NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 13 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 13 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
+16
olmazyok
0M42
speedye
karneol
murattaunus87
son_kursun_38
MaviiAlbatros
Başkan Yrd.
rayhan89
erdem44
orjinalci
ilti
kadir
oğuzhan(efsane)
Sancar Saran
Lazpower
20 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER :: MEKANİK VE TEKNİK BAZI BİLGİLER
1 sayfadaki 2 sayfası
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Öncelikle bütün taunuscu arkadaslara merhaba....Aracım 1988 model 1.6 GL 4 vites Taunus,2 ay önce aldığım aracımın motorunu aynı hafta içerisinde komple yaptırdım.Pistonlar,piston kolları,piston yatakları,silindir kapağı, subaplar, komple yeniledim, çelik yuva ve çelik gömlek yaptırdım. Weber çift boğaz karbürötörünü yeniledim, komple bakım yaptırdım.Aküsü yeni, Yağı yeni BOR-POWER ve 444 MOTOR koruyucu koydum. Lastikleri,Jantları yeni 13 jant var üzerinde.Fakat aracımın gidişinden ve çekişinden memnun değilim. 0-100 km. hıza 25 saniyede çıkıyor. Düzce-Kaynaşlı ilçesinde oturuyorum. Bolu dağını sık sık kullanmaktayım. Araçta 3-4 kişi varken bolu dağında 3. vitese zor atıyorum. 2. vitese düştüğüm oluyor. Araç çekmiyor. Şahin-Doğan bile beni geçiyor. Yakıtından çok memnunum km.de 190 kuruş yakıyor. Ama aracım rölantide gürültülü çalışıyor ve çekişi zayıf rampaları hiç yok.Ayrıca aracı çalıştırdığımda motor ısınıncaya kadar sessiz çalışıyor ısındıktan sonra gürültülü çalışmakla birlikte motordan çin-çin-çin diye bir ses geliyor anlam vermiş değilim. Motorcu ustama sorduğumda subap fincanları çelik yuva yapıldığı için tam oturmadığından bu sesi yapıyor dedi ayrıca piyano tuş takımı da değişmesi gerekiyormus.Bana yardımcı olabilecek arkadaşların yorumlarını bekliyorum. 1.6 GL ford taunusun gücü bu mu ? Bu normal mi ?Şimdiden yorumlayan arkadaşlara teşekkür ederim.
Lazpower- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 13/04/11
Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 37
Yaşadığı Şehir : Düzce
Otomobili : ...::: "1988 Ford TAUNUS - 1.6 GL" :::...
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Siboplarda sorun var ayrica bir gaz ayarina da baktirt bakalim yakit cok kisilmismi...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
valla çok enteresan bendede 89 model 1,6 gl var bende motoru rektefiye ettirdim hiç böyle birşey yok, tam tersine bu kadar güç 1,6 da oluyormu diyorum, sancar abinin dediği gibi siboblara gaz ayarına baktırın, avansada baktırın derim, kolay gelsin
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
nekadara maal oldu sana motoru yaptırman...
kadir- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 28/08/08
Mesaj Sayısı : 2099
Yaş : 43
Yaşadığı Şehir : ANKARA/Siteler
Otomobili : 1990 2.0 GLS, mavi erkek...
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Merhaba. Aramıza hoş geldiniz.
Motor yağına 2 katkı birden koymakla bence iyi etmemişsiniz; yağı sık sık kontrol edip anormallik olmadığından emin olmanızı öneririm. Fakat sizin sorunlar bundan ayrı bir olay gibi görünüyor..
Çelik yuvanın tam oturmaması diye birşey yok; ben de yaptırmıştım, hiç ses olmadı. Bir de araç LPG'li ise supap ayarını fazla gevşek bırakıyorlar; yokuş yukarı vurma yapabilir. Piyanoları değiştirmenizi söyleyen ustanın silindir kapağı yapılırken aklı neredeymiş; merak ettim. Sonuçta çelik yüzük yapılrken kapak komple dağıtılır; sorunlu bir parça varsa sökmüşken değiştirseymiş. Bir daha motor sökülecekse, ben hakkımı helal etmem böylesine..
Rampa ve 0_100 hızlanma sorununuz muhtemelen avans ayarının çok kısık olmasından kaynaklanıyordur. Yeni rektifiye motorda avans ayarını gözle kulakla tutturmak çok zor. Motor çok rahat çalıştığı için sarsmaya başladığı nokta geç oluyor; sizin ateşleme avans değil rötarda çıksa şaşmam. Avansı mümkünse tabancayla ayarlatın, tüpte kullanıyorsanız teorik olarak senteden biraz geride (2_3 derece daha yüksek avans) olmasında fayda var. LPG kulananlar daha iyi bilirler tabii. Bundan sonra yakıt ayarlarını da bilgisayarla yaptırmanızda fayda var. Bu da avans gibi, yeni yapılmış motor göze kulağa hitap eden tepki vermez. Gaz ayarı bildiğim kadarıyla rölantide ve 3000 devirde yapılır; benzin içinse 3000 devirde CO %1.5 olmalı fakat Bor Power CO2 azaltıp CO artırdığı için rölantide lambda=1 olması daha doğru sonuç verecektir.
Yani özetle, çekiş sorununu 2 ayarla çözersiniz, ses sorunu için birşey diyemem fakat çok masraf çıkacağını sanmıyorum. Kolay gelsin.
Motor yağına 2 katkı birden koymakla bence iyi etmemişsiniz; yağı sık sık kontrol edip anormallik olmadığından emin olmanızı öneririm. Fakat sizin sorunlar bundan ayrı bir olay gibi görünüyor..
Çelik yuvanın tam oturmaması diye birşey yok; ben de yaptırmıştım, hiç ses olmadı. Bir de araç LPG'li ise supap ayarını fazla gevşek bırakıyorlar; yokuş yukarı vurma yapabilir. Piyanoları değiştirmenizi söyleyen ustanın silindir kapağı yapılırken aklı neredeymiş; merak ettim. Sonuçta çelik yüzük yapılrken kapak komple dağıtılır; sorunlu bir parça varsa sökmüşken değiştirseymiş. Bir daha motor sökülecekse, ben hakkımı helal etmem böylesine..
Rampa ve 0_100 hızlanma sorununuz muhtemelen avans ayarının çok kısık olmasından kaynaklanıyordur. Yeni rektifiye motorda avans ayarını gözle kulakla tutturmak çok zor. Motor çok rahat çalıştığı için sarsmaya başladığı nokta geç oluyor; sizin ateşleme avans değil rötarda çıksa şaşmam. Avansı mümkünse tabancayla ayarlatın, tüpte kullanıyorsanız teorik olarak senteden biraz geride (2_3 derece daha yüksek avans) olmasında fayda var. LPG kulananlar daha iyi bilirler tabii. Bundan sonra yakıt ayarlarını da bilgisayarla yaptırmanızda fayda var. Bu da avans gibi, yeni yapılmış motor göze kulağa hitap eden tepki vermez. Gaz ayarı bildiğim kadarıyla rölantide ve 3000 devirde yapılır; benzin içinse 3000 devirde CO %1.5 olmalı fakat Bor Power CO2 azaltıp CO artırdığı için rölantide lambda=1 olması daha doğru sonuç verecektir.
Yani özetle, çekiş sorununu 2 ayarla çözersiniz, ses sorunu için birşey diyemem fakat çok masraf çıkacağını sanmıyorum. Kolay gelsin.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Benzinli ve LPGli kullanımda güç değerlerinde fark yoksa;
1. Sente ayarı hatalı yapılmıştır.
2. Sübaplar ters ayarlanmıştır.
Piyanoların yuvalanması "çın çın" olarak değil "çat çat" olarak ses verir.
1. Sente ayarı hatalı yapılmıştır.
2. Sübaplar ters ayarlanmıştır.
Piyanoların yuvalanması "çın çın" olarak değil "çat çat" olarak ses verir.
orjinalci- ADMİN
- Kayıt tarihi : 25/01/08
Mesaj Sayısı : 1940
Yaş : 57
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 1993 Taunus GTS A/C
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
kadir demiş ki:nekadara maal oldu sana motoru yaptırman...
1050 gibi tutmuştu, üst kapak revizyona girmedi benim aracın
oğuzhan(efsane)- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 16/11/08
Mesaj Sayısı : 3407
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : Tokat /Turhal
Otomobili : 89-1,6 gl
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Arabacınız ısındıktan sonra; elinizi eksoza 4-5 cm uzaklıkta tutun düzensiz bir ses var ise rölanti devrine bakın normal değerde ise(9-10) bilin ki subap,avans,gaz ayarı hatta aracın sentesi sizin kontrol noktalarınız olacaktır.
erdem44- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/10
Mesaj Sayısı : 564
Yaş : 51
Yaşadığı Şehir : kocaeli
Otomobili : Ford Taunus 1992 GTS
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
arkadaşım öncelikle hayırlı olsun , aracında siboplarla ilgili problem var anladıgım kadarıyla genelde araçların rektefiyesinden sonra motor rektefiye yapılırken ayarlar motorun acılması adına sıkı olarak yapılır ve motor yaklasık bin km lik calışma zamanımda degişimler olur ve tekrardan ayar yapılmalıdır beraberinde sıkı motorun yakıtı ona baglı olarak düşüktür kompresör yüksek olur fakat yokuşlarda bilakis dik yokuşlarda hızlanmamesafesi uzun olmalıdır dur kalk yokuşlarda araç çekmeye bilir sibop ayarları genelde emme20 eksoz 25 olur benzinli degerindedir yakıt azyakar cekiş agır fakat uzun düz yolda hızlanır gazın buna baglı olarak kısıktır motorda ogultu ve güc düşümü olur devir artıkca gaz yetmez acarsan geç calışır bogulur sibopların lpg ayarında ise emme 30 eksoz35 olarak ayarlayıp kardürötörün hava girişine hiçbir bant .bogaz kısma işlemi yapmadan orjinal filitre ile miksersiz karbürotöre yandan çakma yapılarak hava girişi ayarlanır işte ozaman fordun gücü benzinli kadar olur buna baglı olarak avas ayarıda artırılmalıdır ,ama180kş yakmaz 210kş yakar rampa sorun olmaz gücüne hayran kalırsın umarım yardımcı olur benim aracım yandan çakma mikserlidir bunuda belirteyim önceden üstten mikserli idi çekiş güclügü vardı şimdi eksozdan rolantide gaz kokusu geliyordu artık gelmiyor ,
rayhan89- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/05/10
Mesaj Sayısı : 429
Yaş : 54
Yaşadığı Şehir : izmir- bornova
Otomobili : 1989 taunus S
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Herkese cevap verdiğiniz ve yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. Gerçekten bu kadar yorum beklemiyordum. Ford taunus ailesine hayran kaldım. Hepinize değerli yorumlarınız için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Motoru yaptırdıktan sonra 1.000 km. yapmışımdır. Yorumnlarınızda okuduğum kadarıyla en önemli olan çekişi ve gücü artırmak için Subap, Avans, Gaz ayarı yaptırılacak en kısa zamanda bunları yaptırıp tekrar yorumlayacağım. inşallah başka sıkıntı olmadan çözerim umudundayım.Ama Beni en çok rahatsız eden o çin çin çin diye gelen ses.. Madem çelik yuvayla alakası yok acaba ne.. Ustaya bunu tekrar danışmam lazım.. Gerçekten rahatsız edici bir ses... Aynı sorunu yaşayan kimse yok anladığım kadarıyla.. İlk motoru yaptırdığımda gittiğimde şarz dinamosundan demişti usta, şarz dinamosunun kayışını söktük çalıştırdık, şarz dinamosu çalışmıyorken bile ses yine vardı. Subaplardan geliyor, fincan yuvaları ve piyano tuş takımından geliyor dedi.. Bunu da halledeceğim. inşallah.. Herkese tekrar tekrar TEŞEKKÜR ederim.Ford Taunus Clup forumuna ve Ailesine saygılar. Bu ailede olmak GURUR verici!
Lazpower- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 13/04/11
Mesaj Sayısı : 34
Yaş : 37
Yaşadığı Şehir : Düzce
Otomobili : ...::: "1988 Ford TAUNUS - 1.6 GL" :::...
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Lazpower demiş ki:Herkese cevap verdiğiniz ve yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim. Gerçekten bu kadar yorum beklemiyordum. Ford taunus ailesine hayran kaldım. Hepinize değerli yorumlarınız için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Motoru yaptırdıktan sonra 1.000 km. yapmışımdır. Yorumnlarınızda okuduğum kadarıyla en önemli olan çekişi ve gücü artırmak için Subap, Avans, Gaz ayarı yaptırılacak en kısa zamanda bunları yaptırıp tekrar yorumlayacağım. inşallah başka sıkıntı olmadan çözerim umudundayım.Ama Beni en çok rahatsız eden o çin çin çin diye gelen ses.. Madem çelik yuvayla alakası yok acaba ne.. Ustaya bunu tekrar danışmam lazım.. Gerçekten rahatsız edici bir ses... Aynı sorunu yaşayan kimse yok anladığım kadarıyla.. İlk motoru yaptırdığımda gittiğimde şarz dinamosundan demişti usta, şarz dinamosunun kayışını söktük çalıştırdık, şarz dinamosu çalışmıyorken bile ses yine vardı. Subaplardan geliyor, fincan yuvaları ve piyano tuş takımından geliyor dedi.. Bunu da halledeceğim. inşallah.. Herkese tekrar tekrar TEŞEKKÜR ederim.Ford Taunus Clup forumuna ve Ailesine saygılar. Bu ailede olmak GURUR verici!
Aklıma bir ihtimal geliyor ama inşallah değildir. Yüzüklerden biri yuvasından çıkmış olmasın?
Başkan Yrd.- ADMİN
- Kayıt tarihi : 13/06/07
Mesaj Sayısı : 2090
Yaş : 43
Yaşadığı Şehir : Antalya
Otomobili : 1977 Taunus
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
arkadaşlar lpg li taunuslarımızın sübap ayarında emme 30 eksoz 35 olması nedendir.lg yi yeni taktım ve en son ayar emme 25 egsoz 25 idi. bunları değştirmelimiyim ? kaça ayarlıyım.motor hacmi 2.0.
MaviiAlbatros- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
kardeş ben geçen hafta ayarlattım emme 20 eksoz 25 ayarladı.orjinal ayarları buymuş.lpg olsun olmasın farketmez orjinal ayarları yapılmalı dedi usta.
son_kursun_38- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 09/02/10
Mesaj Sayısı : 573
Yaş : 41
Yaşadığı Şehir : kayseri
Otomobili : ford taunus 2000 GTS
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
LPG kuru bir yakıt olup, yağlayıcı özelliği olmadığından aşınmadan dolayı supapları çabuk sıktığı için ustalar daha uzun süre idare etsin diye gevşek ayarlıyorlar.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
ee şimdi gevşek mi bırakmalıyız ayarları.ben az gevşettim geçen gün emme 20 egzoz 25 ti.25- 30 yaptım ayarı daha gevşetmelimiyim??
murattaunus87- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 14/04/10
Mesaj Sayısı : 254
Yaş : 29
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : 87 taunus 1.6 gl
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
O biraz tartışma konusu. LPG kullananlar daha iyi bilirler.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
arkadaşlar taunus s modelinde otomatik jikle olmuyormu yoksa benimkimi arızalı motor çalışınca hiç ısıtmaya geçmiyor ısınana kadar lambalara yaklaşırken motor stop ediyor orjinalimi böyle yoksa bozukmu aldığımda böyleydi
karneol- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/03/10
Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : konya
Otomobili : taunus S
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
fazla gevşetirsen supap sesi çoğalır
karneol- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/03/10
Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : konya
Otomobili : taunus S
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
egsantrik milinede baktır motor yapılırken atlanmış olabilir
karneol- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/03/10
Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : konya
Otomobili : taunus S
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
ya lpg ye nahlet olsun demek geliyor içimden. adam gibi bi yakıt olsa benzin dizel gibi fabrika çıkışı üretilirdi. (tamam üretilen var ama ender)
ne adam gibi göstergesi çalışır ne adam gibi randıman alırsınız ne uzun yol yaptırır muayenede dünya kadar uğraştırır. yanlışım varsa düzeltin ama lpg işi belki biraz ekonomik olmasının dışında araca da bize de külfet. ilk fırsatta söktürmeyi düşünüyorum lpg yi. benzinde binerim az binerim kaliteli binerim
ne adam gibi göstergesi çalışır ne adam gibi randıman alırsınız ne uzun yol yaptırır muayenede dünya kadar uğraştırır. yanlışım varsa düzeltin ama lpg işi belki biraz ekonomik olmasının dışında araca da bize de külfet. ilk fırsatta söktürmeyi düşünüyorum lpg yi. benzinde binerim az binerim kaliteli binerim
speedye- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
ford benzinde binilmiyor ki bilader 20 tl benzin aldım kullanmadan 10 dakika gittim bitti
karneol- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/03/10
Mesaj Sayısı : 27
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : konya
Otomobili : taunus S
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
Bence siz ustanızı değiştirin başka bir ustaya götürün aracınızı ve durumu anlatın.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
benim usta araca lpg taktırdıkdan sonra sbop ayarlarını gevşek yaptı ısındığında bile çok küçük bi sibop sesi geliyo başka bi ustaya gösterdim ayarı yapan usta gerçek ustaymış dedi bende hiç elletmedim 2 yıla yaklaştı hala devam o ayarla
olmazyok- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 22/08/10
Mesaj Sayısı : 328
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : istanbul
Otomobili : 82 taunus MK5 coupe
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
karneol demiş ki:ford benzinde binilmiyor ki bilader 20 tl benzin aldım kullanmadan 10 dakika gittim bitti
4.4 lt benzin eder damarları ıslatmaya anca yeter [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
serkan- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 13/11/08
Mesaj Sayısı : 1807
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : antalya
Otomobili : 1991/GTS
Geri: MOTORU KOMPLE YENİLEDİM AMA ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ VE GÜRÜLTÜ VAR
subab ayarların eksozlar 30 emmeler 25 yaptır
gaz ayarınıda yeniden ayarlat
gaz ayarınıda yeniden ayarlat
bodrumlukaptan- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 27/07/12
Mesaj Sayısı : 5
Yaş : 54
Yaşadığı Şehir : MİLAS- MUĞLA
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Similar topics
» Sağ Ön Cam Otomatik Cam Motoru Lazım Komple...
» komple motor değiştirme
» Çekiş Çok Düştü Acil Yardım
» sibop lastiklerinden dolayı çekiş düşermi...
» benzin gostergesi kirmiziya gelince cekis dusuyor
» komple motor değiştirme
» Çekiş Çok Düştü Acil Yardım
» sibop lastiklerinden dolayı çekiş düşermi...
» benzin gostergesi kirmiziya gelince cekis dusuyor
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER :: MEKANİK VE TEKNİK BAZI BİLGİLER
1 sayfadaki 2 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran