NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 5 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 5 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Karbüratör
+7
ozcanatacan
yelken_786
oguzhan89
Sancar Saran
efsaneprens
06baho
92'gts
11 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Karbüratör
Gts lerin karbüratörü bildiğim kadarıyla çift boğaz . İkinci boğazı belli bir devirden sonra mı açıyor yoksa devamlı çift mi çalışıyor ?
92'gts- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/10/09
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 32
Yaşadığı Şehir : Eskişehir
Otomobili : Fiat Punto 1.3 Multijet
Geri: Karbüratör
90 kmden sonra açılıyor diye biliyorum
06baho- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 31/01/09
Mesaj Sayısı : 1223
Yaş : 30
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : 08Peugeot 407Sw1.6 HDİ
Geri: Karbüratör
100 Km den sonra ikinci boğaz devreye girer
efsaneprens- ADMİN
- Kayıt tarihi : 31/03/08
Mesaj Sayısı : 3050
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : 2005 Fiat Albea 1,3 Multijet
Geri: Karbüratör
110 dan sonra aciyor
Yanlis bilinen bir husus...
Ikicin bogaz, sizin gaza basmanizla dogru orantili bir sekilde acilir.
Mesela gaz pedalinin yarisina bastiktan sonra.
Yani 1. viteste arabayi cayir cayir bagirtirsaniz, ikinci bogazi acar.
Yada 5. vites 2000 dd giderken acmaz.
Yanlis bilinen bir husus...
Ikicin bogaz, sizin gaza basmanizla dogru orantili bir sekilde acilir.
Mesela gaz pedalinin yarisina bastiktan sonra.
Yani 1. viteste arabayi cayir cayir bagirtirsaniz, ikinci bogazi acar.
Yada 5. vites 2000 dd giderken acmaz.
Sancar Saran- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 02/03/09
Mesaj Sayısı : 1888
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : Izmir
Otomobili : 2.0 Granada GL
Geri: Karbüratör
Bence de devirle alakası olması lazım [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Teşekkürler [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
92'gts- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/10/09
Mesaj Sayısı : 167
Yaş : 32
Yaşadığı Şehir : Eskişehir
Otomobili : Fiat Punto 1.3 Multijet
Geri: Karbüratör
gaz pedalının yarısından itibaren açılıyor arkadaşlar...
oguzhan89- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 07/10/08
Mesaj Sayısı : 482
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : ANKARA-İSTANBUL
Otomobili : 90 MAZDA 626 2.0 AT
Geri: Karbüratör
30,000 deviri geçtikten sonra açıyor benim aracım ileriye dogru bir atıyor kendini bu olayı çok çok seviyorum [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] gaz pedalı bitti derken ikinci boğaz devreye giriyor
yelken_786- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 02/03/10
Mesaj Sayısı : 142
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : ANKARA
Otomobili : Ford Taunus 2.0 GLS
Geri: Karbüratör
bunun cevabı çok basit hava filtre plastıgını 4 adet uzun vida şeklınde sokun altında karburator çıkacak ve boğazlar .
Bi arkadaşınıza rica edin arabayı benzinde çalıstırıp gaz pedalına basılında karburator tel hareketlerıne bakın ve gaz telı ilk gerginligi olustuktan sonra daha sert konuma gecer cunku 2. boğaz acılacaktır.
Fakat bu olay gazla değişkendir.
Yani araç illaki devire veya kilometreye baglı degıldır, Sadece gaza yuklenmenızle alakalıdır.
2 viteste duble gazla kalkarsanız mesela aslında devir 2000 veya 3000 gelmesı onemlı degildir direk çift boğaz kalkarsınız.
Karburatorlu aracların enjeksiyon sistemlerden farkı budur. KArburatorde gaza bastıgınız surece karburator içi benzınle dolar buda yanmadan atılan benzin demektır. Fakat Enjeksiyonlu araclarda bunu elektronık kontrollu devre saglar dusuk devırde yuksek gaz pedalı hareketlerını kendısı ayarlar. bu sayede sarfiyat duser.
Bu yuzden 90 ile giderken 5. viteste gaza yuklendıgınız anda karburatorlu araçlar kafa kaldırırlar . Fakat enjeksıyonlu araçlar boyle bişey yapamaz bunu yapabılmesı için 4. vitese cekıp asılması gerekmektedır.
KArburatorlu araçların rampada yıgılma sebeplerinden birisi gaza fazla yuklenılmesı ve zengin yakıt ile ateşlemenın tam saglanamaması.
Bi arkadaşınıza rica edin arabayı benzinde çalıstırıp gaz pedalına basılında karburator tel hareketlerıne bakın ve gaz telı ilk gerginligi olustuktan sonra daha sert konuma gecer cunku 2. boğaz acılacaktır.
Fakat bu olay gazla değişkendir.
Yani araç illaki devire veya kilometreye baglı degıldır, Sadece gaza yuklenmenızle alakalıdır.
2 viteste duble gazla kalkarsanız mesela aslında devir 2000 veya 3000 gelmesı onemlı degildir direk çift boğaz kalkarsınız.
Karburatorlu aracların enjeksiyon sistemlerden farkı budur. KArburatorde gaza bastıgınız surece karburator içi benzınle dolar buda yanmadan atılan benzin demektır. Fakat Enjeksiyonlu araclarda bunu elektronık kontrollu devre saglar dusuk devırde yuksek gaz pedalı hareketlerını kendısı ayarlar. bu sayede sarfiyat duser.
Bu yuzden 90 ile giderken 5. viteste gaza yuklendıgınız anda karburatorlu araçlar kafa kaldırırlar . Fakat enjeksıyonlu araçlar boyle bişey yapamaz bunu yapabılmesı için 4. vitese cekıp asılması gerekmektedır.
KArburatorlu araçların rampada yıgılma sebeplerinden birisi gaza fazla yuklenılmesı ve zengin yakıt ile ateşlemenın tam saglanamaması.
ozcanatacan- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 17/12/09
Mesaj Sayısı : 264
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : BURSA
Otomobili : TAUNUS GT
Geri: Karbüratör
Ben boşta denedim 5000rpm'de açtı. Karbüratörün arkasında kaldıraç gibi bir mekanizma var o kontrol ediyor. Köklemeye yakın açıyor 2. boğazı.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Karbüratör
ozcanatacan demiş ki:
Karburatorlu aracların enjeksiyon sistemlerden farkı budur. KArburatorde gaza bastıgınız surece karburator içi benzınle dolar buda yanmadan atılan benzin demektır. Fakat Enjeksiyonlu araclarda bunu elektronık kontrollu devre saglar dusuk devırde yuksek gaz pedalı hareketlerını kendısı ayarlar. bu sayede sarfiyat duser.
Bu yuzden 90 ile giderken 5. viteste gaza yuklendıgınız anda karburatorlu araçlar kafa kaldırırlar . Fakat enjeksıyonlu araçlar boyle bişey yapamaz bunu yapabılmesı için 4. vitese cekıp asılması gerekmektedır.
KArburatorlu araçların rampada yıgılma sebeplerinden birisi gaza fazla yuklenılmesı ve zengin yakıt ile ateşlemenın tam saglanamaması.
Aynen böyle oluyor. Hava filtre kabı çıkmış vaziyette, motor çalışmazken gazı çekince içeri dolan benzin görülebilir.
Daha detaylı bakınca bizim çift boğazlarda iki ucu 0.50mm'lik çiftli memeden her 2 boğaza birden benzin püskürür. 1. boğazda bu yakıt direkt manifolda dökülür. 2. boğazda ise kelebek açık değilse kelebeğin üstünden süzülerek iner. Bu benzin kapış devresinden gelir. Bu devrenin asli görevi yukarıda Özcan Bey'in bahsettiği gibi ani artan hava akımıyla karışımın fakirleşmesini önlemektir. Sonrasında hava akımı sabit olduğunda ana memeden gelen benzin ona yetişir. Kapış pompası 1. boğaz kelebeğine paralel çalışır. Motor rölantide çalışırken 1. boğazı açınca devir artar.. 1. yi ellemeden sadece 2. boğazı oynatınca stop eder. Bu aşamada kapış devresi çalışmadığı için içeri giren hava karışımı fakirleştirşir.
Motor boşta çalışırken sağ elinizle 1. boğazı hafif çevirin 2500 devir olsun sonra bırakmadan sol elinizle 2. boğazı yavaşça açarken 1. boğazı yavaşça bırakın (Çok hassas olun; bu aşamada motor ya delirir ya stop eder:) ). Şimdi 2500_3000rpm'de 2. boğazı daha fazla açarsanız devrini alır. Karışım, yüksek devirde stop ettirecek kadar fakirleşmez; sadece çok ani oynatınca bir titrer sonra toparlar ve roketler (orada da vakumla çalışan güç supabı yardımcı olur).
Hızlı ve sürekli bir hızlanma istiyorsanız önce 2. boğazın tam açılma sınırına kadar basın, 1_2 saniye sonra kökleyin. Böylece bütün benzini bir anda manifolda dökmemiş olursunuz. Arkadaki yetişmeye başldığında 1 pompalama yapıp manifolda çiğ benzin sıvayabvilirsiniz. Devir yeterince arttıktan sonra boğacak kadar zengin karışım olmaz.
Rampa yukarı çıkarken, yedekte araç çekerken veya içeride fazla yük varken gaz kelebek açıklığı sürekli olarak motor devrine göre fazla olur. Kapış pompası böyle bir durumda çalışmaz; burada manifold vakumuna bağlı diyaframla çalışan güç devresi sürekli benzin verir. Halbuki vakumun azalmasına rağmen hava akımı artmamıştır; karışım zaten yeterince zengindir, bir de güç supabıyla iyice köşeyi döner. Bu arada da gaza basınca kapış pompası aşırı zengin karışımdan motoru boğabilir.
Tabii senkron çift boğaz olsa bu kadar ince elemeye gerek kalmaz
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Karbüratör
arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım bende 71 model 17m fort var 17m in clubünü bulamadım ve sizlerle bazı istişareler yapıp tercübelerinizden faydalanmak istiyorum benim araç benzinli karbüratör problemim var nereden bulabilirim veya tanusun karb olurmu karb tek boğaz saygılar
mbilgin- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/09/10
Mesaj Sayısı : 22
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : samsun
Otomobili : ford taunus 17m p7 b
Geri: Karbüratör
mbilgin demiş ki:arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım bende 71 model 17m fort var 17m in clubünü bulamadım ve sizlerle bazı istişareler yapıp tercübelerinizden faydalanmak istiyorum benim araç benzinli karbüratör problemim var nereden bulabilirim veya tanusun karb olurmu karb tek boğaz saygılar
Çıkma olarak bulabilirsin, sıfırı varmı bilmiyorum iyi bir karbüratör ustası bulmadan bu işlere girişme çok pahalıya patlayabilir. Anlayan usta için çocuk oyuncağıdır dikkatlı ol......
keremakçay- ADMİN
- Kayıt tarihi : 12/12/09
Mesaj Sayısı : 1030
Yaş : 49
Yaşadığı Şehir : ankara
Otomobili : Ford Taunus GT
Geri: Karbüratör
Şimdi yolda seyir halinde iken 1-2-3 üncü viteslerle hatta bazen 4.ncü viteste bahsedildiği üzere gaza dokundukça şahlanma oluyor ama herhangi bir vites 3-4 ve 5 de gazı birden köklersek bir şeyler yetersiz gibi geliyor, motorun sesi bile değişiyor sanki boğuluyor hava yetersiz gibi geliyor demekki gaza hava karışımı birden yetmiyor veya hava çok geliyor gaz az geliyor onun için gazı pompalayarak devri yükseltmek lazım diye anladım doğrumudur ?
thundereblue- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 20/10/07
Mesaj Sayısı : 1662
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : DİYARBAKIR-LİCE
Otomobili : 1992 Taunus Gts
Geri: Karbüratör
Aynen öyle oluyor. Düşük devirde basınca hava fazla geldiği için boğuyor. Çaresi: Gaza 2 pompa 3. roket. Kısaca bu
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Similar topics
» Karbüratör mü ?
» karbüratör??
» 82 taunus karbüratör
» gts karbüratör diyaframı..
» Karbüratör tavsiyesi .
» karbüratör??
» 82 taunus karbüratör
» gts karbüratör diyaframı..
» Karbüratör tavsiyesi .
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran