NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 2 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 2 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 189 kişi Perş. Ekim 24, 2024 7:05 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Sigortacıları en çok korkutan sürücü tipi
3 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
Sigortacıları en çok korkutan sürücü tipi
Türkiye'de son yıllarda cinsiyete göre kasko sigortası primi uygulamasından kadınlar karlı çıktı. 35-50 yaş arasındaki kadın sürücüler yüzde 25'lere varan oranlarla en yüksek indirimi alırken, genel kanının aksine kadınlara kıyasla yüzde 77 daha fazla kaza yapan genç erkekler ise en yüksek prime mahkum oldu. Özellikle Citroen C2 ya da Peugeot 206 kullanan, 30 yaşın altındaki erkekler sigortacıların poliçe yapmaktan en çok çekindiği grup.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sigorta şirketleri kasko poliçelerinde son yıllarda yaş ve cinsiyet parametrelerini daha fazla kullanmaya başladı. Yaş parametresinde 18 - 30 yaş arası sürücüler gençliğin verdiği hız tutkusu yüzünden en yüksek kasko primlerini öderken 31-35 yaş arası şoförler ise sigorta şirketlerinin en çok dikkat ettiği grup haline geldi. Sigorta şirketlerinin en güvenle yaklaştığı kesim ise 35 yaş ve üstü kullanıcılardan oluştu.
Kasko poliçelerinin fiyatlandırılmasında kadın-erkek sürücü ayrımı yapan sigorta şirketlerinden biri Ergo İsviçre Sigorta. Genel Müdür Yardımcısı Enis Talaşman, "Bayanlar ciddi derecede avantajlı" diyerek "150 bini aşkın veri üzerinden hasar frekanslarına baktığımızda bayan ve erkek sürücüler arasında net bir fark var. Genel söylemin tersine bayanlar kesinlikle trafikte daha iyi" yorumunu yaptı. Talaşman, 35-50 yaş arasındaki bayan sürücülerin ise tüm gruplardan daha avantajlı indirimler kazandığını belirtti.
Kadının primi genç olsa da düşük
"18-35 yaş arasındaki gençlerin sigorta primi en üst seviyeye çıkıyor. Gençliğin verdiği tempo, gezme isteği ve çok kullanım kaza yapma riskini de artırıyor. 35-50 yaş arasında ise primler en düşük seviyeye iniyor" diye devam eden Talaşman,aynı yaş kategorisinde kadınların ise erkeklere göre 15-25 arasında indirim kazandığını kaydetti. 18 yaşındaki bayan sürücünün erkeğe göre yüzde 15 prim avantajı olduğunu söyleyen Talaşman, bu yaş grubundaki genç kızların erkeklerle aynı riskleri taşıdığına işaret etti.
Az kullanılan araç avantajlı oldu
Türkiye'de parametre zenginliğinin yeni yeni oluşmaya başladığını söyleyen Bolcakan, Batı'da yaş ve cinsiyet indirimlerinin yanında sigara kullanımından ikametgaha kadar pek çok kriter kullanıldığını ifade etti. Türkiye'de parametre zenginliğinin yeni yeni oluşmaya başladığını söyleyen Bolcakan, Batı'da yaş ve cinsiyet indirimlerinin yanında sigara kullanımından ikametgaha kadar pek çok kriter kullanıldığını dile getirdi.
Kaskoda farklı kriterlerden birini ise Aviva Sigorta'nın geliştirdiğini söyleyen Bolcakan, kilometre parametresi bunlardan biri olarak belirtti. Az trafiğe çıkan araca yüzde 30'a varan indirimler sağlayan Aviva'nın, bu sayede bir kaç ayda müşteri sayısını katladığını dile getiren Aviva Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ayşe Bolcakan, 16 bin km altındaki araçlara sağladıkları avantajın büyük ilgi gördüğünü belirterek beyan usulüyle işleyen sistemin yurtdışındaki sigorta şirketleri tarafından uydu aracılığıyla takip edildiğini söyledi.
Peugeot'cular kazaya yatkın
Kaskoda yaş ve cinsiyetten sonra önemli olan parametrelerden biri ise bunlar yetersiz kaldığında araç tipi ve motor gücü. Renault, Volkwagen ve Fiat modelleri aile sahibi, sakin kullanıcılarla özdeşleşirken Peugeot ve Citroen modelleri genç kullanıcı profiliyle kaza riskine işaret ediyor. Spor modeller ise sigorta şirketlerinin en çok çekindiği grup.
"Çok yüksek motor gücüne sahip araçlar performans farkından dolayı hız tutkusunu gösteriyor. Bu da kaza riskine işaret ediyor" diyen Ergo İsviçre Sigorta'nın Genel Müdür Yardımcısı Enis Talaşman, Peugeot 206 ve Citroen C2 gibi şehir içi kullanıma dönük küçük kasalı ve seri araçların da tehlike sinyali verdiğini söyledi.
En düşük sigorta primlerini ödeyen araçlar ise Fiat, Renault ve Volkwagen. Yedek parçaları ithal olmasına rağmen Volkswagen'in düşük prim ödemesinin sebebi genel kullanıcı profilinin aile sahibi, trafikte dikkatli ve sakin kişilerden oluşması. Peugeot 206 ve Citroen C2 ile aynı segmentte yer almasına rağmen Fiat Palio da daha düşük primlerle değerlendiriliyor. Genellikle orta gelir grubuna ait, aile sahibi kullanıcıların tercih ettiği Palio'lar yedek parçalarının ucuzluğu ve yaygınlığıyla indirim avantajı elde ediyor.
Kaynak: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sigorta şirketleri kasko poliçelerinde son yıllarda yaş ve cinsiyet parametrelerini daha fazla kullanmaya başladı. Yaş parametresinde 18 - 30 yaş arası sürücüler gençliğin verdiği hız tutkusu yüzünden en yüksek kasko primlerini öderken 31-35 yaş arası şoförler ise sigorta şirketlerinin en çok dikkat ettiği grup haline geldi. Sigorta şirketlerinin en güvenle yaklaştığı kesim ise 35 yaş ve üstü kullanıcılardan oluştu.
Kasko poliçelerinin fiyatlandırılmasında kadın-erkek sürücü ayrımı yapan sigorta şirketlerinden biri Ergo İsviçre Sigorta. Genel Müdür Yardımcısı Enis Talaşman, "Bayanlar ciddi derecede avantajlı" diyerek "150 bini aşkın veri üzerinden hasar frekanslarına baktığımızda bayan ve erkek sürücüler arasında net bir fark var. Genel söylemin tersine bayanlar kesinlikle trafikte daha iyi" yorumunu yaptı. Talaşman, 35-50 yaş arasındaki bayan sürücülerin ise tüm gruplardan daha avantajlı indirimler kazandığını belirtti.
Kadının primi genç olsa da düşük
"18-35 yaş arasındaki gençlerin sigorta primi en üst seviyeye çıkıyor. Gençliğin verdiği tempo, gezme isteği ve çok kullanım kaza yapma riskini de artırıyor. 35-50 yaş arasında ise primler en düşük seviyeye iniyor" diye devam eden Talaşman,aynı yaş kategorisinde kadınların ise erkeklere göre 15-25 arasında indirim kazandığını kaydetti. 18 yaşındaki bayan sürücünün erkeğe göre yüzde 15 prim avantajı olduğunu söyleyen Talaşman, bu yaş grubundaki genç kızların erkeklerle aynı riskleri taşıdığına işaret etti.
Az kullanılan araç avantajlı oldu
Türkiye'de parametre zenginliğinin yeni yeni oluşmaya başladığını söyleyen Bolcakan, Batı'da yaş ve cinsiyet indirimlerinin yanında sigara kullanımından ikametgaha kadar pek çok kriter kullanıldığını ifade etti. Türkiye'de parametre zenginliğinin yeni yeni oluşmaya başladığını söyleyen Bolcakan, Batı'da yaş ve cinsiyet indirimlerinin yanında sigara kullanımından ikametgaha kadar pek çok kriter kullanıldığını dile getirdi.
Kaskoda farklı kriterlerden birini ise Aviva Sigorta'nın geliştirdiğini söyleyen Bolcakan, kilometre parametresi bunlardan biri olarak belirtti. Az trafiğe çıkan araca yüzde 30'a varan indirimler sağlayan Aviva'nın, bu sayede bir kaç ayda müşteri sayısını katladığını dile getiren Aviva Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ayşe Bolcakan, 16 bin km altındaki araçlara sağladıkları avantajın büyük ilgi gördüğünü belirterek beyan usulüyle işleyen sistemin yurtdışındaki sigorta şirketleri tarafından uydu aracılığıyla takip edildiğini söyledi.
Peugeot'cular kazaya yatkın
Kaskoda yaş ve cinsiyetten sonra önemli olan parametrelerden biri ise bunlar yetersiz kaldığında araç tipi ve motor gücü. Renault, Volkwagen ve Fiat modelleri aile sahibi, sakin kullanıcılarla özdeşleşirken Peugeot ve Citroen modelleri genç kullanıcı profiliyle kaza riskine işaret ediyor. Spor modeller ise sigorta şirketlerinin en çok çekindiği grup.
"Çok yüksek motor gücüne sahip araçlar performans farkından dolayı hız tutkusunu gösteriyor. Bu da kaza riskine işaret ediyor" diyen Ergo İsviçre Sigorta'nın Genel Müdür Yardımcısı Enis Talaşman, Peugeot 206 ve Citroen C2 gibi şehir içi kullanıma dönük küçük kasalı ve seri araçların da tehlike sinyali verdiğini söyledi.
En düşük sigorta primlerini ödeyen araçlar ise Fiat, Renault ve Volkwagen. Yedek parçaları ithal olmasına rağmen Volkswagen'in düşük prim ödemesinin sebebi genel kullanıcı profilinin aile sahibi, trafikte dikkatli ve sakin kişilerden oluşması. Peugeot 206 ve Citroen C2 ile aynı segmentte yer almasına rağmen Fiat Palio da daha düşük primlerle değerlendiriliyor. Genellikle orta gelir grubuna ait, aile sahibi kullanıcıların tercih ettiği Palio'lar yedek parçalarının ucuzluğu ve yaygınlığıyla indirim avantajı elde ediyor.
Kaynak: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
AYTAÇ- ADMİN
- Kayıt tarihi : 24/08/07
Mesaj Sayısı : 1949
Yaş : 48
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : 2008 Hyundai Accent Era
Geri: Sigortacıları en çok korkutan sürücü tipi
Bence özellikle modifiye edilmiş arabalar ya da Subaru, Mitsubishi Evo gibi aslında rally amaçlı üretilen ama günlük kullanıma satılan araçların en yüksek tavandan sigorta yapılmaları gerek...Yıllar önce aldığım 1993 Escort RS TURBO yu o dönem sigorta ettirebilmek için ne kadar ödemiştim biliyor musunuz? Aynı model Porshe 911 in sigorta bedeli kadar...Nedeni ise arabanın rally standartı ile üretilen çok hızlı ve çok güçlü bir araba olmasıydı...Öyle ki araba 0-100 km akselerasyonu 4,5 saniye idi...Hatta sigorta etmek bile istemedi çoğu acente...Ve arabayı sırf bu ağır kasko yükü nedeniyle bir sene kullanıp satmıştım...
Aslında durum çok vahim, bazı arkadaşlar yolda delicesine araba kullanıyor, hele bir de zenginse ya da babası ihya etmişse altına geçirdiği arabayla kendini Rally pilotu sanıyor...Ortalık modifiye edilmiş Peugeot, Ford, Subaru vb. arabalarla dolu...Eksozu bağıttıran ben yoldayım açılın deyip önüne gelene makas atıyor...Modifiye edilmemiş standart arabalarla da (afedersiniz)aynı haltı yemeye çalışan çok...Hızlı araba kullanmak marifet değildir...Her yolun gerektirdiği bir hız var, şehir içinde kızlara hava yapacağım, millete makas atacağım diye elektrik direklerine, ağaçlara çıkan, binalara giren, parkta oynayan çocukları, durakta bekleyen insanları ezip geçen, kamyonun otobüsün altına girip katliama sebep olan insanlar aslında çok iyi araba kullandıklarını sanıyorlardı...Arkadaşlar lütfen sağduyulu araç kullanın, oldukça fazla mesleki tecrubem var yollar ve hız hakkında ve o kadar çok kazaya şahit olup, temkinli gittiğim için o kadar çok kazadan kıl payı sıyrıldım ki anlatsam bitmez...Bir kazaya karışmayan ya da canlı tanık olmayan bilemez ve bu önceden tecrube edilecek bir durum değildir...İnanın bana yaşamak istemezsiniz...Hız yapılır, çıkarsın uzun yola yeteri ölçüde, yolun kapasitesine göre yaparsın hızını ama şehir içinde nedir bu delilik boyutuna varan hal?..Herkes hızlı ve öfkeli...Maşallah, arabalarınız güzel, iyi de gidiyor ama havan kime güzelim...
Bayan sürücülere gelince, aslında bayan sürücülerin çoğu dikkatli falan değiller işin açıkçası, bayan sürücülerin çoğunu direksiyona tam yakınlaştırılmış koltuğunda dimdik oturmuş, iki eliyle direksiyonu hiç bırakmayacakmış gibi sıkmış, aynalara bakmayı dahi tereddütle yapar halde görürüz genelde...Bunun adı dikkat değil korkarak araç kullanmaktır...Tamam korkmak iyidir insanı gereksiz tehlikeden korur lakin araba kullanmak rahat olmayı gerektirir...Arabanın farlarını görecek kadar koltuğu öne alıp acayip oturmak ta neyin nesi...Ama bazı bayanlar da var ki hakkını teslim edelim sıkı şöförler...
BİR ANI:
Yıl 1995, Ankara da olduğum yıllar ve Hacettepe de okuyorum son senem...Okula arabayla gidip geliyorum bazı arkadaşlarıda servis yapıyorum bana yakın oturanları...Arabam forumda önceden de bahsedip resmini yüklediğim 1970 Oldsmobile Cutlass, V8 ve neredeyse 300 beygirden fazla güce sahip...Neyse bir gün okuldan dönüyoruz arabada 3 arkadaşım daha var, paraşüt kulelerinin oradaki kavşakta(TCDD) beni modifiyeli metalik gri renkli bir Ford Escort öyle bir makasla solladı ki anlatamam...Yani milimle geçti öyle anlatayım, hayır arabam klasik bir çizik bile değerini düşürecek...Kafam attı tabi ben aheste gidiyorken böyle makasa ne gerek var üstelik yol bomboş...Neyse ben de basmaya başladım ama yetişecek kadar, zira fazla bassam altımdan uçacak kadar güçlü...Yetiştim, ufak bi dalaşma oldu yolda tabi, ama içi görünmüyor camlar siyah film, ilerdeki kavşakta kırmızı yanınca yakaladım...Arabanın arkasına durdum, arkasında ''Cehennemde görüşürüz'' yazıyordu...Ben sana göstereyim cehennemi deyip indim ki camı indirdi, bir de ne göreyim sarışın manken gibi bir bayan, pis pis güldü ve iyi sürüyorsun dostum deyip yeşil yanınca gazladı gitti...Bende öyle ağzı açık kaldım... Yaaa işte belli olmuyor dostlar, bayan deyip dalga geçmeyin sakın yolda...
Aslında durum çok vahim, bazı arkadaşlar yolda delicesine araba kullanıyor, hele bir de zenginse ya da babası ihya etmişse altına geçirdiği arabayla kendini Rally pilotu sanıyor...Ortalık modifiye edilmiş Peugeot, Ford, Subaru vb. arabalarla dolu...Eksozu bağıttıran ben yoldayım açılın deyip önüne gelene makas atıyor...Modifiye edilmemiş standart arabalarla da (afedersiniz)aynı haltı yemeye çalışan çok...Hızlı araba kullanmak marifet değildir...Her yolun gerektirdiği bir hız var, şehir içinde kızlara hava yapacağım, millete makas atacağım diye elektrik direklerine, ağaçlara çıkan, binalara giren, parkta oynayan çocukları, durakta bekleyen insanları ezip geçen, kamyonun otobüsün altına girip katliama sebep olan insanlar aslında çok iyi araba kullandıklarını sanıyorlardı...Arkadaşlar lütfen sağduyulu araç kullanın, oldukça fazla mesleki tecrubem var yollar ve hız hakkında ve o kadar çok kazaya şahit olup, temkinli gittiğim için o kadar çok kazadan kıl payı sıyrıldım ki anlatsam bitmez...Bir kazaya karışmayan ya da canlı tanık olmayan bilemez ve bu önceden tecrube edilecek bir durum değildir...İnanın bana yaşamak istemezsiniz...Hız yapılır, çıkarsın uzun yola yeteri ölçüde, yolun kapasitesine göre yaparsın hızını ama şehir içinde nedir bu delilik boyutuna varan hal?..Herkes hızlı ve öfkeli...Maşallah, arabalarınız güzel, iyi de gidiyor ama havan kime güzelim...
Bayan sürücülere gelince, aslında bayan sürücülerin çoğu dikkatli falan değiller işin açıkçası, bayan sürücülerin çoğunu direksiyona tam yakınlaştırılmış koltuğunda dimdik oturmuş, iki eliyle direksiyonu hiç bırakmayacakmış gibi sıkmış, aynalara bakmayı dahi tereddütle yapar halde görürüz genelde...Bunun adı dikkat değil korkarak araç kullanmaktır...Tamam korkmak iyidir insanı gereksiz tehlikeden korur lakin araba kullanmak rahat olmayı gerektirir...Arabanın farlarını görecek kadar koltuğu öne alıp acayip oturmak ta neyin nesi...Ama bazı bayanlar da var ki hakkını teslim edelim sıkı şöförler...
BİR ANI:
Yıl 1995, Ankara da olduğum yıllar ve Hacettepe de okuyorum son senem...Okula arabayla gidip geliyorum bazı arkadaşlarıda servis yapıyorum bana yakın oturanları...Arabam forumda önceden de bahsedip resmini yüklediğim 1970 Oldsmobile Cutlass, V8 ve neredeyse 300 beygirden fazla güce sahip...Neyse bir gün okuldan dönüyoruz arabada 3 arkadaşım daha var, paraşüt kulelerinin oradaki kavşakta(TCDD) beni modifiyeli metalik gri renkli bir Ford Escort öyle bir makasla solladı ki anlatamam...Yani milimle geçti öyle anlatayım, hayır arabam klasik bir çizik bile değerini düşürecek...Kafam attı tabi ben aheste gidiyorken böyle makasa ne gerek var üstelik yol bomboş...Neyse ben de basmaya başladım ama yetişecek kadar, zira fazla bassam altımdan uçacak kadar güçlü...Yetiştim, ufak bi dalaşma oldu yolda tabi, ama içi görünmüyor camlar siyah film, ilerdeki kavşakta kırmızı yanınca yakaladım...Arabanın arkasına durdum, arkasında ''Cehennemde görüşürüz'' yazıyordu...Ben sana göstereyim cehennemi deyip indim ki camı indirdi, bir de ne göreyim sarışın manken gibi bir bayan, pis pis güldü ve iyi sürüyorsun dostum deyip yeşil yanınca gazladı gitti...Bende öyle ağzı açık kaldım... Yaaa işte belli olmuyor dostlar, bayan deyip dalga geçmeyin sakın yolda...
En son Admin tarafından Cuma Haz. 13, 2008 3:31 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Admin- ADMİN
- Kayıt tarihi : 12/06/07
Mesaj Sayısı : 3201
Yaş : 48
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : FORD MONDEO 2.0 GHİA
Geri: Sigortacıları en çok korkutan sürücü tipi
Ben bayan sürücülerin kaza yaptığına değil de kaza yaptırdığına inanıyorum. Bunun sebebi de araçlarını FatihBey'in de dediği gibi "korkak" kullanmaları. Hızlı akan bir yolda en sağ şeritten 30-40'la giden bir sürücü haliyle yol güvenliğini tehlikeye atıyor.
AYTAÇ- ADMİN
- Kayıt tarihi : 24/08/07
Mesaj Sayısı : 1949
Yaş : 48
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : 2008 Hyundai Accent Era
Geri: Sigortacıları en çok korkutan sürücü tipi
Sigorta camiasıda haklı. Bayanlar kötü kullanıyor kullanamıyor demek yanlış olur. Ama kazaya sebebiyet verdikleri doğru. Bende anımı paylaşayım. İş yerinden bi bayanla arabasına bindik bakanlıklardan kızılay istikametine gidiyoruz. Göbekten sola döndük geçmek isterken ben kırmızı yandı dedim. Arabayı yolun ortasında durdu geri vitese taktı ve göbeğin içine geri döndük. Tabi bu esnada üzerimize doğru gelen arabaların ani fren sesleri korna seslerini siz hesaplayın ben utandım koltukta resmen eridim bittim.
efsaneprens- ADMİN
- Kayıt tarihi : 31/03/08
Mesaj Sayısı : 3050
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : 2005 Fiat Albea 1,3 Multijet
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran