FORD TAUNUS CLUB TURKEY
HOŞGELDİNİZ SAYIN ZİYARETÇİ...MALESEF ÜYE OLMAYANLAR FORUM İÇERİĞİNE VE TÜM KONULARA ULAŞAMAZLAR...KLÜB FORUMUMUZ BAĞLI OLDUĞU KANUN VE HÜKÜMLER İTİBARİYLE, KULLANICI VEYA DIŞARDAN 3.ŞAHISLARIN HER TÜRLÜ İÇERİK PAYLAŞIMI VEYA SUİSTİMALİ İLE KİŞİLİK HAKLARINA AYKIRI MESAJ VE E POSTA İLETİLERİNİ GÖNDERENLER HAKKINDA DOĞURACAĞI HER TÜRLÜ HUKUKSAL YAPTIRIMIN UYGULANMASI İÇİN, BU TÜR SUÇ TEŞKİL EDEN FİİLİ GERÇEKLEŞTİRENLERİN KULLANICI BİLGİLERİ, IP ADRESLERİ, MAİL ADRESLERİ ''BİLİŞİM SUÇLARI VE SİSTEMLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ'' NE BİLDİRİLEREK GEREKLİ İŞLEMİN YAPILMASI SAĞLANACAKTIR. ATILAN TÜM ÖZEL MESAJLAR, E MAİLLER VE MESAJLAR HUKUKİ BİRER DELİL OLARAK SAKLANMAKTADIR. ÜYELERDEN KAYIT ESNASINDA İSTENEN VATANDAŞLIK NUMARASI BİLGİSİ DE BU SEBEPLEDİR...KENDİNDEN VE KİŞİLİĞİNDEN EMİN OLANLARIN ARAMIZDA OLMALARINDAN MUTLULUK DUYARIZ...LÜTFEN BİLİNÇLİ BİRER İNTERNET KULLANICISI OLARAK ARAMIZDA BULUNUNUZ !

Join the forum, it's quick and easy

FORD TAUNUS CLUB TURKEY
HOŞGELDİNİZ SAYIN ZİYARETÇİ...MALESEF ÜYE OLMAYANLAR FORUM İÇERİĞİNE VE TÜM KONULARA ULAŞAMAZLAR...KLÜB FORUMUMUZ BAĞLI OLDUĞU KANUN VE HÜKÜMLER İTİBARİYLE, KULLANICI VEYA DIŞARDAN 3.ŞAHISLARIN HER TÜRLÜ İÇERİK PAYLAŞIMI VEYA SUİSTİMALİ İLE KİŞİLİK HAKLARINA AYKIRI MESAJ VE E POSTA İLETİLERİNİ GÖNDERENLER HAKKINDA DOĞURACAĞI HER TÜRLÜ HUKUKSAL YAPTIRIMIN UYGULANMASI İÇİN, BU TÜR SUÇ TEŞKİL EDEN FİİLİ GERÇEKLEŞTİRENLERİN KULLANICI BİLGİLERİ, IP ADRESLERİ, MAİL ADRESLERİ ''BİLİŞİM SUÇLARI VE SİSTEMLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ'' NE BİLDİRİLEREK GEREKLİ İŞLEMİN YAPILMASI SAĞLANACAKTIR. ATILAN TÜM ÖZEL MESAJLAR, E MAİLLER VE MESAJLAR HUKUKİ BİRER DELİL OLARAK SAKLANMAKTADIR. ÜYELERDEN KAYIT ESNASINDA İSTENEN VATANDAŞLIK NUMARASI BİLGİSİ DE BU SEBEPLEDİR...KENDİNDEN VE KİŞİLİĞİNDEN EMİN OLANLARIN ARAMIZDA OLMALARINDAN MUTLULUK DUYARIZ...LÜTFEN BİLİNÇLİ BİRER İNTERNET KULLANICISI OLARAK ARAMIZDA BULUNUNUZ !
FORD TAUNUS CLUB TURKEY
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
En son konular
» Weber Çift Boğaz Karbüratör
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75

» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl

» Kaput İzalatörü
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl

» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4

» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100

» 92 model gt bagaj kilidi
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls

» Tekrar selamlar :) Far değişimi
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul

» Marş basıyor çalışmıyor
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan

» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan

» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist

» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber

» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron

» 92 GT otomatik jikle
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft

» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel

» ön cama hava gelmiyor
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan

» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci

» Yokuşta Bayılma
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT

» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89

» 78 taunus koltuk
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml

» Ford taunus çakmaklık
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist

» Süratli giderken vonlama
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan

» Lütfen yardımcı olur musunuz
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz

» Devir saati düşme sorunu yardım
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul

» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist

» tekleme
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» Erzincan...
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77

» Devir saati düşme sorunu yardım
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo

» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi

» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel

» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy

» araba soğukken patırtılı çalışma
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» proje fazlası 88 taunus gls
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44

» Yıldım arkadaş
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42

» granada zetec
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen

» Swaymar Cologne V6
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran

» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron

» Kalorifer petek iptali
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul

» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist

» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti

» Subap ayarı tek soru.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul

» Silindir kapak contası yandı.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango

» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu

» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78

» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik

» Tamir ve Bakım Klavuzları
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler

» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64

» arka stop lambası hk.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66

» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78

» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici

» yağ seviyesi sorunu
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist

» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti

» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ

» 2000 sübab ayarı
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca

» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT

» taunus kaporta aksamları
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici

» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca

» Şaft askısı degisimi
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca

» Motor yağ kapağı temizliği.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca

» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66

» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay

» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT

» 1976 model ford taunus
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Fren & devir saati karmaşası
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan

» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli

» Direksiyon kutusu
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza

» Weber Karbüratör Yardım
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul

» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici

» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist

» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem

» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay

» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley

» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42

» orjinal sol stop
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay

» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay

» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici

» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici

» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT

» corum mını buluşma03.04.2016
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT

» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil

» taunus headers arıyorum
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT

» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT

» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Gt-Gts kalorifer kumandası
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Gösterge ışıkları
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT

» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT

» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan

» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti

» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT

» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay

» Disk koruma sacı ses yapıyor
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT

» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT

» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Navbit10Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran

Giriş yap

Şifremi unuttum

Kimler hatta?
Toplam 11 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 11 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

[ Bütün listeye bak ]


Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
TEKNİK DESTEK
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user

Ayın en aktif yollayıcıları
No user

Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma


Taunus Sattıran Kronik Sorun

+11
Sancar Saran
Mehmet
falco911
0M42
06baho
erdem44
fordju75
keremakçay
serkan
yekiz
speedye
15 posters

2 sayfadaki 5 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından speedye C.tesi Eyl. 15, 2012 4:25 am

Pekii fabrika çıkışı 1.6 lar elektronik ateşlemelimidir?GL,L,S bildiğim kadarıyla 1.6 oluyor. Yada belli bir yıldan sonra mı geçilmiştir elektronik ateşlemeye?
speedye
speedye
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Erkek Oğlak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 C.tesi Eyl. 15, 2012 5:21 am

Onu bilemiyorum ancak elektronik ateşleme daha yeni bir teknolojidir platinli ateşleme nazaran daha kayıpsız güçlü ateşleme anlamına gelir.İşin özü elektronik ateşlemeye geçtiğinde zararı olmaz yararını görürsün.
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından falco911 C.tesi Eyl. 15, 2012 5:41 am

biraz moral bozayım : ayarlar tam olarak yapılmış olsa dahi bayılma kaçınılmaz :/
sebebi bizim taunusların aerodinamisinin tuğladan farksız olması.
yokuş çıkarken alttan fazla rüzgar alıyoruz, küt ve geniş hatlar da rüzgara karşı epey direnç göstermekte.
tek başıma 80 km gördüğüm yokuşta önümde arkadaşımın arabası varken 130lara kadar çıktık
(bilenler için : samsun otogardan çevre yoluna çıkan yokuş)

öbür taraftan , kompresyon kaçakları, kısık lpg, yetersiz bobin, ayarsız sübaplar , her biri çekiş düşüklüğü için sebep.
motor teknolojisine gelince, enjeksiyon karbüratör farkı başlı başına bir etken.
351 v8ler kabüratörle 20 litre yakıp 200 hp görürken ez-efi gibi yarı enjeksiyonlu bir sistemde bile 15 litre yakıp 260 hp görüyorlar ...
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
falco911
falco911
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Mehmet C.tesi Eyl. 15, 2012 6:29 am

speedye demiş ki:Pekii fabrika çıkışı 1.6 lar elektronik ateşlemelimidir?GL,L,S bildiğim kadarıyla 1.6 oluyor. Yada belli bir yıldan sonra mı geçilmiştir elektronik ateşlemeye?

Yerli Taunusların hepsi elektronik ateşlemedir.
Mehmet
Mehmet
SADIK ÜYE
SADIK ÜYE

Kayıt tarihi : 08/03/09
Mesaj Sayısı : 390
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : Taunus 1.6
Erkek Yay

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Sancar Saran C.tesi Eyl. 15, 2012 2:35 pm

Tek boğaz karbüratörün 3500 dd ya kadar arabayı gayet güzel besleyeceğini düşünüyorum. Ufak karbüratörler düşük devirli kullanımlarda daha verimlidir. Koca oğlanlar üst devirler ve bu devirlere daha hızlı çıkmak içindir.

Aero dynamic meselesine gelince. En yüksek sürat ve yakıt tüketimi için aracın şekli çok önemlidir. Bu yüzden mesela aynı güce sahip mustang bir lamborgihini gallardoya yetişemiyor.

Lakin bizim sorunumuz aracın yokuşlarda bayılması.

Yani arabanız yeterli tork üretemiyor.

Eğer yakıt ayarında bir problem yoksa. LPG mikseri uygunsa (kazık mikserse mesela veya blos benzeri birşey varsa). Ve lpg ayarı tamsa (Deve hörgücü adını verdiğim ciddi bir yakıt ayar sorunu var. Arabaları rölanti ve 3000 dd olarak ayarlıyoruz. Lakin kimse 1000 3000 arasını grafiksel olarak kontrol etmiyor. Bizim program hariç böyle bir imkan sunanda yok. Bir çok araçta buralar ayar hatasından dolayısı ile zayıf. Kalkarken fakire düşüp yığılıyor)

Geriye ateşleme kalır.

Platinli ateşlemeyi konuşmuyorum bile. Kesinlikle değiştirilmesi lazım. İdeali tam elektronik distribütörsüz ateşleme. Henüz uygun fiyatlı bir alternatif bulamadığım için bu konuda söyelenebilecek bir şey yok.

Lakin ateşleme bobini konusunda oldukça iyi gelişmeler var.

Yaklaşık bir ay kadar önce, aracının üst devir performansından yakınan bir müşterim, ustasının tavsiyesi ile bobini değiştirme kararı almış. Yenisini almış bana getirdi. Ben eskisinide yenisinide kontrol ettim. Arada yaklaşık 5 6 kv fark vardı. Çıkanı rica ettim benim araçta kullanmak üzere ayırdım.

Benim arabada 3, 4 senedir mako tofaş bobin vardı (yağlı tip bizdekilerin benzeri).

LPG 1.7 iken kilometrede 600 krş (biliyorum 60 krş da işte, böyle alıştığımızdan, böyle gidiyor) yakarken takıp yakıtı 300 350 bandına çekmiştik.

Neyse. bizim mako yükte 3kv vurup arabayı 5. viteste en fazla 4.100 dd ile yürütebiliyordu. Yeni çıkma bobin rolantide 24 kv. Yükte 18 20 kv vuruyor.

Sonuç araba 1 vites fark attı. Geçen otobanda kornalı tacize uğradım. Gerisi klasik işte. Baktım 5.500 dd ve gidiyoruz (km/s bozuk olduğu için ne yaptım bilmiyorum).

Hidrolik direksiyon arızası nedeni ile araç yatıyor. bu yüzden depoyu bitirip yakıt konusunda net rakkam veremiyeceğim şu anda.

Bobin Mercedes Benz w124 bobini

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Kalın olan tarafı + incesi -

Bu tasarım marin tipi tasarım. Bu tasarımın 100kv vuran yarış versiyonları da var. Biz bunu deneyebildik.

Müşterim yenisini 160 tl ye almış.

Güçlü bobinlerin, ateşleme sistemini tepmesi diye bir olay olduğundan ve uzun bir miktar test etmeden illa alın demiyorum. 150 km de bir zararını görmedim lakin, benim arabadaki ateşleme sistemine ben daha önce aliminyum soğutma takmiştım fazladan.

Performans açısından çok, çok memnunum. Bakalım kış yakıtına ne gibi bir etkisi olacak....
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 C.tesi Eyl. 15, 2012 3:17 pm

Sancar abi bu bobini zamanında bayağı araştırmıştım çıkış geriliminin 35 kv olduğuna dair yazılar okumuştum bu bobinden benimde almaya niyetim var bende de şu an mako bobin var çakmak manyetösü gibi bir şey.Sen bobinlerin çıkış geriliminlerini ölçebiliyormusun ?

Piyasada bizim motorlara uygun en yüksek voltaj kapasitesine sahip bobin bu sanıyorum.Bildiğin daha güçlü daha yüksek çıkış gerilimine sahip aftermarket ürünler varmı ?
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından speedye C.tesi Eyl. 15, 2012 5:26 pm

Pekii bu motorun içten bir miktar genişletilerek hacim artırılması olayı ne gibi sonuçlar doğurur?
speedye
speedye
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Erkek Oğlak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 C.tesi Eyl. 15, 2012 7:22 pm

Sadece silindir genişleterek fazla bir hacim elde edemezsin uğraşına masrafına değecek bir proje olmaz aman amanda bir verim alamazsın.Blok olarak aynı bloğu kullan ama motoru 2.0 lt. ye çevir bununda masrafı bayağı olur ancak bu olay silindir genişletmekten daha mantıklı ve verimli olur.

Hem bu şekilde blok aynı blok olacağı için ruhsat konusunda da bir sorun yaşamazsın.Aslında motor numarası zaten artık prosedürde yok benim motorum işli değil ve geçen ay muayeneden geçtim hafif kusur olarak ama yer yer değişiyor henüz tam rayına oturmadı bu durum o yüzden riske girmeni tavsiye etmem.

Ha riski göze alıyorum dersen bu gün çiçek gibi 2.0 lt. sohc motoru 750 tl ye alıyorsun.Hatta geçenlerde sahibinde herşeyi üzerinde çalışır vaziyette sierra dohc motor vardı 1500 tl istiyordu bu alternatifte olabilir maddi yönden müsaitsen daha modern bir motorda olabilir.Ama o kadar açılamam diyorsan al bi 2.0 lt sohc motor çift boğaz weberle koy aracına en mantıklı yaklaşım bu olur.
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Sancar Saran C.tesi Eyl. 15, 2012 7:30 pm

0M42 demiş ki:Sancar abi bu bobini zamanında bayağı araştırmıştım çıkış geriliminin 35 kv olduğuna dair yazılar okumuştum bu bobinden benimde almaya niyetim var bende de şu an mako bobin var çakmak manyetösü gibi bir şey.Sen bobinlerin çıkış geriliminlerini ölçebiliyormusun ?

Piyasada bizim motorlara uygun en yüksek voltaj kapasitesine sahip bobin bu sanıyorum.Bildiğin daha güçlü daha yüksek çıkış gerilimine sahip aftermarket ürünler varmı ?

Bende çıkış voltajını okuyan ekipman var. 30kv çıkış genelde coil over plug sistemlerde veriyor.

Bu boinde 35 KV okumadım hiç, ne 4 silindirde nede 6 silindirde. yükte 6 silindirde 20 18 16 arası gidip geliyor (devire göre) eskisinden çok çok iyi.

Şu anda Türkiyede bu paraya daha iyisi zor.

Bildiğim demiyelim, internette bulduğum var.

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

getirip bakmak lazım...

Yinede bu zımbırtı çok iyi.

Unutmadan, benim cihazın yüksek okuması her zaman hayra alamet değil. Silindir basıncı düşük, avansı kaçık, yakıt ayarı fakirde olan arabada 40kv vurur yani öylede bir durum var.

Yani motorun durumuda ateşleme gücüne etki ediyor
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Sancar Saran C.tesi Eyl. 15, 2012 7:31 pm

speedye demiş ki:Pekii bu motorun içten bir miktar genişletilerek hacim artırılması olayı ne gibi sonuçlar doğurur?

Uğraşılmaz.

1.6 ya olsa olsa düşük basınç dizel turbosu olur.

10 20 bg falan koyarsın lakin tork 1500 dd tavan yapar binmeye doyamassın...
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 C.tesi Eyl. 15, 2012 7:59 pm

Sancar Saran demiş ki:
0M42 demiş ki:Sancar abi bu bobini zamanında bayağı araştırmıştım çıkış geriliminin 35 kv olduğuna dair yazılar okumuştum bu bobinden benimde almaya niyetim var bende de şu an mako bobin var çakmak manyetösü gibi bir şey.Sen bobinlerin çıkış geriliminlerini ölçebiliyormusun ?

Piyasada bizim motorlara uygun en yüksek voltaj kapasitesine sahip bobin bu sanıyorum.Bildiğin daha güçlü daha yüksek çıkış gerilimine sahip aftermarket ürünler varmı ?

Bende çıkış voltajını okuyan ekipman var. 30kv çıkış genelde coil over plug sistemlerde veriyor.

Bu boinde 35 KV okumadım hiç, ne 4 silindirde nede 6 silindirde. yükte 6 silindirde 20 18 16 arası gidip geliyor (devire göre) eskisinden çok çok iyi.

Şu anda Türkiyede bu paraya daha iyisi zor.

Bildiğim demiyelim, internette bulduğum var.

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

getirip bakmak lazım...

Yinede bu zımbırtı çok iyi.

Unutmadan, benim cihazın yüksek okuması her zaman hayra alamet değil. Silindir basıncı düşük, avansı kaçık, yakıt ayarı fakirde olan arabada 40kv vurur yani öylede bir durum var.

Yani motorun durumuda ateşleme gücüne etki ediyor

Peki abi bu linkteki bobin bizim motorlara uyuyormu ? Translate ile saçma salak bir şeyler okudum anladığım kadarıyla bu bonbin için bir ecu gerekiyor sanırım ? Birde sendeki bu çıkış gerilimini ölçen cihaz nasıl bir şey yapılabilirmi külfetli bir cihazmı ? Böyle bir cihaz isterdim bende şayet hobi olarak alınabilecek yada yapılabilecek bir şeyse.

Bende opelden önce vw varken bosch marka bir bobin almıştım burdaki bosch bayisinden eskiden kalma tozlu raflardan çıkma bir bobindi üzerinde 35.000 volt vs. yazıyordu bu bobini takmadan öncede mako vardı aracın üzerinde buji kablosunu çıkartıp şaseye yaklaştırdığımda çakmak manyetösü gibi çıt çıt çıt kıvılcım atıyordu bobini taktıktan sonra aynı denemeyi yaptığımda gözlerime inanamamıştım resmen pat pat pat şeklide kıvılcım patlaması oluyordu çekişte özellikle düşük devirlerde motor dahada bir istikrarlı hale gelmişti.

Şimdi opelde de mako var ve iyi bir bobin istiyorum w124 bobini sık kullanılanlarımda ekliydi zaten ancak belki daha iyi bir alternatif bulurum diye bekledim e bay da da var değişik değişik bobinler ama voltaj değerleri yazmıyor sanırım bende bi w124 bobini alsam daha fazla beklemeden iyi olacak.
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından speedye C.tesi Eyl. 15, 2012 8:01 pm

O kadar vazgeçmişken şahsım adına yine motor swap a kaymış durumdayım Smile Madem öyle, bu da bir çözüm önerisi olarak yerini alsın burada. Tabii aracı satmaktan mantıklı. Smile Önerebilecğiniz motor tipileri varsa burada paylaşalım. Sancar beyin zetec yanlısı olduğunu biliyorum sadece Smile
speedye
speedye
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Erkek Oğlak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 C.tesi Eyl. 15, 2012 8:30 pm

Zetec en mantıklı bir yaklaşım bencede hem daha yeni teknoloji hem daha sessiz (konfor açısından bu önemli) hemde fiyat konusunda da uygun olur.Daha daha uygun bir şey olsun dersen sierra dohc motor düşünebilirsin.Swap olacaksa pintoyu ele 2.0 ı alacağın rakamın üzerine biraz daha ekleyip sierra motoru alabilirsin.


Techturkey i takip ediyormusun bilmiyorum ama o forumda birisi sierra dohc u forget+turbo vs. yükleyip 500 küsür hp güç almıştı yani önü açık bir motor.
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından KorayEsK C.tesi Eyl. 15, 2012 11:17 pm

Ya yazılanları baştan sona kadar okudum arkadaşlar. Güzel fikirler var evet ben ekim ayı arabayı kaporta boyaya vericem geniş çaplı kapırtası iyi durumda boyasıda ama ciddi bi bakım yaptırıcam buna izalosyon v.s. dahi.

Yalnız aklımda benim motorda var motordan ben gerikli verimi alamıyorum 2.3 ama ben aracımla eskiden 220 inanın görürdüm zorlanmazdıda araç ama şimdi bi eksiklik görüyorum. Araca ben borda attırdım yağ olarak v.s. castrol kullanırım mesela inanın üzerindeki yağ 4000 bini doldurdu çıkarıp bakıyorum yağda kararma bile o kadar azki hani derler lpg olan araç mutlaka yağ eksiltir inanın öyle bi durumda yok bende. Yokuşlarda bayılma yaşıyorum denilemez.

---Neyseki diyeceğim acaba aracı kaporta boyaya sokmadan motoruda indirtsem neler yaptırmamı önerirsiniz? Kapağı açtırıyımmı? Bi baktırıyımmı ek olarak açık hava filtresi gibi şeyler katıyımmı son olarak? Kastım motor büyütmek değilde rektefiye olarak neler bakmalı etmeli yada ufak değişiklikler yaptırmalı?

---Şanzımanı değiştiricem birde üzerindeki 5 vites zaten bende taunus 5 vitesler değiştiriyim diyorum olur diolar üzerindekide taunus sanırım siz nedersiniz en büyük takıntım bu bi anormallik yaşatırmı bana bu şanzıman?

Uzun sözün kısası ben ekim sonu bu aracı baştan aşşağı tekrar onarıcam adam gibi işler yaptırmak istiyorum KİM NE TEPKİ VERİRSE VERSİN BEN BU ARACI DAHA YILLARCA YAŞATMAK İSTİYORUM Smile
KorayEsK
KorayEsK
SADIK ÜYE
SADIK ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/09
Mesaj Sayısı : 200
Yaş : 33
Yaşadığı Şehir : Eskişehir
Otomobili : 1973 Granada GxL 2300cc
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Sancar Saran Paz Eyl. 16, 2012 1:00 am

Bobinlerde uyma sorunu yok.

En azından eski tiplerde. Ben Tempra bobinide taktım arabama çalıştırdım fakat tepti (aslında benim hatam 12v luk ayrı bir hat daha var ordan çalıştırınca tepti). Tempra bobinleri 4 kablo. Bu bobin 3kablo (anladığım kadari ile).

Kısaca ateşlemeye bakıp ateşleme beyni nerden tetik veriyorsa (+ veya -) onu linkteki bobinin ortadaki hattına girmek lazım. Orası bobine üstündeki yükü çak sinyalini veren yer. Bizim bobinler bunları + dan alıyor sanırım.

40kv 90 mj ediyormuş.

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Buda 40 kv basıyormuş iddaya göre.

Takıp denemeden birşey demek çok zor. Birde tabi bobinin tepmesi var.

Denyeceksen olabilir. Benim şansıma bu denk geldi çokta güzel oldu...

Cihaz tuzlu hobi, antin kuntin derken 1.000 tl bayıldık Smile
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Sancar Saran Paz Eyl. 16, 2012 1:06 am

KorayEsK demiş ki:Ya yazılanları baştan sona kadar okudum arkadaşlar. Güzel fikirler var evet ben ekim ayı arabayı kaporta boyaya vericem geniş çaplı kapırtası iyi durumda boyasıda ama ciddi bi bakım yaptırıcam buna izalosyon v.s. dahi.

Yalnız aklımda benim motorda var motordan ben gerikli verimi alamıyorum 2.3 ama ben aracımla eskiden 220 inanın görürdüm zorlanmazdıda araç ama şimdi bi eksiklik görüyorum. Araca ben borda attırdım yağ olarak v.s. castrol kullanırım mesela inanın üzerindeki yağ 4000 bini doldurdu çıkarıp bakıyorum yağda kararma bile o kadar azki hani derler lpg olan araç mutlaka yağ eksiltir inanın öyle bi durumda yok bende. Yokuşlarda bayılma yaşıyorum denilemez.

---Neyseki diyeceğim acaba aracı kaporta boyaya sokmadan motoruda indirtsem neler yaptırmamı önerirsiniz? Kapağı açtırıyımmı? Bi baktırıyımmı ek olarak açık hava filtresi gibi şeyler katıyımmı son olarak? Kastım motor büyütmek değilde rektefiye olarak neler bakmalı etmeli yada ufak değişiklikler yaptırmalı?

---Şanzımanı değiştiricem birde üzerindeki 5 vites zaten bende taunus 5 vitesler değiştiriyim diyorum olur diolar üzerindekide taunus sanırım siz nedersiniz en büyük takıntım bu bi anormallik yaşatırmı bana bu şanzıman?

Uzun sözün kısası ben ekim sonu bu aracı baştan aşşağı tekrar onarıcam adam gibi işler yaptırmak istiyorum KİM NE TEPKİ VERİRSE VERSİN BEN BU ARACI DAHA YILLARCA YAŞATMAK İSTİYORUM Smile

GPS le çalışan cihazlarla bakmadıktan sonra takometreden okuduğunuz hızlara inanmayın. en az 10 km düşük zaten.

Neyse.

Arkadaşım bu motor cologne v6. 2.0, 2.3, 2.8 hacminin hakkını vermez. tasarım özürlü motor. Turbo veya SC yapmadığın müddetçe bu motora yapacağın performans modlaması, parayı sokağa atmaktır.

2.3 ler için, 2.8 kapak + 2.8 manifold önerisi var, tork artışı varmış. Sana maliyeti 1.000 tl civarında olur deyip değmiyeceğıne sen karar ver.

Sanzuman için para harcıyacaksan, scorpio - sierra şanzumanı mt75 al. Daha iyidir.
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından KorayEsK Paz Eyl. 16, 2012 1:34 am

verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim.
SC den kastını anlıyamadım af gör ??
Turbodan uzak duruyorum sebebide motoru mahfetmekten korkmam? yoksa aklımda hep o var burda bu işi yapıcak adamda varda maliyetide zaten 1000 liralarda dolaşır kanımca bu durumda 2.8 kapak ile monifolt değişimi ile turbolama arasında hangisi mantıklı gelir düşündürücü?

Şanzımana gelince dediğin modeli not aldım neden daha iyi diyosun? Uyum sorunu yaşarmıyız çok ? Şanzımanı ben mecbur değiştiricem önemli bi konuda bilgi eksikliğide var sorumda bundan üstünde durmam.
KorayEsK
KorayEsK
SADIK ÜYE
SADIK ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/09
Mesaj Sayısı : 200
Yaş : 33
Yaşadığı Şehir : Eskişehir
Otomobili : 1973 Granada GxL 2300cc
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Sancar Saran Paz Eyl. 16, 2012 2:46 am

SC -> SuperCharger -> mercedes in (almanların) kompressor dediği zımbırtı. Parayı ayarlarsam benim düldüle yapıcam bir supercharger.

Turbo işinde ne istediğini bilmen ve ona göre davranman lazım.

Karbüratörlü arabaya sonradan, turboyu yapması bir dert ayarlaması çok başka bir derttir. Fazla coşmadan .5 bar da. karbürtör önde turbo arkada, sadece düşük devirdeki hava emme kaybını kapatmak için yaparsan. Standart motordan baya keyif alırsın.

Lakin dediğim gibi. Ne yaptığını bilen biri olacak. bir iki sene önce forumda bir arkadaş vardı. turbo tamircisiydi sanırım, taunusa takmış kafam kadar turbo. çok büyük olduğundan devreye de girmiyor, fakat yapan arkadaş durumun farkında değil, turbo yaptım diye geziyordu...

Özetle, memleketteki ustalar, parça sökme takma, belli işleri çok güzel yapma ustasıdır, bir çoğunda mükemmel el becerisi vardır. Lakin bu beceriler motorda neyin niye olduğunu bildikleri anlamına gelmez. Bu yüzden, değişik işler yapacaksan, önce kendin bileceksin veya gerçekten konuyu kavramış insanlarla bu işi yapacaksın.

Ayrıca paran olacak, yakıt ayarı yapmadan turboya asılıp, manifoldu patlatınca su koyvermiyeceksin...



Söylediğim parçalar, direkt söktak parçalardır. yani birini çıkaracaksın diğerini takacaksın. İki tane yalama olmuş vida yuvasını yapmamak için 50 tane dolap çeviren usta milletinin olduğu bir memlekette a dan b ye parça uydurmak diye bir şey mümkün değil...

2.3 motorlar ile 2..8 motolar blok olarak aynıdır. 2.8, 2.3 ün stroker konfigürasyonudur, birde krank biraz daha farklıdır. Ben aracımdan 2.3 kapak çıkardım, halen dahada 2.3 manifold ile idare ediyorum. Uygun bir zamanda recep abiye götürüp taşlatıp 2.8 kapağı yapıcam onu. Sen arababa 2.8 kapak ve manifold takınca araban 2.8 olucak otomatik olarak... Tabi tam olarak değil çünkü grank olmadığından sıkıştırma oranı düşük olacak.

Taunus, Granada, Transit, Scorpio, Sierra şanzumanları aynıdır. Birinden söker diğerine takarsın. Eğer modeo ve escortlar önden çekiş olmasaydı onların şanzumanlarıda uyumlu olacaktı muhtemelen.

MT75 scorpio şanzumanıdır, bu şanzumanlar içinde en kuvvetli ve dayanıklısıdır.
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından speedye Paz Eyl. 16, 2012 2:48 am

Peki arkadaşlar yine en baştaki gibi elimizde 3 seçenek var... 2.0 SOHC, 2.0 DOHC EFİ,2.0 ZETEC.

Sancar hocam saolsun bayaa yardımcı oldu ben bu firi yeni araştırmaya başladığım zamanlarda ve Zetec önerdi. Fakat bunu karbüratörle kullanmamın, enjektörlü sisteme geçirmektense avantajlı olduğunu söyledi. Ben bu motorumdan vazgeçip ZETEC alsam enjeksiyonla mı kullanmalıyım, karbüratör mü takmalıyım? Tabii bu motora karbüratörlü sistem uydurabilirmi ustalar öyle kolayca? Yoksa bu bir ütopyamıdır? Araştırmalarım hep teorik. Açıkçası sanayide dalga konusu olmaktan korkuyorum.
speedye
speedye
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Erkek Oğlak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 Paz Eyl. 16, 2012 3:03 am

Sancar Saran demiş ki:Bobinlerde uyma sorunu yok.

En azından eski tiplerde. Ben Tempra bobinide taktım arabama çalıştırdım fakat tepti (aslında benim hatam 12v luk ayrı bir hat daha var ordan çalıştırınca tepti). Tempra bobinleri 4 kablo. Bu bobin 3kablo (anladığım kadari ile).

Kısaca ateşlemeye bakıp ateşleme beyni nerden tetik veriyorsa (+ veya -) onu linkteki bobinin ortadaki hattına girmek lazım. Orası bobine üstündeki yükü çak sinyalini veren yer. Bizim bobinler bunları + dan alıyor sanırım.

40kv 90 mj ediyormuş.

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Buda 40 kv basıyormuş iddaya göre.

Takıp denemeden birşey demek çok zor. Birde tabi bobinin tepmesi var.

Denyeceksen olabilir. Benim şansıma bu denk geldi çokta güzel oldu...

Cihaz tuzlu hobi, antin kuntin derken 1.000 tl bayıldık Smile

Sancar abi tepmeden kastın nedir ? Peki bu bobini kullanacağız varsayalım çıkış gerilimi bayağı yüksek atlama vs. yaparmı ? Hadi kablo vs. değişilir daha kalını kalitelisi alınabilir bu sorun değil ancak distribütör sorun çıkarırmı ? Biliyorsun msd nin yüksek gerilimli kitlerinde distribütör kapakları hayvani oluyor kablo çıkış noktaları birbirinden bayağı uzak oluyor ki atlama yapmasın diye.Ne dersin senin fikrinide almak istiyorum ?

Ayrıca ;

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Linkteki bobin kesinlikle uyarmı diyorsun ? Ha alırsak elimizde patlamaz güle oynaya satarım bu bobini ancak heves kursakta kalırsa hoş olmaz Smile

speedye demiş ki:Peki arkadaşlar yine en baştaki gibi elimizde 3 seçenek var... 2.0 SOHC, 2.0 DOHC EFİ,2.0 ZETEC.

Sancar hocam saolsun bayaa yardımcı oldu ben bu firi yeni araştırmaya başladığım zamanlarda ve Zetec önerdi. Fakat bunu karbüratörle kullanmamın, enjektörlü sisteme geçirmektense avantajlı olduğunu söyledi. Ben bu motorumdan vazgeçip ZETEC alsam enjeksiyonla mı kullanmalıyım, karbüratör mü takmalıyım? Tabii bu motora karbüratörlü sistem uydurabilirmi ustalar öyle kolayca? Yoksa bu bir ütopyamıdır? Araştırmalarım hep teorik. Açıkçası sanayide dalga konusu olmaktan korkuyorum.

Tabiki enjeksiyon sistemi ile kullanacaksın karburatörmü kaldı artık ? Deli derler adama enjeksiyon sistemini söker karburatörlü yaparsan o canım motoru haberin olsun.
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından speedye Paz Eyl. 16, 2012 3:45 am

Smile güzel yaklaşım teşekkür ederim.

Ama eğer kendi motorumdan verim alabileceksem ne diye gidip para dökeyim dimi? Dereceli egzantirik mili dir, egsoz, hava filtresi, lpg iptali, çift boğaz karbüratör,2.0 piston,kapak taşlama işlemleriyle eğer 200 civarı görebileceksem, yokuşta naz niyaz yapmayacaksa heralde swap a gerek kalmaz. Haa eğer zaten bu yapacakların swap tan pahalı ve zahmetli olur diyorsanız şahsım adına bi karar vereyim artık. Tabii motor seçeneğine karar vermek lazım önce.
speedye
speedye
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Erkek Oğlak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından falco911 Paz Eyl. 16, 2012 4:02 am

speedye demiş ki:Smile güzel yaklaşım teşekkür ederim.

Ama eğer kendi motorumdan verim alabileceksem ne diye gidip para dökeyim dimi? Dereceli egzantirik mili dir, egsoz, hava filtresi, lpg iptali, çift boğaz karbüratör,2.0 piston,kapak taşlama işlemleriyle eğer 200 civarı görebileceksem, yokuşta naz niyaz yapmayacaksa heralde swap a gerek kalmaz. Haa eğer zaten bu yapacakların swap tan pahalı ve zahmetli olur diyorsanız şahsım adına bi karar vereyim artık. Tabii motor seçeneğine karar vermek lazım önce.
1600 dolar + işçilikle kendi motorunuzu enjeksiyon ve tam elektroniğe çevirip 130 beygir civarı alabilirsiniz,
500 600 daha harcayıp turbolayıp 170 beygirlik günlük kullanımda sıkıntı çıkartmayacak bir motora sahip olabilirsiniz.
her şey bütçeyle alakalı bu işlerde, bir de şu motor numarası olayı var, netleşirse swap mı, modifiye mi , daha net karar verilir.

ister swaplayın, ister kendi motorunuza yükleme yapın, ne olursa olsun öncelik karbüratör ve distrübitörden kurtulmak olmalı ...
falco911
falco911
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Erkek Başak

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından Sancar Saran Paz Eyl. 16, 2012 6:11 am

1-) Bobin mevzusu.

Gerçekten bilmiyorum, dediğim gibi şu ana kadar epeyce 1.6 ve 2.0 araç bobini denedim, bir kısmı yeni model coil over cihazlardı. en babası 30 kv vurdu. Bu w124 coili oldukça başarılı. MSD bobinlerden hiç deneme fırsatım olmadı. Çünkü Türkiyede MSD yok. İthal edicen uğraşıcan vs. Bu w124 işi tamamen şans. Bu bobinin iyi tarafı yük altında fazla bayımaması. 4 silindirli mercedes motorunda benim 6 silindirden daha fazla güç kaybı vardı. Sıkıştırma oranı ile alakalı. m100 serisi 10.1 falan benimki 9.2 olması lazım bunlardan bile fark ediyor kv okuması.

Kanımca bu bobin mevcut sistem dahilinde gayet güzel götürür. Deneyip görmek lazım. Bu gün öcü yü (mevcut şekil şemal ve ışıklarda yediği arabalar dolayısı ile bizim düldülün adı resmi olarak Öcü) tamirden çıkardık. Hidrolik direksiyon toplandı, ön takım lastiklerini, rot başlarını değiştirdim. 1 2 aya tam netleşir bobinin durumu. Lakin her halukarda çok iyi bir mod olarak kayda geçiyorum. Yani daha iyisini bulana dek en iyisi bu.

D. Kapağına gelince. valla eldekini zor buldum artık gittiği yere kadar. Şimdilik idare. eninde sonunda kendi DIS ateşlememi yapıcam. ozaman kadar götürür.

Buji kabloları illaki magnecor gerisi yalan.

2-) Tepme mevzusu.

Ateşleme bobinler yapıları gereği, distribüröre akım gönderirken bir kısmını da geri gönderiler. Bu ateşleme ünitesinin kaldıracağından fazla ise. Teper daha sonrada ateşleme elektroniğini yakar. Ben tempra bobinini kullanırken araba 20 km lik test ten sonra stop etti bir dahada çalışmadı soğuyuncaya kadar... Benim araç ojinalde resistörlü hatta sahip. Yani marş basarken 12v daha sonra 9 volt kullanıyor çok yüklenmemek için. Ben 12 den direkt bağladım tepti. Mevcut bobinde 150 km var. Tık yok. Basıyorsun gidiyor. 2. viteste çok rahat kaldırabiliyorum arabayı.

Ki benim arka rulmanlar, difransiyel sorunlu. Geçen öyle bir yaptırdım 3 gün gitti o zamanki gibi olsa off ki of yani.

3-) karbüratör vs enjeksiyon.
Benim teorim farklı. Enjeksiyonların karbüratöre karşı en büyük avantajı. Karbüratörler çalışmak için venturiye yani hava borusunda bir boğaza ihtiyaç duyarlar bu da %25 hava kaybı demektir. Bir diğer meselede karbüratörlerin ayarsız oluşu. Bakıp edip düzelttiğim araba sayısı 300 ün üstüde. bir belki iki tanesinde benzinde tam ayarlı araba gördüm kalanı tamamen zenginde.

Toplarsak, öyle uçan kaçan şu kadar barda bu kadar basan turbo yoksa, hele hele makina LPG de yürüyorsa, enjeksiyonlara gerek yok. Hele şu sıralı sistemlere hiç gerek yok. Ya lgp karbüratörü veya en kötüsünden iyice makinaya göre ayarlanmış LPG mikseri. Yani düşün benim kendi aracımdaki mikser bile tam ayarlı değil. anca 1500 3000 arası kıvamda çalışıyor kalanı zengin çünkü tam uygun değil.

Yani, günlük kullanımı olan, ışıklarda çoğunluğu yiyecek bir makina (heleki lpg de ise) enjeksiyon şart değil. Ama çok sağlam bobini olan tam elektronik ateşleme farz.

4-) Zetec mi hede mi hödömü.
Güzel kardeşim, G3 ile ilk atışında 400 mt tam 12 den vurmayı düşünüyorsan, rüyandan uyan.

Henüz 1.6 makinanı fabrika performansında yürütecek bir usta ekibin yok. Nerede ki sana zetec swap ı yapacaklar. Derdin 200 yapmaksa, kolayı var. Al bir tane honda vtec. İki iküçük modifiye, bir eksoz bitti. 240 gördün hayırlı olsun.

Sanayide saygı istiyorsan, cesaretin olacak, kimsenin yapamadığını yapacaksın. Bu gün benim makina yetişsin diye, ustanın mekanındaki bir iki arabanın ayarını ıvır zıvırını ben yaptım. 40 yılın ustası (kelime olarak değil tek tek sayılan 40 yıl) benim gibi hafta sonu ustasına güvenip araba teslim edip, yaptığım aracı gözü kapalı müşterisine veriyorsa benim için olay bitmiştir. Ben buraya saydığım adamları dinleyip, kendi bildiğimi okuyarak geldim. Kendi bildiğimi okumak içinde çok okudum, çok sordum, imkan olan her şeyi de kendi arabamda denedim. Hafta sonu takıldığım mekandaki 20 senelik oto elektrik ustası arkadaşım var. İşinin ehlidir. Daha elinde bir şey patladığını görmedim. Kendi bareminde sağlam bir ustadır. Bu bobin saplantısına girdiğim zaman o bile bana laf yetiştirdi. Olmaz etmez diye. Tempra bobinini deneyip görmek bile 6 ayımı aldı. Kimse cesaret edemiyor. En sonunda 4 kablo bobin 2 kablo nasıl bağlanır buldum yaptım taktım. Ateşleme beynine alüminyum soğutucu koyunca mekandaki ustalar makara yaptı benimle. Tempra bobini tepince, pek sevindiler. Ya işte Sancar abi öyle internetten okumakla olmuyor bu işler diye.

Günün sonunda gülen ben oldum o ayrı mevzu. Yani bunlar beni tanıyan, bilen, kafaya koyduğum şeyi yaptığıma defalarca şahit olan insanlar. Genede inandırmak çok zor.

O yüzden

Böyle alengirli işler yapmak için. Önce işi parçalara böleceksin. Benim SC projesini ele alalım. Şimdi bunun hepsinden önce sc oturtacağımız özel yapım emme manifolduna ihtiyacı var. Ben bunu usta usta dolaşıp abi bana v6 için özel sc manifoldu yaparmısın diye yaptıramam. Önce tasarımı yapıp sonra çok sağlam bir kaynakçı / tornacı mekan bulmam. Parayı basıp abi bana şunu söyle şöyle yap demem lazım. ondan sonrası kolay.

Senin swap için, önce elini kolunu sallaya sallaya girip arabayı dağıtıp 2 ay yatıracağın, kimsenin kelime yapmayacağı, bileğine kuvvetli ustaların bir mekanda yerin olmalı. Ha zetec swap ı bilmiyor olabilir. İkna için parayı kullanırsın hepsi ikna olur. Sahibinden com da senelerdir yatan 0 sandık bir zetec var. 4.800 istiyor at bir mail sor bakalım tık para kaça olur diye. Sonra gel biz sana buluruz fwd rwd devir daim convert borusunu, devirdaim motorunu, mt75 bağlamak için gereken sierra baskı balata modunu vs.

Kimse beni yanlış anlamasın. Ben ehliyetimi 2009 da aldım. Aldıktan 6 gün sonra ilk karbüratörümü bozdum, çıkma taktığım 32/36 (gls karbüratörü) hoşuma gitmeyince bundan 15 gün sonra ilk 38 lik modifiye karbüratörümü aracıma usta nezaretinde kendim taktım. Benzine aldım gittim karabağlarda hurdacı hurdacı taunus karbüratör tası aradım. Arabada filitre falan yok. Aynı yıl arabanın gaz ayarını yapıcam diye kaç tane hafta sonu harcadım. Bırak sanayiyi Mahallede dalga geçmeyen kalmadı. Daha sonra cihazını da yaptım. Şimdi Oto gaz ayarında tillahını tanımam.

Araba kaza yaptı. far sinyal hak getire. tofaştan çevirdim. Daha öncede GLS - p100 lerden panjur modladım ama bu tamamen özgün bir şey oldu. Ve araba resmen .ıçıma benzedi, geçen kendi iki akrabamı arkamdan konuşup dalga geçerken yakaladım. Konu değil. biliyorumki bir dahakine daha iyi olacak ondan sonrakinede çok daha iyi olacak. Eninde sonunda (Allah kaza bela vermez, fakru zaruret içine düşürmez ise) sağlam bir iş çıkaracağım. Sadece bu yıl 1200 tl para harcamışım (resmi harcamalar hariç), evimde tam 3 tane çift boğaz karbüratörüm var yatıyor. biri 38 lik kalanlar 34 lük sırf merakımı yenmek için aldım.

Neyse kendimi bu kadar cilaladığım yeter.

Haticenin neticesi. İstiyorsan Yaparsın.
Sancar Saran
Sancar Saran
SİTE DENETÇİSİ
SİTE DENETÇİSİ

Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Erkek Koç

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 Paz Eyl. 16, 2012 8:42 am

Abi azmin elinden ne kurtulmuş ? Helal olsun.. Benzer konuları (alay konusu olmak vs.) bende zaman zaman yaşıyorum hemde en başta pederden ne yazıkki..En azından kendi söküğümüzü dikebiliyoruz kimseye muhtaç olmadan..

Bobin konusu muallakta o zaman ? Yani bizim düzende (yani bir artı ve bir eksisi olan eski düzende) çalışırmı belli değil ? msd nin namı meşhurdur fiyatıda çok iyi bence.Olmaz ise daha eşelemeyip w124 bobiniyle devam edeceğim.
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Taunus Sattıran Kronik Sorun - Sayfa 2 Empty Geri: Taunus Sattıran Kronik Sorun

Mesaj tarafından 0M42 Paz Eyl. 16, 2012 8:44 am

Sancar abi yinede enjeksiyon be abi.En azından sorunsuzluğu yeter.Yada bilmiyorum belkide hiç enjeksiyonlu bir aracım olmadığı için ve karburatörlerle uğraşa uğraşa artık tiksinmeye başladığım için piskolojikmen enjeksiyon hayranlığı bendeki.
0M42
0M42
VIP ÜYE
VIP ÜYE

Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Erkek Balık

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

2 sayfadaki 5 sayfası Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz