NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 6 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 6 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
KARŞINIZDA VOLKİCAR :) ...Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobili
5 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
KARŞINIZDA VOLKİCAR :) ...Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobili
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Projesi, geliştirme çalışmaları ve üretimi, Türkiye’nin ralli efsanesi Volkan Işık
tarafından gerçekleştirilen safkan yarış otomobili Volkicar gün ışığına
çıktı. Volkicar, küçük yapısına karşın güçlü motoruyla yüksek
performansı garantilerken, Türk motorsporları tarihinde dönüm noktası
olma iddiasını taşıyor.
Türk motorsporları tarihinin uluslararası alanda en başarılı ralli pilotu
unvanını taşıyan Volkan Işık, Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobiline
imza attı. VOLKICAR adını taşıyan yarış otomobili, tamamen Türk
mühendisliğiyle tasarlanırken, geliştirme çalışmaları Volkan Işık ve
ekibi tarafından gerçekleştirildi. İlk taslaklarından üretim aşamasına
kadar yaklaşık 2 yıllık bir çalışmayla ortaya çıkarılan VOLKICAR’ın ilk
versiyonu V1 logosunu taşıyor.
VOLKICAR’ın tanıtım toplantısında bir konuşma yapan Volkan Işık, otomotiv
sektörünün ayrılmaz bir parçası olan motorsporlarının Türkiye’de
otomotiv endüstrisiyle benzer ivmeyle gelişemediğinin altını çizdi.
Motorsporlarının gelişmiş ülkelerde ekonomik ve sosyal anlamda önemli
bir sektör olduğunu söyleyen Volkan Işık, VOLKICAR ile motorsporlarında
bir Türk markası yaratmayı hedeflediğini belirtti. Volkan Işık, sahibi
olduğu Deltasport organizasyonuyla yılda ortalama 50 kişiyi yarıştırarak
10 yılda Türk motorsporlarında 500 aktif sporcuyu destekledi.
Motorsporlarının tabana yayılması için çaba sarf eden Işık, 9 yıldır
aralıksız düzenlediği Ralliye İlk Adım Semineri ile 1500 kişiyi bu spor
ile tanıştırdı.
Motorsporlarının gerçek bir sektör haline gelebilmesi için öncelikle sporun tabana
yayılması gerektiğini ve makul bütçelerle yarışma imkanı sunulması
gerektiğini anlatan Volkan Işık, “Yarış pisti sıkıntısı çeken
Türkiye’nin ihtiyacı, küçük alanlarda bile yarışabilecek boyutlarda,
seyir zevki ve mücadele olarak üst düzeyde yeteneklere sahip yarış
otomobilleridir” dedi. Işık, bunun yansımasının da VOLKICAR olduğunu
sözlerine ekledi.
Volkan Işık, 2008 yılının Aralık ayında start verdiği VOLKICAR projesini ilk
olarak Halid Avdagiç ile paylaştığını ve daha sonra Enes Elver’in de
projeye dahil olduğunu söyledi. Işık bu süreci “Bugüne kadar kullandığım
bütün yarış otomobillerinden edindiğim tecrübeleri yorumlayarak
hedeflediğimiz otomobili 5 ay içinde tamamladık. Bu süreç çok heyecan
vericiydi. Gece gündüz heyecanla çalıştık. İlk prototipi başarıyla
tamamladıktan sonra bir süre VOLKICAR’la yapmak istediklerimize
konsantre olduk. 6 ay sonrasında projeyi ve otomobili tamamen ele alarak
kendi ekibimle hedeflediğim son haline getirmek için çalışmaya
başladım. Şimdi VOLKICAR üretilecek hale geldi” şeklinde özetledi...VOLKICAR’ı,
fiyat, sürüş yetenekleri, seyir lezzeti ve kalite açısından dünyadaki
örneklerini de göz önüne alarak geliştirdiğini söyleyen Işık, VOLKICAR
projesi ile yurt dışına yarış otomobili ihraç etmeyi planlıyor.
Geliştirme aşamasında lastikler için Lassa, jantlar için de CMS’nin desteğini alan
Volkan Işık, VOLKICAR ile kendine has yarış formatları ile asfalt
üzerinde eğlenceli yarışlar yapmayı hedeflediğini de açıkladı.
FIA (Uluslararası Otomobil Federasyonu) kurallarına uygun olarak hazırlanan
VOLKICAR’ın şasisi tubular yapıya sahip. 42 mm ve 32 mm çelik çekme
borudan imal edilen güvenlik kafesi, sürücünün güvenliğini en üst
düzeyde tutuyor. Alt gövde ve üst gövdesi kompozit plastikten üretilen
VOLKICAR’da küçük yapısına karşın yüksek performansı nedeniyle 115 HP
gücündeki Yamaha motosiklet motorunun tercih edildiğini söyleyen Volkan
Işık, yılda 60 adet VOLKICAR üretmeyi hedefliyor.
Projesi, geliştirme çalışmaları ve üretimi, Türkiye’nin ralli efsanesi Volkan Işık
tarafından gerçekleştirilen safkan yarış otomobili Volkicar gün ışığına
çıktı. Volkicar, küçük yapısına karşın güçlü motoruyla yüksek
performansı garantilerken, Türk motorsporları tarihinde dönüm noktası
olma iddiasını taşıyor.
Türk motorsporları tarihinin uluslararası alanda en başarılı ralli pilotu
unvanını taşıyan Volkan Işık, Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobiline
imza attı. VOLKICAR adını taşıyan yarış otomobili, tamamen Türk
mühendisliğiyle tasarlanırken, geliştirme çalışmaları Volkan Işık ve
ekibi tarafından gerçekleştirildi. İlk taslaklarından üretim aşamasına
kadar yaklaşık 2 yıllık bir çalışmayla ortaya çıkarılan VOLKICAR’ın ilk
versiyonu V1 logosunu taşıyor.
VOLKICAR’ın tanıtım toplantısında bir konuşma yapan Volkan Işık, otomotiv
sektörünün ayrılmaz bir parçası olan motorsporlarının Türkiye’de
otomotiv endüstrisiyle benzer ivmeyle gelişemediğinin altını çizdi.
Motorsporlarının gelişmiş ülkelerde ekonomik ve sosyal anlamda önemli
bir sektör olduğunu söyleyen Volkan Işık, VOLKICAR ile motorsporlarında
bir Türk markası yaratmayı hedeflediğini belirtti. Volkan Işık, sahibi
olduğu Deltasport organizasyonuyla yılda ortalama 50 kişiyi yarıştırarak
10 yılda Türk motorsporlarında 500 aktif sporcuyu destekledi.
Motorsporlarının tabana yayılması için çaba sarf eden Işık, 9 yıldır
aralıksız düzenlediği Ralliye İlk Adım Semineri ile 1500 kişiyi bu spor
ile tanıştırdı.
Motorsporlarının gerçek bir sektör haline gelebilmesi için öncelikle sporun tabana
yayılması gerektiğini ve makul bütçelerle yarışma imkanı sunulması
gerektiğini anlatan Volkan Işık, “Yarış pisti sıkıntısı çeken
Türkiye’nin ihtiyacı, küçük alanlarda bile yarışabilecek boyutlarda,
seyir zevki ve mücadele olarak üst düzeyde yeteneklere sahip yarış
otomobilleridir” dedi. Işık, bunun yansımasının da VOLKICAR olduğunu
sözlerine ekledi.
Volkan Işık, 2008 yılının Aralık ayında start verdiği VOLKICAR projesini ilk
olarak Halid Avdagiç ile paylaştığını ve daha sonra Enes Elver’in de
projeye dahil olduğunu söyledi. Işık bu süreci “Bugüne kadar kullandığım
bütün yarış otomobillerinden edindiğim tecrübeleri yorumlayarak
hedeflediğimiz otomobili 5 ay içinde tamamladık. Bu süreç çok heyecan
vericiydi. Gece gündüz heyecanla çalıştık. İlk prototipi başarıyla
tamamladıktan sonra bir süre VOLKICAR’la yapmak istediklerimize
konsantre olduk. 6 ay sonrasında projeyi ve otomobili tamamen ele alarak
kendi ekibimle hedeflediğim son haline getirmek için çalışmaya
başladım. Şimdi VOLKICAR üretilecek hale geldi” şeklinde özetledi...VOLKICAR’ı,
fiyat, sürüş yetenekleri, seyir lezzeti ve kalite açısından dünyadaki
örneklerini de göz önüne alarak geliştirdiğini söyleyen Işık, VOLKICAR
projesi ile yurt dışına yarış otomobili ihraç etmeyi planlıyor.
Geliştirme aşamasında lastikler için Lassa, jantlar için de CMS’nin desteğini alan
Volkan Işık, VOLKICAR ile kendine has yarış formatları ile asfalt
üzerinde eğlenceli yarışlar yapmayı hedeflediğini de açıkladı.
FIA (Uluslararası Otomobil Federasyonu) kurallarına uygun olarak hazırlanan
VOLKICAR’ın şasisi tubular yapıya sahip. 42 mm ve 32 mm çelik çekme
borudan imal edilen güvenlik kafesi, sürücünün güvenliğini en üst
düzeyde tutuyor. Alt gövde ve üst gövdesi kompozit plastikten üretilen
VOLKICAR’da küçük yapısına karşın yüksek performansı nedeniyle 115 HP
gücündeki Yamaha motosiklet motorunun tercih edildiğini söyleyen Volkan
Işık, yılda 60 adet VOLKICAR üretmeyi hedefliyor.
Admin- ADMİN
- Kayıt tarihi : 12/06/07
Mesaj Sayısı : 3201
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : FORD MONDEO 2.0 GHİA
Geri: KARŞINIZDA VOLKİCAR :) ...Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobili
Volkan Işık tasarladığı gibi bir spor arabanın prototipini üretmeyi başarmış. Tebrik edilmelidir.
Ancak otomobil sporunu tabana yaymak için en yüksek gelir grubu ile en düşük gelir grubu arasındaki uçurumu azaltmak gerekir ki değil bir volkan, on volkan gücünde bile olsa bunu başaramaz.
Ancak otomobil sporunu tabana yaymak için en yüksek gelir grubu ile en düşük gelir grubu arasındaki uçurumu azaltmak gerekir ki değil bir volkan, on volkan gücünde bile olsa bunu başaramaz.
Başkan Yrd.- ADMİN
- Kayıt tarihi : 13/06/07
Mesaj Sayısı : 2090
Yaş : 43
Yaşadığı Şehir : Antalya
Otomobili : 1977 Taunus
Geri: KARŞINIZDA VOLKİCAR :) ...Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobili
Şimdi güzel haber ama sevinilecek bir tarafı yok.
Etox diye araba yapıyorlar bir de yerli diye sunuyorlar.Motoru Renault motoru.Ve bazı parçaları da ithal.Bunun ismi yerli değil bence.Dacia gibi toplama araba bunlar.
Bu arkadaşlar da yapmış Fiat Fiorino'nun küçültülmüş hali.Motoru yamaha motoru,Şanzımanıda kimbilir ne?
Türk halkı Toplama araba istemiyor.Bunu anlayamadılar gitti.
Etox diye araba yapıyorlar bir de yerli diye sunuyorlar.Motoru Renault motoru.Ve bazı parçaları da ithal.Bunun ismi yerli değil bence.Dacia gibi toplama araba bunlar.
Bu arkadaşlar da yapmış Fiat Fiorino'nun küçültülmüş hali.Motoru yamaha motoru,Şanzımanıda kimbilir ne?
Türk halkı Toplama araba istemiyor.Bunu anlayamadılar gitti.
Yavuz- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 20/09/09
Mesaj Sayısı : 404
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 90 1.6 gt
Geri: KARŞINIZDA VOLKİCAR :) ...Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobili
Gönül ister; proje iyi kaynak bulur, motoru da burada yapılır..
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: KARŞINIZDA VOLKİCAR :) ...Türkiye’nin ilk özgün yarış otomobili
Volki kardan öncelikle 24 adet üretilip yarışlarda tanıtılacakmış 3 günde yapımı tamamlanan arac satışı 14.500 tl ama Türkiye için fiyat daha düşük olabilir ....Volkan IŞIKIN ın röpartajını izlemiştim
SİLENTHİLL- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 23/09/07
Mesaj Sayısı : 874
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : MUĞLA/AYDIN
Otomobili : TAUNUS 1.6 GL
Similar topics
» Tasarruflu Vialle LPi Türkiye’de
» Yeni Ford Ranger’a ‘Uluslararası Pick-Up 2013’ ödülü
» Castrol Ford Team Türkiye 2012 Türkiye Ralli Takımlar Şampiyonu oldu...
» Dünyanın En Hızlı Otomobili...
» Karsan’ın taksi konsepti tanıtılıyor...
» Yeni Ford Ranger’a ‘Uluslararası Pick-Up 2013’ ödülü
» Castrol Ford Team Türkiye 2012 Türkiye Ralli Takımlar Şampiyonu oldu...
» Dünyanın En Hızlı Otomobili...
» Karsan’ın taksi konsepti tanıtılıyor...
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran