NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 4 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 4 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Karbüratörden motora giden hortumlar
+6
Sancar Saran
92'gts
falco911
aslanfaruk78
MaviiAlbatros
yelken_786
10 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Karbüratörden motora giden hortumlar
Daha önce forumda görmem rağmem ne kadar aradıysam bulamadım.Emme manifoltunun altında 3 tane uçlu sanki muşure benzer bir parça var bildiğim kadarı ilede buralara karböratörden hortumlar bağlanıyor benim karbüratörün boş bulunan uçları var bunların hangisini hangisine takmak lazım yardımcı olursanız sevinirim.
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
meraba Arkadaşım.benimde aracım gls, 88 model.emme manifoldu tarafından baktığında sol tarafta kalan , bahsettiğin üçlü çıkışın en üstteki hortumu ditrübütöre gider.en alttaki ucunda dist. yazan yuvarlak silindir şeklinde bişey vardır ve bu da distrübütöre giden üst hortuma T bağlantısı ile bağldır.ortadaki hortumda VAK. yazan yuvarlak şey ise karbüratörün sağ tarafında bulunan (yandan bakıldığında V şeklindedir) altlı üstlü ince çıkışların üsttekine takılır.sağ tarafında bulunan üçlünün ortasındaki çıkıştan alınan hortum; karbüratörün sağ tarafında bulunan(yandan bakıldığında V şeklindedir) altlı üstlü ince çıkışların alttakine takılır.işinize yarasın diye bide foto ekledim..Not: aracım lpg lidir ve bu bir fark yaratırmı bilmiyorum..
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
MaviiAlbatros- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
PEKİ BEN BAZI FORD TAUNUSLARIN YAĞ GİRİŞ KAPAĞINDAN ÇIKAN HORTUM GÖRDÜM BU HORTUM NEREYE BAĞLI BENDEDE KESİLMİŞ BİR HORTUM VAR VİDA İLE SIKIŞTIRILŞARAK KAPATILMIŞ VİDAYI ÇIKARTIĞIMDA ARABA RÖLENTİDEN DÜŞÜYOR
aslanfaruk78- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 05/11/09
Mesaj Sayısı : 31
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : karabük
Otomobili : 1988 TAUNUS GL
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
v6'cılıardan yorum bekliyorum, bizde var mı bu üçlü düzenek ?
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Fotoğrafı göremiyorum ben sanırım biz yanlış bağladık bu hortumları geceleri uykuma girmeye başladı artık bir tarafı zaten tamam birleşik soketli ama diger tarafta 2 hortum çıkışı var distiribütör ile beraber karbüratöründe boş yuvalarını sayarsam 5 hortum ucu gerekiyor 2 tane var tamam diğerleri ne olacak
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
hocam bugün başka açılardanda bir iki fotoğraf daha eklerim.belki o zaman daha net görülür..
MaviiAlbatros- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Çok iyi olur teşekkür ederim şimdiden.
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
DODGEHUDSON demiş ki:meraba Arkadaşım.benimde aracım gls, 88 model.emme manifoldu tarafından baktığında sol tarafta kalan , bahsettiğin üçlü çıkışın en üstteki hortumu ditrübütöre gider.en alttaki ucunda dist. yazan yuvarlak silindir şeklinde bişey vardır ve bu da distrübütöre giden üst hortuma T bağlantısı ile bağldır.ortadaki hortumda VAK. yazan yuvarlak şey ise karbüratörün sağ tarafında bulunan (yandan bakıldığında V şeklindedir) altlı üstlü ince çıkışların üsttekine takılır.sağ tarafında bulunan üçlünün ortasındaki çıkıştan alınan hortum; karbüratörün sağ tarafında bulunan(yandan bakıldığında V şeklindedir) altlı üstlü ince çıkışların alttakine takılır.işinize yarasın diye bide foto ekledim..Not: aracım lpg lidir ve bu bir fark yaratırmı bilmiyorum..
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bu resimdeki araç 2000 cc GLS ve GTS lerdeki motor mu. Öyle ise benim araçta daha fazla bağlantı yeri ve o silindir parçalardan var. terslik nerde acaba
92'gts- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/10/09
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 32
Yaşadığı Şehir : Eskişehir
Otomobili : Fiat Punto 1.3 Multijet
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
evet hocam.bu bir 2000 cc ohc motordur.otomobilim 88 gls ve bu orjinal motorudur.komple tamir için araç dışına almış durumdayım.sizin aracınızın motorundaki hortumların fotosunu ekler misiniz..motor hazır arabamın dışında iken istediğiniz başka foto var ise ekleyebilirim..
MaviiAlbatros- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 30/09/10
Mesaj Sayısı : 705
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : Antakya / HATAY
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
falco911 demiş ki:v6'cılıardan yorum bekliyorum, bizde var mı bu üçlü düzenek ?
Yok bizim araclardaki intake manifoldlarda zaten bisi bulunmaz, bu tur vakumsal seyler karburatorun altina takilan ekstra parcalarla halledilir. (en azindan benim gordugum kadari ile)...
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Arkadaşlar bu hortum setinden iki çıkış geliyor karbüratörde 4 birde distiribütörde olmak üzere 5 tane boş yuva kalıyor birini distirübütöre taktık diğerini karbüratörün neresine takacağız ve diğer boş uçlar ne olacak??
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Benim manifoltta (fren merkezine giden hariç) hiç hortum çıkışı yok, sadece karbüratörden distribitöre giden tek hortum var. not:tek boğaz karbüratör.
Mehmet- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/03/09
Mesaj Sayısı : 390
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : Taunus 1.6
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Emin değilim ama sanırım tek bogaz karbüratörlerde bu düzenek yok
Bu konuda hortumların tam olarak nerelere bağlanacağı hangi yuvaların kapatılacağını söyleyebilecek kimse yok mu ?
Bu konuda hortumların tam olarak nerelere bağlanacağı hangi yuvaların kapatılacağını söyleyebilecek kimse yok mu ?
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
dodgehudson aydınlık bir iki foto daha gönderebilirmisin?ayrıca müşüre karbüratörün arka tarafından da bir hortum gelmiyormu?
gonluguzel- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/07/10
Mesaj Sayısı : 97
Yaş : 76
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : 93 GTS AC
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Arkadaşlar ben en son bağlantıları şu şekilde değiştirdim.
Üstteki ve altakiler birbirne zaten bağlı ve dist yazıyor bu hortumun ucunu distiribütöre bağlıyoruz geriye ortadaki hortum kalıyor ben bu ucu şimdi birinci boğazın üst kısmında ucu arabanın önüne doru bakan bir yuva var dörköşe bir kapağa gibi bir parça ile karbüratöre monte edilmiş sanırım içindede diyafram var neyin nesi bilmiyorum ben oraya taktım.Birinci boğazın kenarında ucu sol fara bakan bir yuva daha var orayı kapattım.İkinci boğazın yenarında karbüratörün tam arkasında silindir kapağı tarafında bir uc daha var bu yuva araç çalışırken ve gaza bastıkca vakum yapan bir giriş yada çıkış bilmiyorum,bu yuvayıda emme anifoltunda dodgehudson dediği gibi bir çatal şeklinde müşür gibi bir parça var (bu parçanın bir ucu vestinhouse giden bir hortum ile bağlantılı)oraya başladım.
Üstteki ve altakiler birbirne zaten bağlı ve dist yazıyor bu hortumun ucunu distiribütöre bağlıyoruz geriye ortadaki hortum kalıyor ben bu ucu şimdi birinci boğazın üst kısmında ucu arabanın önüne doru bakan bir yuva var dörköşe bir kapağa gibi bir parça ile karbüratöre monte edilmiş sanırım içindede diyafram var neyin nesi bilmiyorum ben oraya taktım.Birinci boğazın kenarında ucu sol fara bakan bir yuva daha var orayı kapattım.İkinci boğazın yenarında karbüratörün tam arkasında silindir kapağı tarafında bir uc daha var bu yuva araç çalışırken ve gaza bastıkca vakum yapan bir giriş yada çıkış bilmiyorum,bu yuvayıda emme anifoltunda dodgehudson dediği gibi bir çatal şeklinde müşür gibi bir parça var (bu parçanın bir ucu vestinhouse giden bir hortum ile bağlantılı)oraya başladım.
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Dikkat: Bir terslik var galiba.. Silindir kapağı tarafındaki 1. boğaz, sol çamurluk tarafındaki 2. boğazdır. Hortum 2. boğaza bağlanır. (Tersin tersi=düz) bağlantı doğru yere fakat stop diyaframına değil de alttakine bağlamak daha doğru. Bunu bana karbüratörcü söylemişti elektronik ateşlemede alttaki yuvaya bağlanıyormuş. Ben kullanım olarak çok bir fark görmedim.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
arkadaşlar manifold emme müşüründen gelen hortumlar distribitör ve karbratöre girer yerlerini bulabilmek için hortumun ucu tutulur arabaya gaz verilir emiş yapan hortum distribitöre takılır .diyer uç karbiratöre girer.oda gaz verilerek karbiratör emiş borusu bulunur oraya takılır.diyer karbratör uçları körlenir .gaza basıldıkca bu hortumlardaki basınç yükselir distribitör valfine emiş gaz basıncına göre gider elektrik ona göre ayarlanır araba süraatlenir ve az yakar .bu müşür olmassa karbiratörden bir emiş hrtumu çekilir distribitöre baglanır
kemal27 turbo- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 17/12/09
Mesaj Sayısı : 200
Yaş : 41
Yaşadığı Şehir : gaziantep
Otomobili : 1987 TAUNUS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
kemal27 turbo demiş ki:arkadaşlar manifold emme müşüründen gelen hortumlar distribitör ve karbratöre girer yerlerini bulabilmek için hortumun ucu tutulur arabaya gaz verilir emiş yapan hortum distribitöre takılır .diyer uç karbiratöre girer.oda gaz verilerek karbiratör emiş borusu bulunur oraya takılır.diyer karbratör uçları körlenir .gaza basıldıkca bu hortumlardaki basınç yükselir distribitör valfine emiş gaz basıncına göre gider elektrik ona göre ayarlanır araba süraatlenir ve az yakar .bu müşür olmassa karbiratörden bir emiş hrtumu çekilir distribitöre baglanır
Evet bende emiş yapan uca birinci boğazındaki yuva oluyor oraya taktım karbüratöre giden hortumu.İkinci boğazdaki ucu da manifolta vestinhouseun hortumunun bağlandığı bir V şeklinde çıkış daha var onuda oraya taktım.Yine ikinci boğazın üstünde arabanın tam karşısına bakan bir uç daha var onuda körledim arabanın gaz yemesi hızlanması oldukça fark etti,daha önce bu kadar gaza tepki vermiyordu.Bu dediklerim benzinde kullanımda lakim lpg de araba gaz yetiştirmez oldu araba yerinden bile zor kalkıyor ne kadar uğraştıysam ne kadar gazı açtıysam araba gaz yemez oldu ve filitrenin önünü kapatmadan da düzeleceğe benzemiyor [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
ilti demiş ki:Dikkat: Bir terslik var galiba.. Silindir kapağı tarafındaki 1. boğaz, sol çamurluk tarafındaki 2. boğazdır. Hortum 2. boğaza bağlanır. (Tersin tersi=düz) bağlantı doğru yere fakat stop diyaframına değil de alttakine bağlamak daha doğru. Bunu bana karbüratörcü söylemişti elektronik ateşlemede alttaki yuvaya bağlanıyormuş. Ben kullanım olarak çok bir fark görmedim.
Üstad sanırım bizim avans saptı ondan lpg de kullanamıyorum şu anda tahminim bu yönde yorumlarını bekliyorum.
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
LPG benzinden daha yüksek oktanlı olduğu için daha fazla avans ister. Benim tahminim hortumlarda oluşan vakum avans mekanizmasını iyi çekemiyor. Daha iyi vakum yapan bir yerden almak lazım. 2. boğazın altı iyi. Bir de westinghouse hortumunu ayırmayı dene, sadece manifolttaki yerinden alsın. Öyle iyileşiyorsa west.da hava alma olabilir. Aman onu ihmal etmeyelim körüğü yırtarsa tahta gibi olur fren.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Karbüratörden motora giden hortumlar
Vestinhouseun hortumunun bağlı olduğu yerde v şeklinde bir parça var daha önce buraya birinci boğaz bağlı idi ben arabayı aldım alalı o şekilde çalışıyordu.Lakin bu avans hortumları yoktu müşür boşta idi ve ikinci boğazdan da bir boru ile distiribütöre bir hortum bağlı idi ama ikinci boğazdaki yuvada emiş yok bende oradan emiş yapmıyor diye birinci boğaza taktım daha önceki denemelerimde ikinci boğazdaydı benzinde gaz yemesi bu kadar iyi değildi.Şimdi benzinde süper bir performans var ama gel gelelim araba lpg de bir türlü toparlanamıyor filitrenin önünü kapatınca sorun yok buda beni deli ediyor.avans kaçık diyelim filitreyi kapatıncada aynı şey olması lazım değilmi yada ben avansı tutturamıyorum ikisinden biri.
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran