NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 3 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 3 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
+6
ilti
KorayEsK
yekiz
speedye
BAFRALIFERHAT
olmazyok
10 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
2 sayfadaki 2 sayfası
2 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
çok teşekkürler.benim merak ettiğim de toparlamadaki değişiklikti. aklımda hep çiftbogaz karbüratörün fazla yakacağına ilişkin düşünceler vardı.araça hiç lpg takılmadı abicim.ama en kısa zamanda çiftbogazı hayata geçirmeliyim anladığım kadarıyla
said442- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 07/03/09
Mesaj Sayısı : 180
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : mersin
Otomobili : 1987 1.6 gl
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
benim araçta lpg sizdi atiker marka takdırdım ama beyin küçük olduğu için at arabası gibiydi ama büyük beyinden sonra ve çift boğazdan sonra iyi oldu tavsiye ederim
olmazyok- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/08/10
Mesaj Sayısı : 328
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : istanbul
Otomobili : 82 taunus MK5 coupe
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
İsterse 15 boğaz olsun.
Sen arabanı düzgün kullanırsan yakıt makıt artmaz.
Şimdi herkes atlamadan önce ben detaylı bir şekilde izah edeyim. Sonra isteyen gene istediği gibi yorumlasın.
Şehir içindeki yakıt tüketiminin birinci sorumlusu sürücüdür. Araçların çok çabuk bir biçimde hızlanması ve yavaşlaması yakıt tüketimini maksimum arttırır.
Şehir içinde düşük yakıt tüketimi için gerekli olan sürüş tarzı basitçe, en az frene basma gereksinimi gösteren sürüş tarzıdır.
Bu bilgiler ışığında karbüratör meselesini yorumlayacak olursak.
Büyük karbüratör size daha çabuk hızlanma sağlayacaktır. Ayrıca üst devir performansınızı da arttıracaktır.
Yani siz eskiden 60 km ye 10 sn de çıkarken şimdi 8 sn de çıkabileceksiniz. veya otobanda 5. viteste 5000 dd zor çevirirken artık 6500 dd çevirebileceksiniz.
Bu imkanlar dahilinde, şehir içinde ışıktan ışığa Allah ne verdiyse basarak sürüş yapıyorsanız doğal olarak tek boğazla zor zenaat 60 km/s hıza çıkarken şimdi aynı zamanda 80 km/s a çıkacaksınız veya eskiden arabada otobanda 150 zor yaparken şimdi 170 belki 180 e vuracaksınız.
Doğal olarak ta bu yakıtınızı arttıracak.
Ha yok, efendi sürmeye devam ederseniz, yakıt makıt artmaz.
Sen arabanı düzgün kullanırsan yakıt makıt artmaz.
Şimdi herkes atlamadan önce ben detaylı bir şekilde izah edeyim. Sonra isteyen gene istediği gibi yorumlasın.
Şehir içindeki yakıt tüketiminin birinci sorumlusu sürücüdür. Araçların çok çabuk bir biçimde hızlanması ve yavaşlaması yakıt tüketimini maksimum arttırır.
Şehir içinde düşük yakıt tüketimi için gerekli olan sürüş tarzı basitçe, en az frene basma gereksinimi gösteren sürüş tarzıdır.
Bu bilgiler ışığında karbüratör meselesini yorumlayacak olursak.
Büyük karbüratör size daha çabuk hızlanma sağlayacaktır. Ayrıca üst devir performansınızı da arttıracaktır.
Yani siz eskiden 60 km ye 10 sn de çıkarken şimdi 8 sn de çıkabileceksiniz. veya otobanda 5. viteste 5000 dd zor çevirirken artık 6500 dd çevirebileceksiniz.
Bu imkanlar dahilinde, şehir içinde ışıktan ışığa Allah ne verdiyse basarak sürüş yapıyorsanız doğal olarak tek boğazla zor zenaat 60 km/s hıza çıkarken şimdi aynı zamanda 80 km/s a çıkacaksınız veya eskiden arabada otobanda 150 zor yaparken şimdi 170 belki 180 e vuracaksınız.
Doğal olarak ta bu yakıtınızı arttıracak.
Ha yok, efendi sürmeye devam ederseniz, yakıt makıt artmaz.
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
Zaten taunusa uygun bir sürüş tarzım var.onu yormadan ve nazikçe.verdiğin bilgiler için teşekkür ederim abicimSancar Saran demiş ki:İsterse 15 boğaz olsun.
Sen arabanı düzgün kullanırsan yakıt makıt artmaz.
Şimdi herkes atlamadan önce ben detaylı bir şekilde izah edeyim. Sonra isteyen gene istediği gibi yorumlasın.
Şehir içindeki yakıt tüketiminin birinci sorumlusu sürücüdür. Araçların çok çabuk bir biçimde hızlanması ve yavaşlaması yakıt tüketimini maksimum arttırır.
Şehir içinde düşük yakıt tüketimi için gerekli olan sürüş tarzı basitçe, en az frene basma gereksinimi gösteren sürüş tarzıdır.
Bu bilgiler ışığında karbüratör meselesini yorumlayacak olursak.
Büyük karbüratör size daha çabuk hızlanma sağlayacaktır. Ayrıca üst devir performansınızı da arttıracaktır.
Yani siz eskiden 60 km ye 10 sn de çıkarken şimdi 8 sn de çıkabileceksiniz. veya otobanda 5. viteste 5000 dd zor çevirirken artık 6500 dd çevirebileceksiniz.
Bu imkanlar dahilinde, şehir içinde ışıktan ışığa Allah ne verdiyse basarak sürüş yapıyorsanız doğal olarak tek boğazla zor zenaat 60 km/s hıza çıkarken şimdi aynı zamanda 80 km/s a çıkacaksınız veya eskiden arabada otobanda 150 zor yaparken şimdi 170 belki 180 e vuracaksınız.
Doğal olarak ta bu yakıtınızı arttıracak.
Ha yok, efendi sürmeye devam ederseniz, yakıt makıt artmaz.
said442- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 07/03/09
Mesaj Sayısı : 180
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : mersin
Otomobili : 1987 1.6 gl
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
Size de çok teşekkür ederim abicim en kısa zamanda hayata geçirecem.olmazyok demiş ki:benim araçta lpg sizdi atiker marka takdırdım ama beyin küçük olduğu için at arabası gibiydi ama büyük beyinden sonra ve çift boğazdan sonra iyi oldu tavsiye ederim
said442- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 07/03/09
Mesaj Sayısı : 180
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : mersin
Otomobili : 1987 1.6 gl
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
hazır lafı burda konuşuluyoken aracımı benzinle kullanmayı düşünüyorum ama nekadar yakar hiç fikrim yok. tüple nekadar yaktığınıda bilmiyorum malum toplanıyo arabam. bana rakamsal olarakveri verebilecek varmı.
Not aracım 5 ileri olacak elektronik ateşleme taktırıyorum karbüratör tek boğaz:((( (en kısa zamanda 2 boğaza geçicem).
Not aracım 5 ileri olacak elektronik ateşleme taktırıyorum karbüratör tek boğaz:((( (en kısa zamanda 2 boğaza geçicem).
yekiz- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 03/07/12
Mesaj Sayısı : 549
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : ford taunus 1972 coupe MK1
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
Yekiz hocam sen benden önce geçersin çift boğaza zannederim artık ben senden bekliyorum bu şartlarda benzinli kullanımda 100 km de kaç litre yakacak...
speedye- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
heralde öle olacak:)) kimseden ses çıkadığına göre...
yekiz- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 03/07/12
Mesaj Sayısı : 549
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : ford taunus 1972 coupe MK1
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
Ah be güzel kardeşim...
Fark LPG kafasından değil.
Ayardan...
Fark LPG kafasından değil.
Ayardan...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
otomatik ateşleme işlemini bugün hallettik arkadaşlar fakat bobin olarak kendi platinli bobini kullandık bunda bi sakınca olurmu usta fark etmez çalıştırır dedi sizce değiştirmelimiyim ve ne marka nasıl bişi almalıyım bonini bilmiyorum modül ve disbiratör+ işcilik 165 tl hallettim şimdi yakıt değerlerini en kısa zamanda sizlerle paylaşırım
olmazyok- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/08/10
Mesaj Sayısı : 328
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : istanbul
Otomobili : 82 taunus MK5 coupe
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
sabırsızlıkla bekliyorum...
yekiz- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 03/07/12
Mesaj Sayısı : 549
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : ford taunus 1972 coupe MK1
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
arkadaşalar hafta sonu depoyu fulleyip 212 km yol yaptım tekrar aynı yerde aynı litre fiatından dolum yaptım 53.50 tl gaz aldı buda ortala km de 2.53 krş demek (150km otobanda hız 120-140 km arası)62km de şehir içi 100 km hız altına çok nadir düştüm bilginiz olsun sizce nasıl yakıt durumum
olmazyok- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/08/10
Mesaj Sayısı : 328
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : istanbul
Otomobili : 82 taunus MK5 coupe
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
zam dan önce mi zamdan sonra zam dan sonraysa gayet iyi
Serhat- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/07/08
Mesaj Sayısı : 713
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : 82' 2.0L Vip
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
litre fiaatı 2.39
olmazyok- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/08/10
Mesaj Sayısı : 328
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : istanbul
Otomobili : 82 taunus MK5 coupe
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
valla gayet başarılı... ben değerleri beğendim.. tüp şart hatta şu zamlardan sonra kesin oldu.
yekiz- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 03/07/12
Mesaj Sayısı : 549
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : ford taunus 1972 coupe MK1
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
bu videoyu izleyin adam taunus motoruna efi enjeksiyon takıyor...
bu videoyu izleyin adam taunus motoruna efi enjeksiyon takıyor...
yekiz- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 03/07/12
Mesaj Sayısı : 549
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : ford taunus 1972 coupe MK1
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
yekiz demiş ki:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
bu videoyu izleyin adam taunus motoruna efi enjeksiyon takıyor...
Helal olsun be. Adam Ayrıca headers ve _açı beni yanıltmıyorsa_ okkalı bir westinghouse takmış.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
Sancar abiye katılıyorum yakıt konusu %80 sürüş tarzı ile alakalı.Benim kadette 2.0 pinto var uzun yolda (benzin) net 30 kuruş yakıyorum ancak karburatör memeleri limitte 135 / 140 ana memeler 160 - 190 hava memeler şehir içi normal kullanımımda da 35 - 40 kuruş arası bir şey yakıyorum.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
2. boğaz 140/190 olunca gaza tepkisi nasıl oluyor?
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
benim araç 4 ileri olduğu için çok fazla gaza basamıyorum motor 140 dan sonra çok bağırıyo ama deneme amaçlı kısa mesafede 160 km hızı gördüm.birde benim araç benzin gaz fark etmiyo gidişi çıkışı aynı bunu çoğukez denedim hiç fark göremedim
olmazyok- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/08/10
Mesaj Sayısı : 328
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : istanbul
Otomobili : 82 taunus MK5 coupe
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
ilti demiş ki:2. boğaz 140/190 olunca gaza tepkisi nasıl oluyor?
Motor 30 - 40 derecelerdeyken pedalı diplediğinde ikinci boğazda devreye girdiğinde boğulma oluyor ancak 70 dereceden sonra yada 90 derece çalışma sıcaklığında böyle bir durum oluşmuyor.Mesela 120 - 130 km ile ikinci boğazın devrede olmadığı durumda yarım gazla gidiyorken pedala tam bastığında ikinci boğaz devreye girdiğinde aracın asıldığını hissedebiliyorsun.Ama şöyle bir durum var bahsettiğim km lerden sonra dip gaz gittiğimde resmen benzini içiyor öyle böyle değil hemde bir müddet o şekilde devam edilse ibrenin düştüğü görülüyor.
Tabi ağırlık faktörüde var kadett in fabrika verisi 790 kg.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
olmazyok demiş ki:benim araç 4 ileri olduğu için çok fazla gaza basamıyorum motor 140 dan sonra çok bağırıyo ama deneme amaçlı kısa mesafede 160 km hızı gördüm.birde benim araç benzin gaz fark etmiyo gidişi çıkışı aynı bunu çoğukez denedim hiç fark göremedim
En kısa zamanda 5 ileriye geçmelisin bence abi 5 ileriye geçtiğinde hem ekonomiyi yakalarsın hemde performansı.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
bencede geçmeliyim fakat elinde 5 ileri şanzuman olan varmıdır birde fiatlar nerelerdedir ben bulmuştum 450 tl demişlerdi daha uygun bulabileceğim bir yer varmıdır
olmazyok- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/08/10
Mesaj Sayısı : 328
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : istanbul
Otomobili : 82 taunus MK5 coupe
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
0M42 demiş ki:ilti demiş ki:2. boğaz 140/190 olunca gaza tepkisi nasıl oluyor?
Motor 30 - 40 derecelerdeyken pedalı diplediğinde ikinci boğazda devreye girdiğinde boğulma oluyor ancak 70 dereceden sonra yada 90 derece çalışma sıcaklığında böyle bir durum oluşmuyor.Mesela 120 - 130 km ile ikinci boğazın devrede olmadığı durumda yarım gazla gidiyorken pedala tam bastığında ikinci boğaz devreye girdiğinde aracın asıldığını hissedebiliyorsun.Ama şöyle bir durum var bahsettiğim km lerden sonra dip gaz gittiğimde resmen benzini içiyor öyle böyle değil hemde bir müddet o şekilde devam edilse ibrenin düştüğü görülüyor.
Tabi ağırlık faktörüde var kadett in fabrika verisi 790 kg.
Teşekkürler. Peki, sıcak motorda 3000 devrin az altında (2500 gibi) boğulma yapıyor mu? Bende (125/125) yapıyor.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: tek boğaz karbüratör aracımı çift boğaz a çevirtiriyorum
Rica ederim abi.Motor 90 derecede iken hiç bir şekilde boğulma yığılma silkeleme yaşamıyorum ben.Senin boğulma nedenin yüksek ihtimal ile hava memesinin küçük olmasından kaynaklanıyor ikinci boğaz da 125 ana memeye en az 140 yada 145 hava memesi takmak gerekiyor.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
2 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Similar topics
» Weber Çift Boğaz Karbüratör
» V4 için çift boğaz emme manifoldu ?
» ford webher çift boğaz karbiratör
» Çift boğaz 2000 cc hava filtresi lazım
» V4 motorlar için satılık çift boğaz webere uygun manifold...
» V4 için çift boğaz emme manifoldu ?
» ford webher çift boğaz karbiratör
» Çift boğaz 2000 cc hava filtresi lazım
» V4 motorlar için satılık çift boğaz webere uygun manifold...
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: ÜCRETSİZ YEDEK PARÇA HAVUZU - YEDEK PARÇA - USTA VE TAMİRHANELER
2 sayfadaki 2 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran