NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 9 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 9 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Restorasyon
+9
MaviiAlbatros
ilti
recepbaloglu
Mehmet
SİLENTHİLL
savas
Sancar Saran
oğuzhan(efsane)
tr.emrah
13 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
1 sayfadaki 2 sayfası
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Restorasyon
Selamlar, 74 tek kapı 1.3 Taunus'umu restore etmek istedim. Aklımda motoru ve şanzımanı değiştirmek, yürüyeni elden geçirmek, kaporta ve boya işçiliği ile döşeme vardı. Ankara Şaşmaz'daki tanıdık boya ustasının ve onun tanıdığı kaportacı ve motor ustasının bana çıkardığı fiyat 15000 TL civarı oldu. Tabi ben orjinaline sadık kalmak istediğimi söylemiştim. Onun üzerine böyle oldu.
Motor ustası sırf işçilik için 2500 TL istedi. Yeni motorun rektifiyesi dahil ama parçalar dahil değil.
Boyanın dökülüp, çürükler tamir edildikten sonra yeniden boyanması 5000 TL'nin üzerinde.
Sizce bu fiyatlar normal mi? Bu tip işlemleri yaptıran arkadaşların masrafları ne oldu? Daha uygun fiyata bu işlemleri yaptıran varsa usta tavsiye edebilir mi?
Motor ustası sırf işçilik için 2500 TL istedi. Yeni motorun rektifiyesi dahil ama parçalar dahil değil.
Boyanın dökülüp, çürükler tamir edildikten sonra yeniden boyanması 5000 TL'nin üzerinde.
Sizce bu fiyatlar normal mi? Bu tip işlemleri yaptıran arkadaşların masrafları ne oldu? Daha uygun fiyata bu işlemleri yaptıran varsa usta tavsiye edebilir mi?
tr.emrah- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/11
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 74 Taunus
Geri: Restorasyon
motor değişecekse işçilik için nasıl 2500 tl isteniyor, rektefiye oldu diyelim olsun olsun 500 tl işçilik olsun 1000 civarıda parçalar tutar toplamda eder 1500 biz 2,000 diyelim, kaporta boya fabrika kalitesinde olacaksa oda olur 3-4000 şanzuman değiştirmeyede işçilik 500 diyelim eder 6500 bana çok uçuk geldi rakamlar.
şanzumanı kaça alırsınız bilmem 500 de olabilir 750 de.
şanzumanı kaça alırsınız bilmem 500 de olabilir 750 de.
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Restorasyon
Tanidiklar boyleyse, tanimadiklar naapar kim bilir.
Naapmis bunlar ya oha diyorum baska bisi demiyorum...
Gecenlerde kayinbirader 323 mazda motoru 0 latti hersey dahil 1.400 tuttu.
500 e 5 ileri var.
Gordugum kadari ile aracin cokda dokuk degil. 1.500 kaporta 1.500 boya
hadi 1.000 de doseme de.
Yani bu rakkamlar, pazarliksiz bonkor adam rakkimidi, arastirip tarastirip sIkI pazarlikla dahada asagiya indirebilirsin,
senin 15000 e 5 tane sahin 0 lar cikartirlar...
Naapmis bunlar ya oha diyorum baska bisi demiyorum...
Gecenlerde kayinbirader 323 mazda motoru 0 latti hersey dahil 1.400 tuttu.
500 e 5 ileri var.
Gordugum kadari ile aracin cokda dokuk degil. 1.500 kaporta 1.500 boya
hadi 1.000 de doseme de.
Yani bu rakkamlar, pazarliksiz bonkor adam rakkimidi, arastirip tarastirip sIkI pazarlikla dahada asagiya indirebilirsin,
senin 15000 e 5 tane sahin 0 lar cikartirlar...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Restorasyon
evet kaporta boya esasen 1500 tl tutuyor, ancak fabrika kalitesinden isterseniz yani komple restorasyon olacaksa o zaman fiyat 3-4 olabiliyor. ancak size verdikleri fiyat çok uçuk, 20,000 ne sıfır araba alınıyor.
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Restorasyon
Vallahi sormayın, oradan çıkışta doğrudan hurdaya ayırasım geldi arabayı
Açıkcası yol gösterecek birine ihtiyacım var. Ankara'da kaporta-boya için tavsiye edebileceğiniz yerler de varsa öğrenmek isterim.
Açıkcası yol gösterecek birine ihtiyacım var. Ankara'da kaporta-boya için tavsiye edebileceğiniz yerler de varsa öğrenmek isterim.
tr.emrah- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/11
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 74 Taunus
Geri: Restorasyon
Ben aracıma o rakamın üzerinde harcama yaptım. Ortaya kaliteli bir şey çıkarmayı düşünüyorsanız, araç vidalarına kadar ince ince komple dağılıp, onarılıp yeniden toplanacaksa istenen fiyat iyi. Benim aracımda önemli bir kaporta işlemi görülmezken 3 sene evvel 6.000 TL kaporta işçiliği istediler. Ülkemizde özellikle klasik araba toplamak çok zor, bence aracın manevi bir değeri yoksa hiç bu işe girmeyin, paranıza yazık.
savas- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/08/09
Mesaj Sayısı : 690
Yaş : 65
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : 1963 P3 Taunus
Geri: Restorasyon
En iyi kaporta boya işciliğine 1500 tl normal daha fazlası yüksek.Tamirci motorun sökülüp takılması için işcilik alır sadece gerisi rektefeciyle konuşuın
SİLENTHİLL- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 23/09/07
Mesaj Sayısı : 874
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : MUĞLA/AYDIN
Otomobili : TAUNUS 1.6 GL
Geri: Restorasyon
Benim arabayı ortata halli kaporta boyaya soktum herşey içinde 750 tuttu.
Mehmet- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/03/09
Mesaj Sayısı : 390
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : Taunus 1.6
Geri: Restorasyon
bütçeniz el vermiyorsa 1250 tl ye kaporta boya
500 lira iç döşeme ile orta halli birşey çıkarırsınız ortaya, savaş abininde dediği gibi manevi bir değer yoksa bütçeyi fazla zorlamayın derim.
500 lira iç döşeme ile orta halli birşey çıkarırsınız ortaya, savaş abininde dediği gibi manevi bir değer yoksa bütçeyi fazla zorlamayın derim.
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Restorasyon
kardeş uçmuş bu adamlar orjinal demişsın ya ondan vermısler boyle fıyatı ben komple kaporta boya yaptırdım motorda bazı parçalar değişti yani araba döküktü rseimdeki gibi oldu sıfır tüp felanda taktırdım 4000tl harçadım herşeyine
recepbaloglu- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/03/11
Mesaj Sayısı : 58
Yaş : 37
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : TAUNUS 1988
Geri: Restorasyon
2.0 motorun işçiliği 500 600 anca eder. 1.3 için o bile fazla.. 2500 TL gibi bir işçiliği kabul ederseniz usta şunu konuşmamıştık, bunu konuşmamıştık, diye bir sürü bahane çıkarır, parça dahil o motor 5'e anca biter. Buyurun, buradan yakın:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aracı tamamen soydurursanız sorun çıkarmayacak, çok temiz evladiyelik kaporta boya için 2500 TL ayırmak gerek. Bunun da bir ısmı döşemenin sökme takma işçiliği..
Netice itibariyle, sözkonusu ustanın semtine bile uğramanızı önermem. Bir kere astronomik fiyat vermiş. Bence pazarlık şansını kaybetmiştir. Siz bilirsiniz tabii..
Bu arada komple motor ve kaporta işlerinde ustasının anlaştığı fiyata işi bitirmesi büyük şanstır; ustanın vereceği fiyatın %20 fazlasını düşünün ve fiyatı kırabildiğiniz kadar kırın derim..
Yapılacak işin kalitesi paraya değil ustanın snatına bağlı. Bir de sizin ustanızın başında işi takip etmenize. 3 sene önce ben de _parça hariç_ 1500'e boya yaptırmıştım. Ondan 2 sene sonra bir sürü hata çıktı, adam pasın üstüne sıkmış boyayı, oturtmuş üzerine ön camı. Araç su aldı, merkezi kilit beyni ve motorları komple yandı, ön cam da söküldü takıldı; bana düşen anca bütün bunların maliyeti kadar küfür edip üstüne su içmek oldu. Şimdi de birkaç yerde çürüme ve macun çatlağı var; yani kaç paralık daha küfür etmem lazım, ona bakacağım şimdi..
Moral bozmak gibi oldu fakat moralsiz kalmak parasız kalmaktan iyidir diye düşünüyorum. Bence adam gibi kaporta yaptırmış ve memnun kalmış bir Taunus sahibi bulup ondan referans alıp gitmek daha mantıklı. Kulüp'e daha önce üye olsaydım bu kadar kazık yemezdim şahsen. Gerekirse şehir dışına çıkmaktan da çekinmeyin; şimdiki aklım olsa Bursa'da yaptırırdım ben bu kaportayı mesela.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Aracı tamamen soydurursanız sorun çıkarmayacak, çok temiz evladiyelik kaporta boya için 2500 TL ayırmak gerek. Bunun da bir ısmı döşemenin sökme takma işçiliği..
Netice itibariyle, sözkonusu ustanın semtine bile uğramanızı önermem. Bir kere astronomik fiyat vermiş. Bence pazarlık şansını kaybetmiştir. Siz bilirsiniz tabii..
Bu arada komple motor ve kaporta işlerinde ustasının anlaştığı fiyata işi bitirmesi büyük şanstır; ustanın vereceği fiyatın %20 fazlasını düşünün ve fiyatı kırabildiğiniz kadar kırın derim..
Yapılacak işin kalitesi paraya değil ustanın snatına bağlı. Bir de sizin ustanızın başında işi takip etmenize. 3 sene önce ben de _parça hariç_ 1500'e boya yaptırmıştım. Ondan 2 sene sonra bir sürü hata çıktı, adam pasın üstüne sıkmış boyayı, oturtmuş üzerine ön camı. Araç su aldı, merkezi kilit beyni ve motorları komple yandı, ön cam da söküldü takıldı; bana düşen anca bütün bunların maliyeti kadar küfür edip üstüne su içmek oldu. Şimdi de birkaç yerde çürüme ve macun çatlağı var; yani kaç paralık daha küfür etmem lazım, ona bakacağım şimdi..
Moral bozmak gibi oldu fakat moralsiz kalmak parasız kalmaktan iyidir diye düşünüyorum. Bence adam gibi kaporta yaptırmış ve memnun kalmış bir Taunus sahibi bulup ondan referans alıp gitmek daha mantıklı. Kulüp'e daha önce üye olsaydım bu kadar kazık yemezdim şahsen. Gerekirse şehir dışına çıkmaktan da çekinmeyin; şimdiki aklım olsa Bursa'da yaptırırdım ben bu kaportayı mesela.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Restorasyon
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
emrah bey, kaporta ve özelliklede aracınızın yaşı yüksek olduğu için boya işlemlerine bu linkten bakın.arabam ne haldeydi, ne şimdi nasıl biraz inceleyin.fsonra fikrinizi buraya yazıp fiyat tartışmasına devam edelim..siz fikrinizi yazdıktan sonra buraya ekleyeceğim notlar var..
emrah bey, kaporta ve özelliklede aracınızın yaşı yüksek olduğu için boya işlemlerine bu linkten bakın.arabam ne haldeydi, ne şimdi nasıl biraz inceleyin.fsonra fikrinizi buraya yazıp fiyat tartışmasına devam edelim..siz fikrinizi yazdıktan sonra buraya ekleyeceğim notlar var..
MaviiAlbatros- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Geri: Restorasyon
2 500 işçilik ver bana a dan z ye resterasyon yapayım ama zaman cok lazım 1 ay kadar her parça sana ait oya ne marka istersen motor ne koyarsan o tamamen sana kalmış u ne ya 15000 yuhh
gayır- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 28/02/10
Mesaj Sayısı : 265
Yaş : 40
Yaşadığı Şehir : ksk li ve marmariste
Otomobili : 74 taunus coupe
Geri: Restorasyon
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
gayır- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 28/02/10
Mesaj Sayısı : 265
Yaş : 40
Yaşadığı Şehir : ksk li ve marmariste
Otomobili : 74 taunus coupe
Geri: Restorasyon
MaviiAlbatros demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
emrah bey, kaporta ve özelliklede aracınızın yaşı yüksek olduğu için boya işlemlerine bu linkten bakın.arabam ne haldeydi, ne şimdi nasıl biraz inceleyin.fsonra fikrinizi buraya yazıp fiyat tartışmasına devam edelim..siz fikrinizi yazdıktan sonra buraya ekleyeceğim notlar var..
Ben bir klasik araba tutkunuyum. Hayalim, yapmak istediğim tam olarak bu sizin yaptıklarınızdı aslında. Bizzat atölyeye girerek vidaya kadar elden geçirmek. O nedenle bir klasik araç sahibi oldum. Tavsiye üzerine de ilk klasik arabamı ucuz, parçası kolay bulunur bir araç olarak seçtim. Ancak bu işin maliyeti ve süresi konusunda gerçekci bilgilerle karşılaşınca pabucun pahalı olduğunu anladım. Üstelik bu pahayı, benim için manevi değeri olmayan ve pek bir klasik değeri de olmayan bir araba için istedikleri için orada durdum.
15000 TL, MaviiAlbatros'un yaptığı işlerin tümü için çıkarılmıştı. Sanırım arkadaşımız daha ucuza mal etmiş ve sonuç gerçekten müthiş. Üstelik açtığı başlık, tam bir klavuz niteliğinde. (O çalışmayla ilgili benim de bir yorumum var ama o başlığa yazacağım, konu dağılmasın.)
Bense artık bu şekilde bir restorasyondan bu araba için vazgeçtim. Bir döşeme yaptırırım, yavaş yavaş sağını solunu toplarım o kadar. Çünkü arabam iyi durumda. Birkaç çürük var, onlar düşündürüyor sadece.
tr.emrah- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/11
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 74 Taunus
Geri: Restorasyon
sanırım vazgeçtiniz ama ben yineden ekleyim.
elinizdeki aracı istediğiniz gibi yaptıracağınız bir link vereyim aldığınız fiyatta daha ucuza dahada iyi bir işçilikle karşılaşırsınız.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
kolay gelsin.
elinizdeki aracı istediğiniz gibi yaptıracağınız bir link vereyim aldığınız fiyatta daha ucuza dahada iyi bir işçilikle karşılaşırsınız.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
kolay gelsin.
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Restorasyon
tr.emrah demiş ki:MaviiAlbatros demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
emrah bey, kaporta ve özelliklede aracınızın yaşı yüksek olduğu için boya işlemlerine bu linkten bakın.arabam ne haldeydi, ne şimdi nasıl biraz inceleyin.fsonra fikrinizi buraya yazıp fiyat tartışmasına devam edelim..siz fikrinizi yazdıktan sonra buraya ekleyeceğim notlar var..
Ben bir klasik araba tutkunuyum. Hayalim, yapmak istediğim tam olarak bu sizin yaptıklarınızdı aslında. Bizzat atölyeye girerek vidaya kadar elden geçirmek. O nedenle bir klasik araç sahibi oldum. Tavsiye üzerine de ilk klasik arabamı ucuz, parçası kolay bulunur bir araç olarak seçtim. Ancak bu işin maliyeti ve süresi konusunda gerçekci bilgilerle karşılaşınca pabucun pahalı olduğunu anladım. Üstelik bu pahayı, benim için manevi değeri olmayan ve pek bir klasik değeri de olmayan bir araba için istedikleri için orada durdum.
15000 TL, MaviiAlbatros'un yaptığı işlerin tümü için çıkarılmıştı. Sanırım arkadaşımız daha ucuza mal etmiş ve sonuç gerçekten müthiş. Üstelik açtığı başlık, tam bir klavuz niteliğinde. (O çalışmayla ilgili benim de bir yorumum var ama o başlığa yazacağım, konu dağılmasın.)
Bense artık bu şekilde bir restorasyondan bu araba için vazgeçtim. Bir döşeme yaptırırım, yavaş yavaş sağını solunu toplarım o kadar. Çünkü arabam iyi durumda. Birkaç çürük var, onlar düşündürüyor sadece.
Bizzat atölyeye giderek çalışmayı düşünüyorsanız yapılacak işin kalitesi çok daha iyi olacaktır. En azından kritik aşamalarda bulunmak bile çok fark eder. Motorun tam rektifiyesi parça ve işçilik dahil benim tahminim 1000_1500 civarı tutar. Şanzıman diferansiyel olsun 500. Gövde/kaporta olarak şasi ve taban sacı sağlamsa, kaportayı delecek kadar çürük yoksa 2000 diyelim, etti 4000. Çıkabilecek diğer işlerle döşeme vs toplam 5000'e fıstık gibi olur. Yeter ki bir kere olsun, tam olsun, adam gibi olsun. Fakat ustaya "bir kere olsun, tam olsun" dedik mi, birçok usta bunu "bende fazla para var, al senin olsun" gibi anlıyor; işte sorun burada. Daha önce bu işi layıkıyla yaptığını bildiğiniz bir usta lazım, benim anlatmak istediğim buydu. Öyle 15000 gibi bir meblağ çıkmaz. Pertten Mondeo mu topluyoruz..
Sanayide bir usta bana şöyle demişti: "Bunu alacağına keşke 70'li yılların Alman Ford'unu alsaymışsın.. 10 numara toplardın." Kaportacının dediğine göre Alman Taunus'lar yerlilerden daha kolay toplanıyormuş..
Ben döşeme yaptırdım fakat koltuklara yüz yaptırmadım; 20 Liralık kılıf takımı var koltukların üstünde. Bence görünüşten ziyade mekanik ve gövde sağlamlığı önemli.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Restorasyon
ustalarda bir makaslı ford sevdası var , ben de anlayabilmiş değilimilti demiş ki:
Sanayide bir usta bana şöyle demişti: "Bunu alacağına keşke 70'li yılların Alman Ford'unu alsaymışsın.. 10 numara toplardın." Kaportacının dediğine göre Alman Taunus'lar yerlilerden daha kolay toplanıyormuş..
.
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: Restorasyon
oğuzhan(efsane) demiş ki:sanırım vazgeçtiniz ama ben yineden ekleyim.
elinizdeki aracı istediğiniz gibi yaptıracağınız bir link vereyim aldığınız fiyatta daha ucuza dahada iyi bir işçilikle karşılaşırsınız.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
kolay gelsin.
Bu Zorlu Oto'nun farkı ne? Daha önce bir şey yaptırdınız mı buraya? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
tr.emrah- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/11
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 74 Taunus
Geri: Restorasyon
emrah bey geç yazıyorum üzgünüm. linkte otomobilimizi incelemişsinizdir. hala biraz çalışılmasına ihtiyaç olan bir iki nokta kaldı.onun dışında yaptığım yaklaşık 1500 km yol var son iki haftada ve istediğime yakın oldu.çalışmalarım bitince istediğim noktaya ulaşabileceğini düşünüyorum.
otomobilimle uğraşırken anın tadını çıkarmaktan mahrum kalmamak adına vy ufak tefek aksiliklerden dolayı foto çekemediğim durumlar oldu.
benim arbanın henüz sökülmeyen sadece defransiyel kısmı kaldı ve onuda halledecez muhtemelen.asla sorun olduğundan vy herhangi ufak bir ses olduğundan değil.maksat bakım yapılmayan bir yeri kalmasın.
motoru kendim yaptım forumumuzun yardımıyla.ustalar ne kadar alır bişey diyemeyecem.
ve en önemlisi parçaların fiyatını da yazmam doğru olmaz çünkü sizin araba benimkinin restorayona girdiği halden daha iyi durumda sanırım.profil resminizden bunu anlıyorum.
örneğin belki de benim gibi ön 2 çamurluk, arka ve ön tampon, bütün farlar-arka ön sinyallerden değiştirmenizi gerektirmeyecek parçalar vardır.mesela motor kısmında da aynı durum sözkonusu.
kaldı ki size verilen fiyata parçaların ne kadarı dahil bilemeyecem..
otomobili komple sıyırdık emrah bey, bagaj ve motor kısmı dahil. metal astarı kaç defa sürülüp sürülüp zımparalandı hatırlamıyorum bile.. macunu araçta en aza indirebilmek için kaportacıya kaç defa gidip cm. cm. incelediğimizi & çekiçlediğimizi bir bilseniz.. boya ustasıyla boyanın üzerinde yarım gün uğraşıp çalıştıktan sonra tonunu beğenmedik ve tekrar değiştirdik. (denemeyi bagaj içine yapmıştık.)
yaptığım masraf ise : kaporta 750 tl (otomobilin sadece 2 kapı altında 2 şer cm.lik ve bagajda 4 parmaklık kadar çürük olduğunu belirtmem hesabınızı noksansız yapmanız adına iyi olur sanırım.), boya (5 çelik jant boyası & çamurluk içi ve taban pütürleriyle beraber) 2500 tl, rektefiyeci 300 tl,
şimdi sizden ricam 15 bin tl lik fiyatı veren ustalar eleştiriye açık iseler yazdıklarımı sohbet arasında anlatın.. ve boya konusunda bunların abartılı vy bu şekilde yapılmasıyla kimsenin uğraşmayacağını idda etmeleri halinde ustamızın itlaya otomobil şirketlerinden duvarına asmadığı bayağı belgesi olduğunu dile getirin.teşekkür belgeleri değil, referans belgeleri.. bunları belirtmemdeki amaç ustaları yarıştırmak, kıyaslamak değil; işin hakkının verilip verilmemesi konusunda tereddütleri yok etmek.hemen hemen hiçkimse boya için bu kadar mesafe katetmez biliyorum.ama sonuç bu kalite bu fiyata çıkabiliyor.vurgulama istediğim bu.
ülkemizde mesleki özen ve özellikle de iş ahlakı niteliği malesef ve üzelek diyorum ; olması gerekenden çok farklı olduğu için İnsanı böylesi girişimlerden resmen Soğutuyorlar.
Herkese Saygılar...
otomobilimle uğraşırken anın tadını çıkarmaktan mahrum kalmamak adına vy ufak tefek aksiliklerden dolayı foto çekemediğim durumlar oldu.
benim arbanın henüz sökülmeyen sadece defransiyel kısmı kaldı ve onuda halledecez muhtemelen.asla sorun olduğundan vy herhangi ufak bir ses olduğundan değil.maksat bakım yapılmayan bir yeri kalmasın.
motoru kendim yaptım forumumuzun yardımıyla.ustalar ne kadar alır bişey diyemeyecem.
ve en önemlisi parçaların fiyatını da yazmam doğru olmaz çünkü sizin araba benimkinin restorayona girdiği halden daha iyi durumda sanırım.profil resminizden bunu anlıyorum.
örneğin belki de benim gibi ön 2 çamurluk, arka ve ön tampon, bütün farlar-arka ön sinyallerden değiştirmenizi gerektirmeyecek parçalar vardır.mesela motor kısmında da aynı durum sözkonusu.
kaldı ki size verilen fiyata parçaların ne kadarı dahil bilemeyecem..
otomobili komple sıyırdık emrah bey, bagaj ve motor kısmı dahil. metal astarı kaç defa sürülüp sürülüp zımparalandı hatırlamıyorum bile.. macunu araçta en aza indirebilmek için kaportacıya kaç defa gidip cm. cm. incelediğimizi & çekiçlediğimizi bir bilseniz.. boya ustasıyla boyanın üzerinde yarım gün uğraşıp çalıştıktan sonra tonunu beğenmedik ve tekrar değiştirdik. (denemeyi bagaj içine yapmıştık.)
yaptığım masraf ise : kaporta 750 tl (otomobilin sadece 2 kapı altında 2 şer cm.lik ve bagajda 4 parmaklık kadar çürük olduğunu belirtmem hesabınızı noksansız yapmanız adına iyi olur sanırım.), boya (5 çelik jant boyası & çamurluk içi ve taban pütürleriyle beraber) 2500 tl, rektefiyeci 300 tl,
şimdi sizden ricam 15 bin tl lik fiyatı veren ustalar eleştiriye açık iseler yazdıklarımı sohbet arasında anlatın.. ve boya konusunda bunların abartılı vy bu şekilde yapılmasıyla kimsenin uğraşmayacağını idda etmeleri halinde ustamızın itlaya otomobil şirketlerinden duvarına asmadığı bayağı belgesi olduğunu dile getirin.teşekkür belgeleri değil, referans belgeleri.. bunları belirtmemdeki amaç ustaları yarıştırmak, kıyaslamak değil; işin hakkının verilip verilmemesi konusunda tereddütleri yok etmek.hemen hemen hiçkimse boya için bu kadar mesafe katetmez biliyorum.ama sonuç bu kalite bu fiyata çıkabiliyor.vurgulama istediğim bu.
ülkemizde mesleki özen ve özellikle de iş ahlakı niteliği malesef ve üzelek diyorum ; olması gerekenden çok farklı olduğu için İnsanı böylesi girişimlerden resmen Soğutuyorlar.
Herkese Saygılar...
MaviiAlbatros- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Geri: Restorasyon
Teşekkür ederim. Sizin çalışmalarınız insana cesaret veriyor.
Ben en iyisi şu oto sanayiyi biraz daha araştırayım. Farklı insanların görüşlerini ve fiyatlarını alayım. Madem niyetlendik bir şeyler yapalım.
Ben en iyisi şu oto sanayiyi biraz daha araştırayım. Farklı insanların görüşlerini ve fiyatlarını alayım. Madem niyetlendik bir şeyler yapalım.
tr.emrah- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/11
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 74 Taunus
Geri: Restorasyon
tr.emrah demiş ki:oğuzhan(efsane) demiş ki:sanırım vazgeçtiniz ama ben yineden ekleyim.
elinizdeki aracı istediğiniz gibi yaptıracağınız bir link vereyim aldığınız fiyatta daha ucuza dahada iyi bir işçilikle karşılaşırsınız.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
kolay gelsin.
Bu Zorlu Oto'nun farkı ne? Daha önce bir şey yaptırdınız mı buraya? Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
zorlu otonun kalitesi dünya standartlarında emrah bey şahsım adına birşey yaptırmadım ama yaptıkları araçları inceledim
çok güzel işçilikleri var, kendi aracımı kaporta boya ve komple deri iç döşeme için fiyat almıştım. kaporta boya için 2500 den başlar dediler. iç döşeme içinse, tavan,taban, koltuklar, kapı döşemeleri, ön ve arka kol dayamamaları, güneşlik, ahşap kaplama vs.vs. suni deri 3000 tl gerçek geri içinde 5000 tl fiyat aldım. zorlu otoya sadece türkiyeden değil avrupadanda araç geldiğini duymuştum.
arayıp görüşürseniz daha detaylı bilgiye sahip olursunuz.
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Restorasyon
"zorlu otonun kalitesi dünya standartlarında emrah bey şahsım adına birşey yaptırmadım ama yaptıkları araçları inceledim çok güzel işçilikleri var, kendi aracımı kaporta boya ve komple deri iç döşeme için fiyat almıştım. kaporta boya için 2500 den başlar dediler. iç döşeme içinse, tavan,taban, koltuklar, kapı döşemeleri, ön ve arka kol dayamamaları, güneşlik, ahşap kaplama vs.vs. suni deri 3000 tl gerçek geri içinde 5000 tl fiyat aldım. zorlu otoya sadece türkiyeden değil avrupadanda araç geldiğini duymuştum. arayıp görüşürseniz daha detaylı bilgiye sahip olursunuz."
Güncel ve güzel fiyatlar. Kaporta boya ücretine elektrik/cam işçiliği de dahilse ucuz bile. Araç toplayacağım diye sağda solda dükkan dükkan gezileceğine herşeyin tek bir yerde yapılması daha hesaplı olur.
Güncel ve güzel fiyatlar. Kaporta boya ücretine elektrik/cam işçiliği de dahilse ucuz bile. Araç toplayacağım diye sağda solda dükkan dükkan gezileceğine herşeyin tek bir yerde yapılması daha hesaplı olur.
savas- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/08/09
Mesaj Sayısı : 690
Yaş : 65
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : 1963 P3 Taunus
Geri: Restorasyon
savaş demiş ki:"zorlu otonun kalitesi dünya standartlarında emrah bey şahsım adına birşey yaptırmadım ama yaptıkları araçları inceledim çok güzel işçilikleri var, kendi aracımı kaporta boya ve komple deri iç döşeme için fiyat almıştım. kaporta boya için 2500 den başlar dediler. iç döşeme içinse, tavan,taban, koltuklar, kapı döşemeleri, ön ve arka kol dayamamaları, güneşlik, ahşap kaplama vs.vs. suni deri 3000 tl gerçek geri içinde 5000 tl fiyat aldım. zorlu otoya sadece türkiyeden değil avrupadanda araç geldiğini duymuştum. arayıp görüşürseniz daha detaylı bilgiye sahip olursunuz."
Güncel ve güzel fiyatlar. Kaporta boya ücretine elektrik/cam işçiliği de dahilse ucuz bile. Araç toplayacağım diye sağda solda dükkan dükkan gezileceğine herşeyin tek bir yerde yapılması daha hesaplı olur.
evet savaş abi fiyatlar normal, tabi kalite isteğine göre fiyatlar yine değişir, örnek olarak w. transporter gördüm son olarak muhteşemdi. sadece yeni model değil 50 li 60 lı modellere kadar restore ediyorlar diye biliyorum.
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Restorasyon
Evet kulağa makul geliyor. Teşekkür ederim tavsiye için. Yarın yine bir grup usta ile görüşmem var. Yine aradığımı bulamazsam Zorlu Oto'yu arayacağım. Sağolun.
tr.emrah- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/11
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 74 Taunus
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
1 sayfadaki 2 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran