NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 42 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 42 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
10 kolleksiyonerden 10klasik oto...
2 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
10 kolleksiyonerden 10klasik oto...
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] 10 koleksiyonerden 10 klasik otomobil Eski bir otomobilin koleksiyonerler açısından değerli sayılması için birçok kriter var. Bir otomobile klasik diyebilmek için o otomobilin 70’li yıllardan önce, sınırlı sayıda üretilmiş olması veya otomobil tarihindeki bir yeniliğin ilk uygulandığı örnekler arasında olması gerekiyor. Eski sahiplerinin kimler olduğunun bilinmesi de çok önem taşıyor. Bazen çok kötü olması ve bu yüzden üretiminin durdurulmuş olması bile bir otomobili koleksiyonerler için değerli kılabiliyor. Klasik Otomobil Kulübü kurucularından Ahmet Öngün’ün yardımıyla Türkiye’nin belli başlı otomobil koleksiyonerlerinden 10’uyla görüştük, en favori otomobillerini sorduk. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]RAHMİ KOÇ- 1898 YAPIMI MALDEN BUHARLI OTOMOBİL Dünyanın en nadir bulunan otomobili Rahmi M. Koç, 1994’te Hasköy’deki tarihi Lengerhane Binası’nda, Türkiye’nin ilk sanayi müzesini açtığında, otomobil koleksiyonuna dünyadaki en eski ve en nadir otomobili de katıyor. Günümüz otomobillerinin atası sayılan bu buharlı otomobil Malden marka ve 1898 yılı yapımı. Malden buharlı otomobili ABD’nin Massachusetts eyaletinin Malden kasabasında, Malden Automobile Co. tarafından çok kısıtlı sayıda üretilmiş. Aracın direksiyon simidi yerine gidonu var, buhar gücüyle hareket ediyor. Gaz yağı tankında yaklaşık 320 kilometre yetecek kadar yakıt depolamak mümkün; su tankının ise 50 kilometrede bir yeniden doldurulması gerekiyor. Bulunduğu ortamdaki ısı ve rutubet düzenleniyor. Ayrıca araç, tekerlekleri yıpranmasın diye yükseltiler üzerinde duruyor. Tekerlekler uzun süre hareketsiz kalıp sıkışmasın diye bakımlar esnasında döndürülüyor. Bu 110 yaşındaki otomobil Rahmi M. Koç Müzesi’nin Tersane Binası’nda sergileniyor, koleksiyondaki 80’i aşkın otomobilin en eskisi. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]AYŞE ATAMAN -1954 MODEL CORVETTE Sahibini hiç yarı yolda bırakmadı Bu otomobilde Corvette’in ilk klasik kasası kullanıldı. Bugünlere uzanan köpekbalığı görüntüsü ilk kez bu otomobille başladı. "Minik, eğlenceli ve spor" otomobil kavramını yarattı. İş kadını ve Klasik Otomobil Müzesi sahibi Ayşe Ataman, blue flame straight 6 motoru olan bu otomobili 1989’da ABD’de katıldığı ilk açık artırmada satın aldı. Birkaç sene ABD’de kullandıktan sonra Türkiye’ye getirdi. Senelerce birçok ralliye katıldığı Corvette’ine gözü gibi bakıyor, çünkü onu hiç yarı yolda bırakmadı. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]CENGİZ ARTAM- 1928 MODEL BUGATTI 35 Fransa’da buldu, İsviçre’de yeniledi Bugatti son 100 yılda en başarılı ve kaliteli otomobilleri üreten prestijli bir marka. 1928 model bu otomobil yarış otomobili olarak tamamen elde imal edilmiş. Kasası alüminyum, geri kalan birçok ekipmanı krom. Üretildiği yıllara göre motoru yüksek performanslı olduğu için pek çok Grand Prix kazanmış. Sabri Artam Vakfı Otomobil Müzesi’nin sahibi Cengiz Artam bu otomobili Fransa’da buldu, mekanik bakımları için İsviçre’ye, diğer aksamlarının restorasyonu için de İngiltere’ye gönderdi. İstanbul’daki tesislerinde boya ve kozmetik işleri tamamlandı. Aracın bakımını yine Cengiz Artam’ın ekibi üstleniyor. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]CEMAL ÖZGÖRKEY - 1957 CADILLAC COUPE DE VILLE İçinde büyüdüğü arabayı buldu Bu otomobil Cemal Özgörkey’in içinde doğup büyüdüğü otomobil. Babası ehliyetini alıncaya dek bu otomobili saklamıştı, ama o istemedi, otomobil de satıldı. Yıllar sonra antika otomobil tutkusu başladı ve bir zamanlar ailesine ait olan 1957 model Cadillac Coupe de Ville’i aramaya başladı. Babasının satmasından tam 17 yıl sonra New York’ta yaşayan bir arkadaşı bir benzincide bu otomobile rastladı. Direksiyondaki yaşlı adam otomobilin ilk ve tek sahibiydi. 43 yıllık otomobil son derece temiz ve bakımlıydı. Özgörkey hemen satın aldı ve anne babasının 40’ıncı evlilik yıldönümlerinde onlara hediye etti. Şu anda koleksiyonunun en özel parçası. Her gün nemli bezlerle siliniyor, cilası yapılıyor, haftada bir 10 km’lik bir parkurda sürülüyor. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]ŞÜKRÜ DEMİRAYAK- 1959 CADILLAC CONVERTIBLE COUPE DE VILLE Presley ve Sinatra’nın otomobili Tam bir klasik Amerikan ikonu. Frank Sinatra, Marilyn Monroe ve Elvis Presley ile anılıyor. Sadece 1959’da üretildi. Otomobilin arka bölümü o yıllarda moda olan abartılı bir tasarımdı, bir roketi andırıyordu. O yüzden Cadillac dizayn ekibi yönetim kurulunu uzun çabalar sonunda sadece 1 yıllığına böyle bir otomobil üretmeye ikna edebilmişti. Bütün bu sebeplerden dolayı Cadillac’ın temizi çok zor bulunan, en kıymetli modeli. Şükrü Demirayak, ABD’de satın aldığı bu arabanın bir ruhu ve kişiliği olduğunu düşünüyor. Bakımını şirketinin servisinde yaptırıyor. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]AYDIN HAREZİ- 1941 MERCEDES 230 S CABRIOLET Türkiye’de trafiğe kayıtlı ilk Mercedes Otomobil, Aydın Harezi tarafından 1996’da satın alınmış, restorasyonu 18 ay sürmüş. Harezi otomobilin cabriolet tentesini ABD’den, diğer önemli parçalarını Stuttgart Unterturkheim’daki Mercedes Benz Klasik Otomobiller Müzesi’nden getirtmiş. Bu otomobilde, döneminin tüm tasarım detaylarını barındıran iri boyutlu bir karosere sessizliğiyle destek veren sıralı 6 silindirli bir motor var. İç mekanda kullanılan detaylar ise, 1941’de Mercedes fabrikalarında işçilik anlayışının ne kadar üst düzeyde olduğunu gösteriyor. İncelikle işlenmiş düğme ve kumanda kolları, yüksek kalitedeki ahşap kaplamaları otomobili benzersiz kılıyor. Koleksiyonerler açısından en çekici yanı hiç bozulmamış ve hayatının her anının belgelerle kayıtlı olması. Bu nedenle prestijli klasik otomobil dergisi Classics and Sports Car, Harezi’nin Mercedes’ine beş sayfa ayırmıştı. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]AHMET TARHAN- 1970 SHELBY MUSTANG Carol Shelby’nin özel tasarımı Bu otomobil 1969 ve 1970’te 630 adet üretilmiş ve dünyada faal ve temiz olarak kalmış çok az örnekten biri. 1964’te ilk çıktığı andan itibaren üst üste senelerce satış rekorları kıran Mustang, bugün hálá en popüler Amerikan klasiklerinden biri. 1965 senesinden itibaren otomobil sporcusu ve mühendisi olan Carol Shelby bu popüler otomobili modifiye ederek Shelby Mustang’ı yarattı. 1965-1970 arasında sınırlı sayıda üretilen Shelby Mustang katıldığı yarışlarda sayısız şampiyonluk kazandı. Tarhan, "Duygusal bir bağım var" dediği otomobilinin tüm bakım ve onarımlarını şirketinde yapıyor. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]CELAL GÖKŞEN - 1971 ALFA ROMEO MONTREAL Önce satıldı sonra yeniden bulundu Alfa Romeo’nun Montreal’deki otomobil fuarı için tasarladığı ve sadece 3600 adet ürettiği bir otomobil. Alfa’nın yarış motoru 33’e sahip olması ve tasarımının Bentone tarafından yapılmış olması nedeniyle Alfa tarihinde önemli bir yeri var. Celal Gökşen için Alfa Romeo Montreal duygusal bir anlam taşıyor: Ona gençlik yıllarını, eşiyle ilk tanıştığı günleri anımsatıyor. Otomobili yurtdışındayken satın almış ama o dönemde Türkiye’ye sokamadığı için satmış. Sonra yıllarca bu otomobili bulmaya çalışmış. En sonunda İtalya’da üyesi olduğu Klasik Otomobil Kulübü (Musical Watch Veteran Car Club) aracılığıyla altın plaketli bir Alfa Romeo bulmuş ve hemen satın almış. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]CENGİZ ARSAY- 1940 PACKARD 160 CONVERTIBLE COUPE Fiyatı yüksek diye kaldırıldı Packard en kaliteli Amerikan otomobillerindendi. 1940 model bu otomobil piyasaya sürüldüğü dönem, ABD Büyük Buhran’dan yeni çıkıyordu. Otomobil kalitesinden ileri gelen yüksek fiyatı nedeniyle talep görmüyordu. 1950’lerin sonunda yok oldu. Yüksek kaliteli otomobil üreticisi Packard, 2. Dünya Savaşı sırasında birçok askeri motorun üretimini yaptı ve kazancını savaşın hemen sonrasında yeni modellerin yapımı için kullandı. Dört yıldır otomobile aç kalmış Amerikan halkı ne bulsa almaya hazırdı. Packard demode kaldı ve 1950’lerin sonunda şirket battı. Mehmet Arsay Otomobil Müzesi’nin sahibi Cengiz Arsay, bu otomobili 2001’de ABD’deki bir klasik otomobil satıcısından aldı. Çok kötü durumdaydı. İstanbul’da 4 yıl restorasyonla uğraştıktan sonra bugünkü haline getirebildi. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]EVREN ÜNVER - 1958 PORSCHE 718 RSK Büyük motorluları geçip tarih yazdı Evren Ünver’in bu otomobili, Porsche AG’nin 1958-62 arasında ürettiği en başarılı yarış arabalarından. 50’lerin sonlarındaki yarışlarda Ferrari, Maserati, Ford gibi çok daha büyük motorlu otomobilleri geçerek tarih yazdı. Yarışlarda kullanılan bu Porsche’nin tek koltuklu versiyonu da var ama Evren Ünver’inki çift koltuklu. Çok az sayıda üretildiği, tasarım ve performans açısından zamanının çok ötesinde olduğu için Porsche tarihi açısından çok önemli. Ünver, 2005’te bir arkadaşından satın aldığı otomobilinin bakımını mümkün olduğunca kendisi yapıyor, gerekirse Maslak Sanayi’deki otomobil ustasına teslim ediyor.[/size] |
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] |
serkan- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 13/11/08
Mesaj Sayısı : 1807
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : antalya
Otomobili : 1991/GTS
Geri: 10 kolleksiyonerden 10klasik oto...
hepside birbirinden şahane paylaşım için teşekkürler...
kadir- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 28/08/08
Mesaj Sayısı : 2099
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ANKARA/Siteler
Otomobili : 1990 2.0 GLS, mavi erkek...
Geri: 10 kolleksiyonerden 10klasik oto...
Paylaşım için teşekkürler,her biri ayrı güzellikte klasikler...
Misafir- Misafir
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran