduğu için müdahale edilemeyen ecu pekte bir işe yaramıyor yani sierra ecu suna güvenerek böyle bir işe kalkışmayın derim.sayiweb demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
sierra beyni bizim makinalara kullansak sorun olacağını sanmıyorum. Hiç yazılıma bile karışmamıza gerek kalmaz bile bence projelik bununla başlanabilir.
Sadece buna ait sensörleri gerekli yerlere yerleştirmek beyin geriye kalanı halledecektir.
Ayrıca sierra dohc motor emme manifoldu bizim pintolara uymaz sierra manifoldu için olsun rover manifoldu için olsun flanş yaptırmak şart.Turbo için bronz yatakların zaruriyeti de yok olursa on numara olur olmaz ise 8 numara keza dersin ki pintodan 500 - 600 hp alacağım o zaman kolda lazım pistonda lazım yatakta lazım.
Ben zamanında çok araştırmıştım bunu özellikle yabancı forumlarda.Avrupada tamamıyla stok pinto motora turbo uygulayıp 0.6 barda 160 - 170 hp sorunsuz gazlayanlar var.Drift in aracı ne kadar zorladığını bilirsiniz o zor şartlar altında bile sağlıklı çalışabiliyor ama bunun için düzgün bir afr ayarı ile avans ayarı şart oğlu şart zaten motoru kıran boost değil afr ve avans bozukluğudur.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Arkadaşlar öncelikli hedefim fazla güç elde etmek değil. Karburatör zımbırtısından kurtulmak bir türlü ayar tutmuyor düşük hızlarda az havayla boğuluyor, Yüksek hızlarda yoğun hava karışımı ile sönük yanma gerçekleşiyor, kışın ayrı dert yazın ayrı dert enjeksiyon sistemine geçerek 1,6 motorda 110 bg alsam bana yeter bunun içinde beyinle oynayamıyorsak magasquirt beyin olması lazım. Hem yakıt israfını önlemek hemde düzenli çalışan bir motor elde etmek, motorum iyi yapmam gereken enjeksiyon sistemi flanş olayına katılıyorum. Maksak çözüm üretmek iyi bir işbirliği ile işin içinden çıkarım diye düşünüyorum.
buradaki bilgiler güzel eklemek istedikleriniz olursa
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
buradaki bilgiler güzel eklemek istedikleriniz olursa
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Anlıyorum aynı nedenlerden bende şikayetçiyim enjeksiyonlu motorun marş alması bile farklı oluyor buram buram sorunsuzluk ve istikrar kokuyor.Bilgim dahilinde elimden geleni yaparım yardımcı olmaya çalışırım burada olsaydın mekanik montaj konusunda sana yardımcı da olurdum.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Rize Uzak değil megasquirt konusunda usta varsa gelebilirim.
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Usta yok maalesef yazılım konusunda yardım alabileceğimiz danışabileceğimiz kimse yok buralarda şayet olsaydı çoktan enjeksiyona geçmiş olurdum sanıyorum
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Enjeksionlar götürsün sizi...
Çok kuruyorsunuz kendinizi. Turbo harici o kadarda büyük mesele değil...
Çok kuruyorsunuz kendinizi. Turbo harici o kadarda büyük mesele değil...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 49
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Turbo için enjeksiyon şart abi biliyorsun enjeksiyonu turbo için kovalıyorum ben.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Bu işe sadece tek boyuttan bakmamak lazım karburatörlü araçlar geri kazanılırsa milli servet boşa hurdalıklara gitmez. Bizim arabalarla ne farkı var.
Aracım 78 model ama Yol tutuşu sürüş keyfini ben yeni araçlarda alamıyorum. Süspansiyonu saca kalınlığı, Karizması başka bu araca enjeksiyon atınca sen gör o zaman keyfi.
Turboda falan gözüm yok derdim. Orta şeker düzgün çalışan ekonomik bir motor. Yapacağımda inşallah. İsteseydim ruhsuz 0 km araçlarada binebilirim ama bu başka bir tutku.
Aracım 78 model ama Yol tutuşu sürüş keyfini ben yeni araçlarda alamıyorum. Süspansiyonu saca kalınlığı, Karizması başka bu araca enjeksiyon atınca sen gör o zaman keyfi.
Turboda falan gözüm yok derdim. Orta şeker düzgün çalışan ekonomik bir motor. Yapacağımda inşallah. İsteseydim ruhsuz 0 km araçlarada binebilirim ama bu başka bir tutku.
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
He, evet,
Enjeksiyonu makinayı tamirhaneye götürünce ben o keyfi ayrıca göreceğim tabii...
Eski araçları modern parçalarla güncellemek sadece hastasının işidir. Bu gün piyasada orjinal enjeksiyonlu tofaşa müdehale edecek usta yoktur. Servis belki anlar. Sizin yapacağınız modifiyeye ancak siz müdehale edebilirsiniz.
Dahası 4 bin tl lik taunusa 3 tl masraf edince 7 bin tl etmiyor.
Bakın bu enjeksiyon mereti o kadar iyi bir şey olsa idi. Amerikancıların alayı geçerdi. Adamlarda hazır kit var. Karbüratörü söküp bunu takıyorsun araç otomatik olarak mapını kendi çıkartıp devam ediyor. 4 vida 3 kablo yani.
Genede kimse oturup uğraşmıyor. Car Craft ın bu konuda ki fetvası [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
buradan takip edilebilir.
Ha bizim motorlar küçük, beygir için turbo lazım derseniz. Megajolt + emme turbo bu işi bağlar derim. (belli bir yere kadar tabii)
Efi çok uzun iş. ECU ile bitmiyor. Manifold var, benzin deposu var, benzin pompası var, enjektörler var. var oğlu var. Tabi birde arıza var. Geçen hafta cumartesi ateşleme bobinim bozuldu, hiç hoş bir durum değildi.
Kendi arabamla oynadığım hariç sende en az 100 araba görüyorum karbüratörlü araçlarda gayet güzel sabit afr verebilyor.
Enjeksiyonu makinayı tamirhaneye götürünce ben o keyfi ayrıca göreceğim tabii...
Eski araçları modern parçalarla güncellemek sadece hastasının işidir. Bu gün piyasada orjinal enjeksiyonlu tofaşa müdehale edecek usta yoktur. Servis belki anlar. Sizin yapacağınız modifiyeye ancak siz müdehale edebilirsiniz.
Dahası 4 bin tl lik taunusa 3 tl masraf edince 7 bin tl etmiyor.
Bakın bu enjeksiyon mereti o kadar iyi bir şey olsa idi. Amerikancıların alayı geçerdi. Adamlarda hazır kit var. Karbüratörü söküp bunu takıyorsun araç otomatik olarak mapını kendi çıkartıp devam ediyor. 4 vida 3 kablo yani.
Genede kimse oturup uğraşmıyor. Car Craft ın bu konuda ki fetvası [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
buradan takip edilebilir.
Ha bizim motorlar küçük, beygir için turbo lazım derseniz. Megajolt + emme turbo bu işi bağlar derim. (belli bir yere kadar tabii)
Efi çok uzun iş. ECU ile bitmiyor. Manifold var, benzin deposu var, benzin pompası var, enjektörler var. var oğlu var. Tabi birde arıza var. Geçen hafta cumartesi ateşleme bobinim bozuldu, hiç hoş bir durum değildi.
Kendi arabamla oynadığım hariç sende en az 100 araba görüyorum karbüratörlü araçlarda gayet güzel sabit afr verebilyor.
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 49
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Bir aracın teknolojisi eskiyse onu modern hale getirmek çok zordur. Yeni parçalar eski motora monte edilince inanın sağlıklı bir sonuç elde edilemiyor. En basiti şu LPG birle araçlara bire bir uyum sağlamıyor. Bu tür çalışmalar sonucu yakıttan % 50-60 fayda alındığını farz edelim, harcanan paraya değer mi? Ayrıca çeşitli ustalar tarafından standart dışı çalışmalarla müdahale edilmiş bir araca nasıl güveneceksiniz? Araç uzun yolda arıza yapsa kim nasıl müdahale edecek? Benim acizane tavsiyem, aracınızı çok seviyorsanız, ben bu aracı satmam diyorsanız bir tane aracınıza uyan, enjeksiyonlu yeni nesil çıkma motor alıp araca taktırmanızdır. İnanın bu yol hem daha ucuz hem de daha sorunsuz olacaktır.
savas- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/08/09
Mesaj Sayısı : 690
Yaş : 65
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : 1963 P3 Taunus
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Yok hocam öyle değil. Yani olur olmaz değil. Cıncık gibi de yapılır. Motor isterse 1930 model olsun Fakat getirisi götürüsünü karşılamıyor.
Birincisi bahsettiğiniz gibi uzun yolda arıza çıkarma riski. MS takılı bir araba yolda kalsa, nerden gelecek yedek ?
Hadi buda bir köşeye, atılan taş ürkütülen kurbağaya değmiyor. Car Craft ta adam diyorki, EFI takarsam üst devirde 10 beygir farkediyor. tabi eklemek lazım kuvvetli motorların normal kullanımında faydası varmış. Daha dengeli sürüş için iyi diyorlar.
Fakat bizde ne o kadar kuvvetli motor var nede üst devire merak.
O bağlamda demiştim....
Yoksa çok güzel olur. Olduranlar var...
Birincisi bahsettiğiniz gibi uzun yolda arıza çıkarma riski. MS takılı bir araba yolda kalsa, nerden gelecek yedek ?
Hadi buda bir köşeye, atılan taş ürkütülen kurbağaya değmiyor. Car Craft ta adam diyorki, EFI takarsam üst devirde 10 beygir farkediyor. tabi eklemek lazım kuvvetli motorların normal kullanımında faydası varmış. Daha dengeli sürüş için iyi diyorlar.
Fakat bizde ne o kadar kuvvetli motor var nede üst devire merak.
O bağlamda demiştim....
Yoksa çok güzel olur. Olduranlar var...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 49
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
savas demiş ki:Bir aracın teknolojisi eskiyse onu modern hale getirmek çok zordur. Yeni parçalar eski motora monte edilince inanın sağlıklı bir sonuç elde edilemiyor. En basiti şu LPG birle araçlara bire bir uyum sağlamıyor. Bu tür çalışmalar sonucu yakıttan % 50-60 fayda alındığını farz edelim, harcanan paraya değer mi? Ayrıca çeşitli ustalar tarafından standart dışı çalışmalarla müdahale edilmiş bir araca nasıl güveneceksiniz? Araç uzun yolda arıza yapsa kim nasıl müdahale edecek? Benim acizane tavsiyem, aracınızı çok seviyorsanız, ben bu aracı satmam diyorsanız bir tane aracınıza uyan, enjeksiyonlu yeni nesil çıkma motor alıp araca taktırmanızdır. İnanın bu yol hem daha ucuz hem de daha sorunsuz olacaktır.
işte eski parçaların uyumu
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Genel bir çalışma olsun.
Mesela beyin için piyasada bulunabilen 16f877 yada diğer yaygın olan pıc entegreleri kullanılsa, kendi ihtiyacımıza göre tasarladığımız devrenin megasquirt gibi pcb sini bastırarak montajını herkes kendi emeğiyle yapsa. Yazılım işide forumdaki bilen kişiler tarafından tasarlanıp temel seviyede herkes kendi ayarını yapsa. Hangi arızanın hangi sensörden yada hangi sebepten olduğunu gösteren bir kılavuz hazırlasak ve kimse yolda kalmayacak kadar bilgi sahibi olsa. Forumumuza ait üyelerin ortak katılımıyla geliştirerek bütün taunus kullanıcılarını yakıt derdinden ve ayarsızlıklardan kurtarsak ne güzel olurdu.
Mesela beyin için piyasada bulunabilen 16f877 yada diğer yaygın olan pıc entegreleri kullanılsa, kendi ihtiyacımıza göre tasarladığımız devrenin megasquirt gibi pcb sini bastırarak montajını herkes kendi emeğiyle yapsa. Yazılım işide forumdaki bilen kişiler tarafından tasarlanıp temel seviyede herkes kendi ayarını yapsa. Hangi arızanın hangi sensörden yada hangi sebepten olduğunu gösteren bir kılavuz hazırlasak ve kimse yolda kalmayacak kadar bilgi sahibi olsa. Forumumuza ait üyelerin ortak katılımıyla geliştirerek bütün taunus kullanıcılarını yakıt derdinden ve ayarsızlıklardan kurtarsak ne güzel olurdu.
En son fordju75 tarafından Perş. Ağus. 22, 2013 8:07 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
fordju75- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/10
Mesaj Sayısı : 352
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Ankara/Saray
Otomobili : 1975 taunus L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Ben yazılım ve mikroişlemci ve devre konusunda yardımcı olabilirim.
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
O zaman herkesin piyasada rahatça ve uygun fiyata bulabileceği injection, krank sensörü, yakıt pompası ve regülatörü, map ve maf sensörlerini seçerek ulaşılabilir kılmak lazım. Bunlara göre yazılım ve devre şeması hazırlanabilir. Mümkün olduğunca tak kullan mantığında olmalıki böylece isteyen malzemelerini toplayarak sistemini kurabilir.
fordju75- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/10
Mesaj Sayısı : 352
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Ankara/Saray
Otomobili : 1975 taunus L
Geri: Enjeksiyona geçiş için parçalar
Hele bi oksijen sensör devresi yapında gerisi kolay
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 49
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
1 sayfadaki 7 sayfası • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» 4 ileriden 5 ileriye geçiş için parçalar
» 1.6 gt ye bu parçalar uyar mı?
» 17m V4 motor için satılık parçalar .
» M Serisi İçin Nikelajlı Parçalar (Sahibinden.com)
» Ford Granada MK2 icin ihtiyacim olan parcalar
» 1.6 gt ye bu parçalar uyar mı?
» 17m V4 motor için satılık parçalar .
» M Serisi İçin Nikelajlı Parçalar (Sahibinden.com)
» Ford Granada MK2 icin ihtiyacim olan parcalar
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
1 sayfadaki 7 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran