NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Bir çok problem olabilir
+5
efsaneprens
ilti
on2000
oğuzhan(efsane)
painkiller
9 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Bir çok problem olabilir
İyi akşamlar arkadaşlar, 16. GT sahibiyin allaha şükür şimdi durum şu, belki sorularım cevapları muhtelif bölümlerde cevaplanmıştır, ancak aracı alalı 2 hafta oldu, daha bakıma da sokmadım açıkcası, ama 2 hafta içinde güzelce bir elden geçecek, ancak aracın bu haliyle bazı sorunlar var gibi geldi bana maddeler halinde sıralamaya çalışacağım, cevaplarsanız çok sevinirm.
Araç LPG ve benzinli -atiker
1. araçı kaldırmada 1. viteste(motor soğukken) genelde bir seferde çalışıyor, ancak yoğun trafiğin olduğu yerlerde 1. veya 2. vitese takmam gerektiğinde pat diye stop ediyor, rölantı düşmesin diye bende el freniyle kullanıyorum, bir ayağımla gaz verip rölantiyi yüksek tutmaya çalışıyorum, sanırım normalde rölantı ayarı 800-1000 arası bi yerde, birde diyelim 80 fln yolda gidiyorum, karşıda kırmızı ışık yanıyor, hızımı doğal olarak azaltıyorum 2. vitesede düşürdüm diyelim, ancak uzun kırmızılardan olduğunu anlıyorum ve hızım 20km/10km lerde iken 1. vitese geçirmeye çalışıyorum geçmiyor, garç gurç sesler geliyor, ve 2. vitesde bazen kalkış yapmak durumunda oluyorum, tabi araba biraz bayılıyor [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] şimdi bunun 1. vetese geçmeme ve stop etme sebebi ne olabilir, muhtemel sürücü hatalarını da ekleyebilirsiniz, yeni bir taunus sürücüsü olduğum için.
2. sorum ise şu gece giderken farlar çok az yanıyor bu 1.6nın uzun hüzmesinde bile 5m önümü zor görüyorum, xeonon taktırmalımıyım?
3. sorum ise kapı elektronik kilit ile kilitlenebiliyor, aracın içine oturduğumda kendi kendine araçın kapıları kitleniyor ve bazen çıkmak için uzaktan kumandanın düğmesine bassamda kapıların kilidi açılmıyor, araba beni bırakmak istemiyor bunu anlıyorum da [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
4. sorum ise egzozdan bazen pat diye ses geliyor 1.2. veya 3. viteste giderken, buda lpg'den olabilir mi?
5. birde bir arkadaş zaman ayarıp karbüratör ayar yeri, rölantı ayar yeri, gaz ayar yerleri ve diğer muhtelif ayar yapılabilen yerleri motor üzerinde tarif ederse sevinirim, misal karbüratörün solundan 2.sokak rölantı ayarı yapılır şelkinde, yani yanlış anlaşılmasın bir mala anlatırcasına anlatırsa çok hora geçecek ,
sağolun varolun, herkesin bu vesileyle geçmiş kandilini de kutlarım.
Araç LPG ve benzinli -atiker
1. araçı kaldırmada 1. viteste(motor soğukken) genelde bir seferde çalışıyor, ancak yoğun trafiğin olduğu yerlerde 1. veya 2. vitese takmam gerektiğinde pat diye stop ediyor, rölantı düşmesin diye bende el freniyle kullanıyorum, bir ayağımla gaz verip rölantiyi yüksek tutmaya çalışıyorum, sanırım normalde rölantı ayarı 800-1000 arası bi yerde, birde diyelim 80 fln yolda gidiyorum, karşıda kırmızı ışık yanıyor, hızımı doğal olarak azaltıyorum 2. vitesede düşürdüm diyelim, ancak uzun kırmızılardan olduğunu anlıyorum ve hızım 20km/10km lerde iken 1. vitese geçirmeye çalışıyorum geçmiyor, garç gurç sesler geliyor, ve 2. vitesde bazen kalkış yapmak durumunda oluyorum, tabi araba biraz bayılıyor [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] şimdi bunun 1. vetese geçmeme ve stop etme sebebi ne olabilir, muhtemel sürücü hatalarını da ekleyebilirsiniz, yeni bir taunus sürücüsü olduğum için.
2. sorum ise şu gece giderken farlar çok az yanıyor bu 1.6nın uzun hüzmesinde bile 5m önümü zor görüyorum, xeonon taktırmalımıyım?
3. sorum ise kapı elektronik kilit ile kilitlenebiliyor, aracın içine oturduğumda kendi kendine araçın kapıları kitleniyor ve bazen çıkmak için uzaktan kumandanın düğmesine bassamda kapıların kilidi açılmıyor, araba beni bırakmak istemiyor bunu anlıyorum da [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
4. sorum ise egzozdan bazen pat diye ses geliyor 1.2. veya 3. viteste giderken, buda lpg'den olabilir mi?
5. birde bir arkadaş zaman ayarıp karbüratör ayar yeri, rölantı ayar yeri, gaz ayar yerleri ve diğer muhtelif ayar yapılabilen yerleri motor üzerinde tarif ederse sevinirim, misal karbüratörün solundan 2.sokak rölantı ayarı yapılır şelkinde, yani yanlış anlaşılmasın bir mala anlatırcasına anlatırsa çok hora geçecek ,
sağolun varolun, herkesin bu vesileyle geçmiş kandilini de kutlarım.
painkiller- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 15/06/10
Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : Taunus 1.6 GT
Geri: Bir çok problem olabilir
öncelikle hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın,
aracın stop etmesi muhtemelen lpg ayarlarındandır öncelikle lpg ayarlarını kontrol ettirmenizi öneririm, giderken pat pat eksozdan ses geliyorsa yüksek ihtimal bujilerden biri artık ömrünü tamamlamıştır stop etmeside buna bağlı olabilir.
siz içerdeyken kapıların kitlenmesi ve açılmaması (araç yeni sahibini çok sevmiş büyük olasılıkla [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ) bir elektrikçiye göstermenizi tavsiye ederim hemen hallederler, 2 den 1re geçmemeside baskı balata veya debriyaj payının azalmasından kaynaklanabilir ama tabi bir ustanın bakması gerekir ancak ben kendim durmamış arabayı 1 re düşmem
aracın stop etmesi muhtemelen lpg ayarlarındandır öncelikle lpg ayarlarını kontrol ettirmenizi öneririm, giderken pat pat eksozdan ses geliyorsa yüksek ihtimal bujilerden biri artık ömrünü tamamlamıştır stop etmeside buna bağlı olabilir.
siz içerdeyken kapıların kitlenmesi ve açılmaması (araç yeni sahibini çok sevmiş büyük olasılıkla [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ) bir elektrikçiye göstermenizi tavsiye ederim hemen hallederler, 2 den 1re geçmemeside baskı balata veya debriyaj payının azalmasından kaynaklanabilir ama tabi bir ustanın bakması gerekir ancak ben kendim durmamış arabayı 1 re düşmem
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Bir çok problem olabilir
eyvallah üstad, biraz işlerim var, daha sonra otosandan komple sipariş verip, arabanın nesi varsa değiştirecem, yine de beni kitlerse artık bilmem )
painkiller- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 15/06/10
Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : Taunus 1.6 GT
Geri: Bir çok problem olabilir
otosanda parça bulursanız iyi olur tabiki, malum artık yan sanaayi ile idare etmek zorundayız
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Bir çok problem olabilir
Ben de 1.6 GT sahibiyim Sizin bu yaşadıklarınızı ben diğer fordlarda yaşadım. Bu pat diye ses gelmesi, aracın ilk yüke bindiğinde kalkmaması Bunlar genelde lpg kesicisi, avans ayarı ve subap ayarı ile alakalı. Ben kesiciyi değiştirtmiştim.
Kırmızıya gelirken boşa atınca-debriyaja basınca stop etme problemi rolantinin ani düşmesinden kaynaklanır. Bunun nedeni Lpgnin üzerindeki rolanti ayarıyla, karbüratörün ayarıyla ve avans ayarıyla komple alakalı.
Far sorununa çözüm olarak ben şahsen hep %50 artırımlı osram ampul kullanırım ve hiç aydınlatma problemim yok... Farın içindeki parlak krom-nikel kaplama dökülürse de az ışık vermeye başlar...
Aracınız sadece tek bir kapıyı yapıyorsa o kapının içindeki kapı otomatik kilit pompasındandır. Pompa tanesi 8TL ye bulunabilir. Hepsini aynı yapıyorsa Kapı kilit otomatiği ile ilgili beyin sıkıntısı var demektir. Beyin tamirine yada yenilemesine gerek varsa direkt alarm taktırın daha az maliyetli olacaktır.
Aracın en kolay oynayabileceğiniz yeri LPG üzerindeki (Siyah-Mavi-Yesil renklerde olabilir) Rolanti hava ayar vidasıyla oynamak. Burası yakıtınızı etkilemez Sizin aracınızın rolantide kac devirde duracağını belirlersiniz.
Bizim Taunuslar kolay kolay araç yürürken 1. vitese kolay geçmez. Geçirmek isterseniz de ara gazıyla geçirmenizi tavsiye ederim.
Ayriyetten baskı balatayı da kontrol ettirmenizi de öneririm.
Eğer araç giderken stop ederse hiç panik yapmadan aracın hızına göre uygun vitese gelin ve aracı frene basmadan vurdurun. Direkt çalışacaktır. Giden Aracta eğer marşa basarsanız marş ile ilgili problemler çıkabilir.
Kırmızıya gelirken boşa atınca-debriyaja basınca stop etme problemi rolantinin ani düşmesinden kaynaklanır. Bunun nedeni Lpgnin üzerindeki rolanti ayarıyla, karbüratörün ayarıyla ve avans ayarıyla komple alakalı.
Far sorununa çözüm olarak ben şahsen hep %50 artırımlı osram ampul kullanırım ve hiç aydınlatma problemim yok... Farın içindeki parlak krom-nikel kaplama dökülürse de az ışık vermeye başlar...
Aracınız sadece tek bir kapıyı yapıyorsa o kapının içindeki kapı otomatik kilit pompasındandır. Pompa tanesi 8TL ye bulunabilir. Hepsini aynı yapıyorsa Kapı kilit otomatiği ile ilgili beyin sıkıntısı var demektir. Beyin tamirine yada yenilemesine gerek varsa direkt alarm taktırın daha az maliyetli olacaktır.
Aracın en kolay oynayabileceğiniz yeri LPG üzerindeki (Siyah-Mavi-Yesil renklerde olabilir) Rolanti hava ayar vidasıyla oynamak. Burası yakıtınızı etkilemez Sizin aracınızın rolantide kac devirde duracağını belirlersiniz.
Bizim Taunuslar kolay kolay araç yürürken 1. vitese kolay geçmez. Geçirmek isterseniz de ara gazıyla geçirmenizi tavsiye ederim.
Ayriyetten baskı balatayı da kontrol ettirmenizi de öneririm.
Eğer araç giderken stop ederse hiç panik yapmadan aracın hızına göre uygun vitese gelin ve aracı frene basmadan vurdurun. Direkt çalışacaktır. Giden Aracta eğer marşa basarsanız marş ile ilgili problemler çıkabilir.
on2000- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 18/10/09
Mesaj Sayısı : 301
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : //Yakında 77 Coupe :))
Geri: Bir çok problem olabilir
1) Forumda Tunus tamir kitabı paylaşıldı.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
"Yakıt Sistemi" dosyasında, bölüm 23_7(8. ve 9. sahifeler) resimli anlatımı var. Ben yine de tarif edeyim. Zaten CO% ölçüm cihazımız vs olmadığı için el yordamıyla yapmak durumundayız. Aşağıdaki linkte cihaz kullanmadan ayarlanması İngilizce olarak anlatılıyor:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ben buradan yola çıkarak, biraz da kendimden katarak anlatıyorum (ben ara sıra bu ayarları yaparım:
Öncelikle hava girişi bantsız olarak benzinde çalışmasını kontrol edin. Karışım ayar vidasının (piyasada "hava ayarı" derler) yeri karbüratör tabanının arkadan bakınca sağ tarafında, köşede bir kanal içine gömülüdür. Parmağınızla hissderek bulabilirsiniz. Filtre kabını söküp sağdan bakınca da görülür.
Rölanti ayar vidası kolay: Gaz telinin bağlandığı yerden karbüratöre dikine giden kolun çevirdiği manivelaya basan sarı vida. Nihayetinde, dıştan takma bir vidadır. Kafası aracın sağ tarafına dönüktür. Elle çevirip ayarlayabilirsiniz Tornavidaya gerek yok. Rölanti ayarını yapmadan önce dediğim gibi, benzinde hava ayarını yapın. Vida en sonuna kadar sıkılınca stop eder. Birkaç tur sola çevirince yine stop eder. Yani aşırı zengin ve aşırı fakir karışımlarda stop etmsi lazım.
Karışım vidasını sonuna kadar sıksanız veya gevşetseniz yine de stop etmiyorsa, rölanti ayarınız fazla yüksek olabilir. Rölanti ayarı fazla yüksekse karışım ayarındaki "en mükemmel nokta"yı bulmamız çok zor olur, çevir çevir bitmez, motor hep sarsıntısız çalışır ve bizi yanıltır. O yüzden: Karışım vidasını sonuna kadar sıkın(saat istikametinde), sonra yarım ila 1 tur arası geriye alın, rölantiyi stop ettirene kadar kısın, sonra karışım vidasını 2 tur gevşetip çalıştırın.
Bir sonraki aşama: Karışım vidasını motor stop edecek gibi sarsılana kadar sıkın, sonra stop edecek gibi sarsılana kadar gevşetin. ikisinin arasındaki en mükemmel noktayı bulun. Sonra içeri girip devir göstergesine bakın, ona göre karbüratörde dediğim yerden rölanti ayarını 800 devire getirin. Rölantide bozulma olursa tekrar karışım ayarıyla oynayın. Bu seferki fazla uzun sürmez. 800 devirde stabil bir rölanti bulmaya çalışın.
Hava/yakıt oranının stop ettirecek kadar ayarsız olması ayrı; motorun sağlığını ve yakıt tüketimini bozacak kadar ayarsız olması ayrı.. Püf noktası: Karışım fazla fakirse rölanti bir düşüp bir yükselir, fazla zenginse gaza basıp çekince egzostan siyah duman atar.
Not: Bu anlattığım hava ayarı olayının LPG ile ilgisi yoktur; benzinde yapmayı unutmayın.
Bu şekilde ayar edip benzinle bir deneyin.. Karbüratörünüz bakımsız olabilir, patlak diyafram, tıkalı meme veya vakum kanalı vs olabilir.. Ara contadan benzin kokusu gelebilir.. Ancak; bunlar bahsettiğiniz stop etme sorununa sebep teşkil etmez. Sadece çekişe, yakıta etki eder..
Sonuç: Hava ve rölanti ayarı yapılmış, saat gibi çalışırken stop etme sorunu benzinde yine oluyorsa o zaman ya karbüratörün alt contası(ara conta değil, tabandaki conta) hava alıyordur, ya westinghouse'ta problem vardır(öyle ise frenden belli olur), yani, gazı bırakınca vakuma binmesi gerekirken içeri gereksiz bir hava girip işi bozuyordur.
Yok, eğer, benzinde çalışması düzgün, stop etme olayı yoksa sizin sorununuz motorunuzun fakir karışımda çalışmasıdır. Benzin ayarını düzelttiniz, tebrikler. Şimdi de gaz ayarını düzeltin.. Gazda da rölanti ve karışım ayarları yapılır; onu LPG kullananan üyelerimiz daha iyi bilirler. Birinci yakıtınız LPG is tabii ki karbüratördeki rölanti ayarını ona göre bozmanız gerekebilir. Ben sadece benzinle çalışmasını bir görmek için bunları anlattım.. Benzinde çalışmasını görmeden gaz ayarı yapmanız hatayı hatayla kapatma riski doğurur. Önce motorunuzun fabrikasyon şekliyle çalışmasını kontrol etmek gerektiğini düşünüyorum. Olmuyor, bir türlü düzelmiyorsa hata motorda veya temel yakıt sistemindedir. Bunu kotrol etmeden LPG ayarlarıyla düzeltmeye çalışırsanız fazla tüketim, hararet vb. sorunlara yol açbilirsiniz.
1. vitese geçmeme sorunu ise baskı+balata yeniyse debriyaj telindendir. Tel otomatik ayarlıysa(orijinalinin öyle olması lazım) fiberden mamul ayar dişlisi yıpranmış olabilir, tel dandik olabilir veya hatalı/uyduruk montaj yapılmış olabilir. Daha önceden pedal fazla aşağıda ayarlandıysa havaların ısınmasıyla genleşmeden dolayı da yapar. Bende de yoğun trafik ve Hararet 100 gibiyken yapıyor aynı işleri ama sizdekinden daha hafif. Sonra basıp gidince düzeliyor.
2) Hiçbir otomobilin orijinal farları yetersiz kalıp xenon isteyecek kadar zayıf olamaz. Öncelikle farların içini temizlemeyi, parlatmayı deneyin yoksa xenondan da tam randıman alamazsınız. Ben gece çok kullandığım ve İstanbul'da uzunla seyretme şansım olmadığı için taktırdım. Bundan önceki aracımda da vardı. 2006'dan bu yana xenon kullanıyorum ve normal fara göre çok ciddi fark ediyor. İlk taktırdığım zaman "Ben şimdiye kadar farsız gidiyormuşum" dedim yani. Far ayarı düzgün yapıldığı zaman diğer araçları rahatsız etmez, ancak çok uzakları görür. Şerit çizgilerini ve öndeki aracı kısa farda yaklaşık 500m'den pırıl pırıl gösterir ama öncelikle farlarınız tozlu, içten yıpranmış olmasın.
3) Merkezi kilit ünitesinin (beyninin) içne su girmiş olabilir veya bir şekilde rölesi bozulmuştur. Ben bu şekilde içeride değil ama dışarıda kaldım, sonra kilitçi çağırıp kendi otomobilimi çaldım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Kimse de "bu araba senin mi?" demedi [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
4) Bilemem.
5) Bakınız:1. Ve şunu da söyleyeyim; anlatmak benim için zevkti, yapıp yapmamak size kalmış. Aslında zor bir ayar değil, bütün olay kırmızı renk yazan kısım. Diğerleri işinizi kolaylaştırmak için yardımcı bilgiler.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
"Yakıt Sistemi" dosyasında, bölüm 23_7(8. ve 9. sahifeler) resimli anlatımı var. Ben yine de tarif edeyim. Zaten CO% ölçüm cihazımız vs olmadığı için el yordamıyla yapmak durumundayız. Aşağıdaki linkte cihaz kullanmadan ayarlanması İngilizce olarak anlatılıyor:
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Ben buradan yola çıkarak, biraz da kendimden katarak anlatıyorum (ben ara sıra bu ayarları yaparım:
Öncelikle hava girişi bantsız olarak benzinde çalışmasını kontrol edin. Karışım ayar vidasının (piyasada "hava ayarı" derler) yeri karbüratör tabanının arkadan bakınca sağ tarafında, köşede bir kanal içine gömülüdür. Parmağınızla hissderek bulabilirsiniz. Filtre kabını söküp sağdan bakınca da görülür.
Rölanti ayar vidası kolay: Gaz telinin bağlandığı yerden karbüratöre dikine giden kolun çevirdiği manivelaya basan sarı vida. Nihayetinde, dıştan takma bir vidadır. Kafası aracın sağ tarafına dönüktür. Elle çevirip ayarlayabilirsiniz Tornavidaya gerek yok. Rölanti ayarını yapmadan önce dediğim gibi, benzinde hava ayarını yapın. Vida en sonuna kadar sıkılınca stop eder. Birkaç tur sola çevirince yine stop eder. Yani aşırı zengin ve aşırı fakir karışımlarda stop etmsi lazım.
Karışım vidasını sonuna kadar sıksanız veya gevşetseniz yine de stop etmiyorsa, rölanti ayarınız fazla yüksek olabilir. Rölanti ayarı fazla yüksekse karışım ayarındaki "en mükemmel nokta"yı bulmamız çok zor olur, çevir çevir bitmez, motor hep sarsıntısız çalışır ve bizi yanıltır. O yüzden: Karışım vidasını sonuna kadar sıkın(saat istikametinde), sonra yarım ila 1 tur arası geriye alın, rölantiyi stop ettirene kadar kısın, sonra karışım vidasını 2 tur gevşetip çalıştırın.
Bir sonraki aşama: Karışım vidasını motor stop edecek gibi sarsılana kadar sıkın, sonra stop edecek gibi sarsılana kadar gevşetin. ikisinin arasındaki en mükemmel noktayı bulun. Sonra içeri girip devir göstergesine bakın, ona göre karbüratörde dediğim yerden rölanti ayarını 800 devire getirin. Rölantide bozulma olursa tekrar karışım ayarıyla oynayın. Bu seferki fazla uzun sürmez. 800 devirde stabil bir rölanti bulmaya çalışın.
Hava/yakıt oranının stop ettirecek kadar ayarsız olması ayrı; motorun sağlığını ve yakıt tüketimini bozacak kadar ayarsız olması ayrı.. Püf noktası: Karışım fazla fakirse rölanti bir düşüp bir yükselir, fazla zenginse gaza basıp çekince egzostan siyah duman atar.
Not: Bu anlattığım hava ayarı olayının LPG ile ilgisi yoktur; benzinde yapmayı unutmayın.
Bu şekilde ayar edip benzinle bir deneyin.. Karbüratörünüz bakımsız olabilir, patlak diyafram, tıkalı meme veya vakum kanalı vs olabilir.. Ara contadan benzin kokusu gelebilir.. Ancak; bunlar bahsettiğiniz stop etme sorununa sebep teşkil etmez. Sadece çekişe, yakıta etki eder..
Sonuç: Hava ve rölanti ayarı yapılmış, saat gibi çalışırken stop etme sorunu benzinde yine oluyorsa o zaman ya karbüratörün alt contası(ara conta değil, tabandaki conta) hava alıyordur, ya westinghouse'ta problem vardır(öyle ise frenden belli olur), yani, gazı bırakınca vakuma binmesi gerekirken içeri gereksiz bir hava girip işi bozuyordur.
Yok, eğer, benzinde çalışması düzgün, stop etme olayı yoksa sizin sorununuz motorunuzun fakir karışımda çalışmasıdır. Benzin ayarını düzelttiniz, tebrikler. Şimdi de gaz ayarını düzeltin.. Gazda da rölanti ve karışım ayarları yapılır; onu LPG kullananan üyelerimiz daha iyi bilirler. Birinci yakıtınız LPG is tabii ki karbüratördeki rölanti ayarını ona göre bozmanız gerekebilir. Ben sadece benzinle çalışmasını bir görmek için bunları anlattım.. Benzinde çalışmasını görmeden gaz ayarı yapmanız hatayı hatayla kapatma riski doğurur. Önce motorunuzun fabrikasyon şekliyle çalışmasını kontrol etmek gerektiğini düşünüyorum. Olmuyor, bir türlü düzelmiyorsa hata motorda veya temel yakıt sistemindedir. Bunu kotrol etmeden LPG ayarlarıyla düzeltmeye çalışırsanız fazla tüketim, hararet vb. sorunlara yol açbilirsiniz.
1. vitese geçmeme sorunu ise baskı+balata yeniyse debriyaj telindendir. Tel otomatik ayarlıysa(orijinalinin öyle olması lazım) fiberden mamul ayar dişlisi yıpranmış olabilir, tel dandik olabilir veya hatalı/uyduruk montaj yapılmış olabilir. Daha önceden pedal fazla aşağıda ayarlandıysa havaların ısınmasıyla genleşmeden dolayı da yapar. Bende de yoğun trafik ve Hararet 100 gibiyken yapıyor aynı işleri ama sizdekinden daha hafif. Sonra basıp gidince düzeliyor.
2) Hiçbir otomobilin orijinal farları yetersiz kalıp xenon isteyecek kadar zayıf olamaz. Öncelikle farların içini temizlemeyi, parlatmayı deneyin yoksa xenondan da tam randıman alamazsınız. Ben gece çok kullandığım ve İstanbul'da uzunla seyretme şansım olmadığı için taktırdım. Bundan önceki aracımda da vardı. 2006'dan bu yana xenon kullanıyorum ve normal fara göre çok ciddi fark ediyor. İlk taktırdığım zaman "Ben şimdiye kadar farsız gidiyormuşum" dedim yani. Far ayarı düzgün yapıldığı zaman diğer araçları rahatsız etmez, ancak çok uzakları görür. Şerit çizgilerini ve öndeki aracı kısa farda yaklaşık 500m'den pırıl pırıl gösterir ama öncelikle farlarınız tozlu, içten yıpranmış olmasın.
3) Merkezi kilit ünitesinin (beyninin) içne su girmiş olabilir veya bir şekilde rölesi bozulmuştur. Ben bu şekilde içeride değil ama dışarıda kaldım, sonra kilitçi çağırıp kendi otomobilimi çaldım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Kimse de "bu araba senin mi?" demedi [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
4) Bilemem.
5) Bakınız:1. Ve şunu da söyleyeyim; anlatmak benim için zevkti, yapıp yapmamak size kalmış. Aslında zor bir ayar değil, bütün olay kırmızı renk yazan kısım. Diğerleri işinizi kolaylaştırmak için yardımcı bilgiler.
En son ilti tarafından Ptsi Haz. 21, 2010 7:50 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi (Sebep : Gereksiz not)
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Bir çok problem olabilir
Arkadaşlar çok güzel anlatmışlar sorunlarınızın çözümlerini.
Kapılarınızın kendiliğinden kilitlenmesi ve kumanda ile açmak zorunda kalmanızın sebebi merkezi kilit beyninizin arıza yapması yada kapı kilitlerini hareket ettiren motorların camdan giren suya maruz kalarak arızalanması. Bunu en iyi elektrikçiye göstererek anlayabilirsiniz.
Farlarınızın sizi tatmin etmemesi lambalardan olabilir söküp marka ve özelliklerine bakın bende OSRAM ın %50 arttırımlısını kullanıyorum. Ayrıca farlarınızın içindeki yansıtıcılar döküldüyse yada çok kirlendiyse oda farlarınızın cansız yanmasına sebep olacaktır. Ayrıca farlarınıza elektrikçide konjektör taktırabilirsiniz. Bu da farlarınızın daha güçlü yanmasına sebep olacaktır.
Giderken aracınızın stop etmesi, pat pat seslerin gelmesini engellemek için öncelikle bujilerinizi kontrol ettiriniz. Muhtemelen ömrünü tamamlayan buji mevcut. Sonrasında sibop ayarı, avans ayarı, hava filtrenizi kontrol ettiriniz.
Sorunlarınızın çözümlerini buldukça bizimlede paylaşırsanız seviniriz.
Kapılarınızın kendiliğinden kilitlenmesi ve kumanda ile açmak zorunda kalmanızın sebebi merkezi kilit beyninizin arıza yapması yada kapı kilitlerini hareket ettiren motorların camdan giren suya maruz kalarak arızalanması. Bunu en iyi elektrikçiye göstererek anlayabilirsiniz.
Farlarınızın sizi tatmin etmemesi lambalardan olabilir söküp marka ve özelliklerine bakın bende OSRAM ın %50 arttırımlısını kullanıyorum. Ayrıca farlarınızın içindeki yansıtıcılar döküldüyse yada çok kirlendiyse oda farlarınızın cansız yanmasına sebep olacaktır. Ayrıca farlarınıza elektrikçide konjektör taktırabilirsiniz. Bu da farlarınızın daha güçlü yanmasına sebep olacaktır.
Giderken aracınızın stop etmesi, pat pat seslerin gelmesini engellemek için öncelikle bujilerinizi kontrol ettiriniz. Muhtemelen ömrünü tamamlayan buji mevcut. Sonrasında sibop ayarı, avans ayarı, hava filtrenizi kontrol ettiriniz.
Sorunlarınızın çözümlerini buldukça bizimlede paylaşırsanız seviniriz.
efsaneprens- ADMİN
- Kayıt tarihi : 31/03/08
Mesaj Sayısı : 3050
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : 2005 Fiat Albea 1,3 Multijet
Geri: Bir çok problem olabilir
sağolun arkadaşlar, bu hafta burada değildim, nerede olduğunuda söyleyim ABD'deydim ancak şunu söylemek için ABD'de olduğumu yazıyorum, oradaki taksilerin çoğu ford bu arada .) cevapları detaylı bi şelikde inceleyeceğim 40 saattir uyumadım, eyvallah dostlar
painkiller- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 15/06/10
Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : Taunus 1.6 GT
Geri: Bir çok problem olabilir
hızlı bir hafta oldu desenize
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: Bir çok problem olabilir
hemde ne hızlı dostum ) bugün ilk değişimi yaptım, Akü sınırım iflas etmişti ve Ostim deki hüseyin ustaya gittim başka bir araçla,inanın yerini bulması hiç kolay olmadı 21. cadde 1402. sokakta dediler, sokakların ismi değişmiş, oradakiler de daha tam aşina değildi numaralara ve yarım saat sonra ustanın yerindeydim, (gidecek olanlar doğrudan işbankasının önünde beklesin) ) Sonra oradan bir elektirikçi abimizi alıp arabanın olduğu yere götürdüm ve akünün bitik olduğunu söyledi, 140 tl akü + 10 tl işçilikle akü sıfırlandı..Sonra elektirikçi abimizi sanayiye geri götürdüm ancak bu sefer benim makineyle, ışıklarda yine stop etti, bu arada geri dönüşte arabayı elektirikçi abiye verdim, o da önceden taunus kullanmış şöyle bir sürüşü denesin istedim, şansuzaman, frenler fln gitmiş dedi, merkezi kilit ve değişmesi gereken fitiller ayrıca farlarla kendisi bilahere ilgilenecek, hüseyin usta kaputu açtı şöyle bir baktı, dedim bunu adam et, tüm ayarlarına bak,2 gün bende kalsın dedi, ortalama 500 tl herşeyini yapacağını söyledi. İlk tespitleri şansuman inecek, direksiyon iyi değil, debriyaj teli sıkıntılı, baskı-balata ayarı fln ve diğer yukarıda sayılan ayarlar..
Sizce fiyat nasıl dostlar?
Sizce fiyat nasıl dostlar?
painkiller- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 15/06/10
Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : Taunus 1.6 GT
Geri: Bir çok problem olabilir
bir şey daha ilave etmek istiyorum arkadaşlar, arabayı bugün benzinde denedim, çekişte fln problem yok, stop'da etmiyor galiba komple lpg ile alakalı bi olay, düşüncelerinizi alırsam memnun olurum.
painkiller- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 15/06/10
Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : Taunus 1.6 GT
Geri: Bir çok problem olabilir
bir şey daha ilave etmek istiyorum arkadaşlar, arabayı bugün benzinde
denedim, çekişte fln problem yok, stop'da etmiyor galiba komple lpg ile
alakalı bi olay, düşüncelerinizi alırsam memnun olurum.
Merhaba.
Arabanız baktırdığınız ustanın referansı var mı?Aracınızı bir de oto ikilere baktırın derim.
Kolay gelsin.
Yavuz- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 20/09/09
Mesaj Sayısı : 404
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 90 1.6 gt
Geri: Bir çok problem olabilir
valla bu site sağolsun, uykulu olmama rağmen sitede bir yazı gördüm, hava girişine su kapağı takma yöntemi,kendi kendime diyorum, benzinde sorun yok kesin lpg'de o bantlı olan yere bi kapak monte ettim,üşenmeden bi yola çıktım 15 dakika turladım, tek sorun yok lpg'de titreme yok çekiş gayet seri, yarin sabahta zınk diye çalışırsa gittiği yere kadar sürecem, umarım üç kuruşluk su kapağı işimi görür işe bak 500 tl nerede su kapağı nerede, sanırım bu araba mucizelerle dolu, hoş yanıda bu olsa gerek ) dünde bir benzinci arabama asıldı, kaça veriyorsun fln dedi, dedim bi kere o araba değil makina, nasıl ya fln dedi, dedim boşver satılık değil )
painkiller- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 15/06/10
Mesaj Sayısı : 15
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : Taunus 1.6 GT
Geri: Bir çok problem olabilir
Merkezi kilit şoför kapısındaki kablonun kırılmasından olabilir, o sorunu bende yaşadım elektrikçi beyin bozuk dedi halledemedi bir elektronikçi arkadaşım halletti.
AHMET 06- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 10/05/09
Mesaj Sayısı : 52
Yaş : 55
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford taunus 1992 GT
Geri: Bir çok problem olabilir
oğuzhan(efsane) demiş ki:öncelikle hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın,
aracın stop etmesi muhtemelen lpg ayarlarındandır öncelikle lpg ayarlarını kontrol ettirmenizi öneririm, giderken pat pat eksozdan ses geliyorsa yüksek ihtimal bujilerden biri artık ömrünü tamamlamıştır stop etmeside buna bağlı olabilir.
siz içerdeyken kapıların kitlenmesi ve açılmaması (araç yeni sahibini çok sevmiş büyük olasılıkla [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]) bir elektrikçiye göstermenizi tavsiye ederim hemen hallederler, 2 den 1re geçmemeside baskı balata veya debriyaj payının azalmasından kaynaklanabilir ama tabi bir ustanın bakması gerekir ancak ben kendim durmamış arabayı 1 re düşmem
Evet aynen katılıyorum oguzhan önceki sahibi hor kullandı ise bırakmıyor olabilir hörbi diye bir filimden hatırlıyorum .
1.6 motorlarda genel olarak 2 den 1 gecmiyor heralde 2.0 alışıp 1.6 alışmak biraz zaman alıyor performans ve güç olarak
zeki19- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 05/12/09
Mesaj Sayısı : 953
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : çorum
Otomobili : Mondeo 2.0 98 ghıa
Geri: Bir çok problem olabilir
painkiller demiş ki:valla bu site sağolsun, uykulu olmama rağmen sitede bir yazı gördüm, hava girişine su kapağı takma yöntemi,kendi kendime diyorum, benzinde sorun yok kesin lpg'de o bantlı olan yere bi kapak monte ettim,üşenmeden bi yola çıktım 15 dakika turladım, tek sorun yok lpg'de titreme yok çekiş gayet seri, yarin sabahta zınk diye çalışırsa gittiği yere kadar sürecem, umarım üç kuruşluk su kapağı işimi görür işe bak 500 tl nerede su kapağı nerede, sanırım bu araba mucizelerle dolu, hoş yanıda bu olsa gerek ) dünde bir benzinci arabama asıldı, kaça veriyorsun fln dedi, dedim bi kere o araba değil makina, nasıl ya fln dedi, dedim boşver satılık değil )
zeki19- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 05/12/09
Mesaj Sayısı : 953
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : çorum
Otomobili : Mondeo 2.0 98 ghıa
Geri: Bir çok problem olabilir
Gönderi yapmadan evvel tarihlerine bakarsak daha iyi olacak,eski konular boyuna hortluyor.
fthpl- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 19/03/10
Mesaj Sayısı : 1910
Yaş : 37
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : Taunus S
Geri: Bir çok problem olabilir
araç ne durumda şu an?
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Similar topics
» Olabilir mi?
» Neden Olabilir ki?..
» Kilometre Sayacım Çalışmıyor.Sebep Ne Olabilir?..
» şanzımandan ses geliyo sizce ne olabilir
» Arabam hızlı kalkış yapmıyor.Neden olabilir?
» Neden Olabilir ki?..
» Kilometre Sayacım Çalışmıyor.Sebep Ne Olabilir?..
» şanzımandan ses geliyo sizce ne olabilir
» Arabam hızlı kalkış yapmıyor.Neden olabilir?
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran