NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 9 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 9 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
buji kablosunun direncini ölçmek
+3
orjinalci
serkan
bozok
7 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
buji kablosunun direncini ölçmek
selamun aleyküm site sakinleri
imkanı olanlar buji kablosunun direnç (ohm) değerini ölçüp
bu başlık altında paylaşırsa çok faydalı olur diye
düşünüyorum.
bunun için avometre yada multimetre isimleriyle
bilinen ölçüm cihazı yeterli.çok pahalı olanlarıda
var ama piyasada 5-20 tl arasında pek çok işe yarar
cihazlar var.
formül şu
direnç / kablo uzunluğu = hersantimetredeki direnç
direnç nekadar küçük olursa o kadar iyidir. yani direnç değeri
sıfıra en yakın buji kablosu en iyi kablodur. direnç arttıkça
iletkenlik azalıyor ( yani elektriğin geçmesine çok direniyor
gibi düşünmek lazım )
benim eski buji kablolarımın direnç (ohm) değerleri şöyle
bobin kablosu: uzunluk 44cm, direnç 10.9 formüle göre
10,9 / 44 = santim başına yaklaşık 0,25
1.buji kablosu: 17,5 / 59 = 0,30
2.buji kablosu: 11,3 / 60 = 0,19
3.buji kablosu: ölmüş
4.buji kablosu: 18,5 / 80 = 0,24
3. buji kablosu ne yaptıysam cihaz sadece 1 değeri gösteriyor
1 değerini göstermesi için: ya cihazın iki ucunu birbirine
değdirmeden boşta tutmak, iki ucu plastik, tahta vb. yalıtkan
maddeye tutmak, iki ucu kopmuş kabloya tutmak gerekir.
ya da iletken ama direnci cihazın ölçemeyeceği kadar fazla olan
maddelerde gösterir.
benim eski 3. buji kablom cihaz ekranında bir takım rakamlar
göründükten sonra 1 e dönseydi direnci çok yüksek diyebilirdik.
fakat direk 1 çıkıyor hiç başka rakam gözükmüyor. yani ölmüş
kabloyu birkaç parça ya kestim hasarlı olan yer dışında çalışıyor.
şimdi gelelim yeni aldığım kabloların direnç değerine
bobin kablosu : 6,7 / 55 = 0,13
1.buji kablosu : 12,9 / 61 = 0,22
2.buji kablosu : 9,5 / 69 = 0,14
3.buji kablosu : 10,0 / 76 = 0,14
4.buji kablosu : 11,8 / 83 = 0,15
görüldüğü üzere 1. buji kablosunun direci diğerlerinden yüsek
galiba bu kabloda üretim hatası var.
özellikle motocraft kablosu olanlar direnç değerlerini ölçerse!
motocraft mı yoksa diğer marka buji kablolarından mı almamız
gerekli anlarız. ( arada 60 tl gibi fark varda, o yüzden )
imkanı olanlar buji kablosunun direnç (ohm) değerini ölçüp
bu başlık altında paylaşırsa çok faydalı olur diye
düşünüyorum.
bunun için avometre yada multimetre isimleriyle
bilinen ölçüm cihazı yeterli.çok pahalı olanlarıda
var ama piyasada 5-20 tl arasında pek çok işe yarar
cihazlar var.
formül şu
direnç / kablo uzunluğu = hersantimetredeki direnç
direnç nekadar küçük olursa o kadar iyidir. yani direnç değeri
sıfıra en yakın buji kablosu en iyi kablodur. direnç arttıkça
iletkenlik azalıyor ( yani elektriğin geçmesine çok direniyor
gibi düşünmek lazım )
benim eski buji kablolarımın direnç (ohm) değerleri şöyle
bobin kablosu: uzunluk 44cm, direnç 10.9 formüle göre
10,9 / 44 = santim başına yaklaşık 0,25
1.buji kablosu: 17,5 / 59 = 0,30
2.buji kablosu: 11,3 / 60 = 0,19
3.buji kablosu: ölmüş
4.buji kablosu: 18,5 / 80 = 0,24
3. buji kablosu ne yaptıysam cihaz sadece 1 değeri gösteriyor
1 değerini göstermesi için: ya cihazın iki ucunu birbirine
değdirmeden boşta tutmak, iki ucu plastik, tahta vb. yalıtkan
maddeye tutmak, iki ucu kopmuş kabloya tutmak gerekir.
ya da iletken ama direnci cihazın ölçemeyeceği kadar fazla olan
maddelerde gösterir.
benim eski 3. buji kablom cihaz ekranında bir takım rakamlar
göründükten sonra 1 e dönseydi direnci çok yüksek diyebilirdik.
fakat direk 1 çıkıyor hiç başka rakam gözükmüyor. yani ölmüş
kabloyu birkaç parça ya kestim hasarlı olan yer dışında çalışıyor.
şimdi gelelim yeni aldığım kabloların direnç değerine
bobin kablosu : 6,7 / 55 = 0,13
1.buji kablosu : 12,9 / 61 = 0,22
2.buji kablosu : 9,5 / 69 = 0,14
3.buji kablosu : 10,0 / 76 = 0,14
4.buji kablosu : 11,8 / 83 = 0,15
görüldüğü üzere 1. buji kablosunun direci diğerlerinden yüsek
galiba bu kabloda üretim hatası var.
özellikle motocraft kablosu olanlar direnç değerlerini ölçerse!
motocraft mı yoksa diğer marka buji kablolarından mı almamız
gerekli anlarız. ( arada 60 tl gibi fark varda, o yüzden )
bozok- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 18/10/09
Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 43
Yaşadığı Şehir : ankara
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
ölçme imkanım yok ama olması gereken limitler şunlar.
karbon dirençli ateşleme kablosunda.
55 cm alt sınır 5,39 üst sınır 12,65 kohm
61 cm alt sınır 5,978 üst sınır 14,03 kohm
69 cm alt sınır 6,762 üst sınır 14,48 kohm
76 cm alt sınır 7,448 üst sınır 14,48 kohm
83 cm alt sınır 8,134 üst sınır 19,09 kohm
multimetre 20 KOHM e ayarlanmıştır.
karbon dirençli ateşleme kablosunda.
55 cm alt sınır 5,39 üst sınır 12,65 kohm
61 cm alt sınır 5,978 üst sınır 14,03 kohm
69 cm alt sınır 6,762 üst sınır 14,48 kohm
76 cm alt sınır 7,448 üst sınır 14,48 kohm
83 cm alt sınır 8,134 üst sınır 19,09 kohm
multimetre 20 KOHM e ayarlanmıştır.
serkan- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 13/11/08
Mesaj Sayısı : 1807
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : antalya
Otomobili : 1991/GTS
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
Kanada üretimi AURORA marka kablo bulabilirseniz direncin tümünde 0 olduğunu görürsünüz. Bulursanız haberimiz olsun.
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
orjinalci- ADMİN
- Kayıt tarihi : 25/01/08
Mesaj Sayısı : 1940
Yaş : 57
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 1993 Taunus GTS A/C
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
Omaj değerini bilmiyorum ancak kabloların olması gereken uzunlukları aşağıdaki gibidir ;
1. silindir : 57 cm
2. silindir : 62 cm
3. silindir : 75 cm
4. silindir : 82 cm
Bobin kablosu : 35 - 50 cm
Buji olarak NGK - BPR6FS tırnak aralığı 0.9 mm.
Tüm bu bilgileri NGK nın sitesinden almıştım.
Kablodaki direnç kötü bir şey değil olması gereken bir şeydir esasında.Kablodaki direnç bujinijn bobindeki gerilimi bir anda boşaltmasını önlemek içindir buda karışımın daha iyi yanmasına olanak sağlar.Bunlar görünmeyen bilinmeyen ama önemli şeylerdir.
Mesela bazı motorlarda özellikle rölantide titreşimli, sallantılı çalışma görülür motorun tüm aksamını kontrol eder ayarlara bakarsın her şey yolunda görünür bujilere bakarsın ateşleme yapıyor görünür sorun bulunmaz bunun %99 oranda nedeni buji kablolarından bir tanesi zamanla eskir direnci artar bujiye giden gerilimde düşüş yaşanır o silindirin içerisindeki karışım yeterince iyi mukavemetli ateşlenemez buda hem motor performansında düşüklük olarak hemde rölantide titreşim olarak görünür.
1. silindir : 57 cm
2. silindir : 62 cm
3. silindir : 75 cm
4. silindir : 82 cm
Bobin kablosu : 35 - 50 cm
Buji olarak NGK - BPR6FS tırnak aralığı 0.9 mm.
Tüm bu bilgileri NGK nın sitesinden almıştım.
Kablodaki direnç kötü bir şey değil olması gereken bir şeydir esasında.Kablodaki direnç bujinijn bobindeki gerilimi bir anda boşaltmasını önlemek içindir buda karışımın daha iyi yanmasına olanak sağlar.Bunlar görünmeyen bilinmeyen ama önemli şeylerdir.
Mesela bazı motorlarda özellikle rölantide titreşimli, sallantılı çalışma görülür motorun tüm aksamını kontrol eder ayarlara bakarsın her şey yolunda görünür bujilere bakarsın ateşleme yapıyor görünür sorun bulunmaz bunun %99 oranda nedeni buji kablolarından bir tanesi zamanla eskir direnci artar bujiye giden gerilimde düşüş yaşanır o silindirin içerisindeki karışım yeterince iyi mukavemetli ateşlenemez buda hem motor performansında düşüklük olarak hemde rölantide titreşim olarak görünür.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
Benim kullandığım buji kablosu aşağıdaki dir ;
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sitede de yazıyor ithal bir ürün.Kalitesi hakkında bilgim yok ancak benim görüşüm fena değil silikonlu olduğu için sertleşme vs. yapmıyor 8 mm. de iyi bir kalınlık gerilimin kablodan atlama zıplama yapması çok çok zor ancak omaj değerleri bayağı yüksek bu kablonun.
Hepsinin değerleri aklımda değil ancak bobin kablosunun omaj değeri (30 cm) yaklaşık 15 k..
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sitede de yazıyor ithal bir ürün.Kalitesi hakkında bilgim yok ancak benim görüşüm fena değil silikonlu olduğu için sertleşme vs. yapmıyor 8 mm. de iyi bir kalınlık gerilimin kablodan atlama zıplama yapması çok çok zor ancak omaj değerleri bayağı yüksek bu kablonun.
Hepsinin değerleri aklımda değil ancak bobin kablosunun omaj değeri (30 cm) yaklaşık 15 k..
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
benim merak ettiğim direncin düşük olması mı yoksa yüksek olması mı iyi?
yada olması gereken bir değer varmı?
yada olması gereken bir değer varmı?
yekiz- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 03/07/12
Mesaj Sayısı : 549
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : ford taunus 1972 coupe MK1
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
@bozok: Aleykum selam. +@Serkan,@OM42,@Orjinalci: Bilgiler icin tesekkurler.
@yekiz: Bence de ne kadar dusuk ise o kadar iyidir. Edindigim eski bir bilgiye gore bir insan yakl. 1 MegaOhm civari. Olcmek lazim ancak 15K KABACA bir parmak kadar etmesi lazim. Bana biraz yuksek gibi geldi.
Serkan hocam su karbon direncli kablo konusunu biraz acabilir miyiz? Bir de bakir ve ipek kablo olctunuz mu veya olcme sansiniz var mi?
@yekiz: Bence de ne kadar dusuk ise o kadar iyidir. Edindigim eski bir bilgiye gore bir insan yakl. 1 MegaOhm civari. Olcmek lazim ancak 15K KABACA bir parmak kadar etmesi lazim. Bana biraz yuksek gibi geldi.
Serkan hocam su karbon direncli kablo konusunu biraz acabilir miyiz? Bir de bakir ve ipek kablo olctunuz mu veya olcme sansiniz var mi?
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
benim belirtmediğim bazı noktalar olmuş hatırlatanlar sağ olsun
benim direncini ölçtüğüm eski buji kabloları ipek idi,üzerinde hi energy suppression cable a03 yazan 8 mm lik gri renkli kablo idi. kaç bin km kullanıldığını bilmiyorum ama 30-40 bin km olma ihtimali yüksek.
yeni buji kablolarım, autocraft marka muhtemelen oda ipektir.
benim belirttiğim değerlerde KOHM birimindendir.
multimetreyi 20k ayarına getirerek ölçtüğümde elde ettiğim değerlerdir.
sevgiler, saygılar, hörmetler...
benim direncini ölçtüğüm eski buji kabloları ipek idi,üzerinde hi energy suppression cable a03 yazan 8 mm lik gri renkli kablo idi. kaç bin km kullanıldığını bilmiyorum ama 30-40 bin km olma ihtimali yüksek.
yeni buji kablolarım, autocraft marka muhtemelen oda ipektir.
benim belirttiğim değerlerde KOHM birimindendir.
multimetreyi 20k ayarına getirerek ölçtüğümde elde ettiğim değerlerdir.
sevgiler, saygılar, hörmetler...
bozok- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 18/10/09
Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 43
Yaşadığı Şehir : ankara
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
bakır içli kablo
1 ile 6,5 kohm arası dirence sahiptir.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
karbon dirençli kablo
1 m kabloda 10 ila 23 khom arası direnç`e sahiptir
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
indüktif dirençli kablo
1 m kabloda 2,2 ila 8 kohm arası direnç`e sahiptir
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
1 ile 6,5 kohm arası dirence sahiptir.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
karbon dirençli kablo
1 m kabloda 10 ila 23 khom arası direnç`e sahiptir
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
indüktif dirençli kablo
1 m kabloda 2,2 ila 8 kohm arası direnç`e sahiptir
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
serkan- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 13/11/08
Mesaj Sayısı : 1807
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : antalya
Otomobili : 1991/GTS
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
arkadaşlar verdiğiniz direnc değerleri kimi ohm kimide kohm olarak vermiş arada 1000 kat fark var bozok ohm cinsinden vermiş diğer arkadaşlar kohm olarak vermiş hangisi doğru saygılar
mbilgin- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/09/10
Mesaj Sayısı : 22
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : samsun
Otomobili : ford taunus 17m p7 b
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
sayın mbilgin bu mesajın üstündeki üçüncü mesajda
belirtişmiştim, galiba gözünüzden kaçmış.
benim belirttiğim değerlerde KOHM birimindendir.
multimetreyi 20k ayarına getirerek ölçtüğümde elde ettiğim değerlerdir.
sevgiler, saygılar, hörmetler.
belirtişmiştim, galiba gözünüzden kaçmış.
benim belirttiğim değerlerde KOHM birimindendir.
multimetreyi 20k ayarına getirerek ölçtüğümde elde ettiğim değerlerdir.
sevgiler, saygılar, hörmetler.
bozok- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 18/10/09
Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 43
Yaşadığı Şehir : ankara
Geri: buji kablosunun direncini ölçmek
82 model mercedese ait buji kablolarının değerlerini ölçtüm.
kablonun birisinde çatlak vardı oradan görüp anladığım kadarıyla
bakır kablo idi. biraz set kablo.
formül
kablodaki direnç / kablonun uzunluğu = her santimdeki direnç
buna göre yazıyorum.
1.kablo 1,15 kohm / 58 cm = 0,019 kohm
2.kablo 1,20 kohm / 70 cm = 0,017 kohm
3.kablo 1,15 kohm / 76 cm = 0,015 kohm
4.kablo 1,15 kohm / 92 cm = 0,013 kohm
görüldüğü üzere taunusun kablo direncinden çok düşük.
not: multimetreyi 20k ayarına getirerek ölçtüğümde elde ettiğim değerlerdir.
sevgiler, saygılar, hörmetler ...
kablonun birisinde çatlak vardı oradan görüp anladığım kadarıyla
bakır kablo idi. biraz set kablo.
formül
kablodaki direnç / kablonun uzunluğu = her santimdeki direnç
buna göre yazıyorum.
1.kablo 1,15 kohm / 58 cm = 0,019 kohm
2.kablo 1,20 kohm / 70 cm = 0,017 kohm
3.kablo 1,15 kohm / 76 cm = 0,015 kohm
4.kablo 1,15 kohm / 92 cm = 0,013 kohm
görüldüğü üzere taunusun kablo direncinden çok düşük.
not: multimetreyi 20k ayarına getirerek ölçtüğümde elde ettiğim değerlerdir.
sevgiler, saygılar, hörmetler ...
bozok- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 18/10/09
Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 43
Yaşadığı Şehir : ankara
Similar topics
» standart buji mi, lpg buji mi?
» hangi marka buji...!
» buji kabloları ..
» buji ayarı
» araçlarımıza buji
» hangi marka buji...!
» buji kabloları ..
» buji ayarı
» araçlarımıza buji
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran