NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 6 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 6 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
TÜRK MALI HİBRİD OTOMOBİL...
2 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
TÜRK MALI HİBRİD OTOMOBİL...
Oto’da yarım kalan ’Devrim’i elektrikliyle tamamlama planı
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Dönemin Cumhurbaşkanı Cemal Gürsel’in 1961’de verdiği talimatla 129 günde yaratılan ancak benzini olmadığı için hayata geçmeden iptal edilen ’Devrim’ projesinden sonra Türkiye’nin kendi otomobil markasını yaratması için büyük bir fırsat doğdu.
Yatırım Ajansı, TAYSAD (Taşıt Araçları Yan Sanayi Derneği) ve Türkiye İhracatçılar Birliği’nin (TİM) ünlü Türk tasarımcı Murat Günak’ın geliştirdiği hibrid otomobil Mindset’i Türkiye’de üretmek için sürdürdüğü çalışmalar meyvesini verdi. Murat Günak ve ortağı Lorenzo Schmid’i Ankara’da kabul eden Başbakan Tayyip Erdoğan aracı kullanıp destek verirken, 400-500 milyon Euro’luk yatırım gerektiren projenin Türkiye’de yapılması için düğmeye basıldı.
Şahenk de listede
Hükümet nezdinde gerçekleşen görüşmeler sonrasında Günak’ın hibrid aracının üretilmesi için Türkiye’de bir yatırımcı bulunması yönünde karar verildi. Öncelikle bunun için otomotive ilgi duyan gruplar araştırılırken, yatırımcı işadamlarının listesi dörde indirildi. Bu isimler arasında Volkswagen’i Türkiye’de yatırım yapmaya ikna etmeye çalışan Doğuş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk de bulunduğu belirtiliyor.
Rahatsızlığına rağmen
VW Grubu Tasarım Başkanlığı’ndan ayrıldıktan sonra İsviçre’de kendi markasını yaratmak için çalışmaya başlayan Murat Günak, Mindset adını verdiği hibrid aracı üretmek için yatırımcı arıyordu. Basında çıkan haberler üzerine harekete geçen Yatırım Ajansı, TAYSAD ve TİM, Günak’la temasa geçti. Günak’ın da Mindset’i Türkiye’de üretmeye sıcak bakması, çalışmaları hızlandırdı. Günak’ın Mindset’i anavatanında üretmeyi istediğini söylemesi üzerine etkilenen Başbakan, rahatsızlığına rağmen Mindset’in direksiyonuna geçti. Başbakanlık Konutu’nda başlayan test sürüşü, Ankara sokaklarında devam etti. Böylece sır gibi saklanan projeye su yüzüne çıktı.
Türkiye için yaptım
Devlet Bakanı Zafer Çağlayan, Başbakanlıkta Mindset ile yapılan deneme sürüşlerinden sonra yaptığı açıklamada, İlk tasarımı, ilk markası olacak, Türk malı, Türk damgasını alacak. Türkiye’de üretilecek. Türk sanayicisi Anadolu’daki KOBİ’leriyle beraber üretecek. Bana göre Türkiye açısından dünyanın çok önemli yatırım ve markası olacak, tüm dünyaya Türk adını ve Türk imajını duyuracaktır" dedi. Tasarım üzerinde 2 yıldır çalışıldığını kaydeden Murat Günak ise, Erdoğan’ı kastederek, "Beyefendiye gösterdik. Çok mutlu oldu. Araçla dışarı bile çıktı. Bizim için çok büyük bir gün. Ben bu aracı Türkiye için yaptım" dedi.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Pille 100 km yol yapıyor
Ford, Mercedes, Peugeot, DaimlerChrysler ve VW Grubu’nda çalışan Günak’ın tasarladığı bir çok başarılı model bulunuyor. Ancak, Günak’ın tasarımını yaptığı projeler içinde şimdiye kadar çevre dostu özel bir otomobil yok. Günak, Mindset adı verilen proje için "İnsanlar bu otomobili sadece sıfır emisyon özelliğinden değil, kullanmaktan keyif alacakları bir otomobil olduğunu için de sevmeli" diye konuşuyor. Günak’ın 4.20 metrelik prototipi sıfır emisyonla yol alıyor. Yüksek performanslı lityum iyon bataryayla otomobil 100 km. boyunca elektrik enerjisiyle yol alıyor. Eğer 100 km’lik menzil yeterli gelmiyorsa, aküyü şarj eden 24 beygir gücünde 2 silindirli benzinli jeneratör devreye giriyor ve menzil 800 km’ye kadar çıkabiliyor. Araç 7 saniyeden kısa sürede 0’dan 100 km/s hıza ulaşıyor.
Devrim Arabaları’nda göz yaşlarını tutamadı
Son aylarda sık sık Türkiye’ye gelen Murat Günak, geçen hafta sonu İstanbul ziyareti sırasında TAYSAD’ın davetiyle Devrim Arabaları filmini de izlemiş. Filmde mühendislerin verdiği mücadeleden etkilenen Günak’ın filmin sonunda gözyaşlarına hakim olamadığı ve hüngür hüngür ağladığı belirtiliyor. Günak, özellikle kendisiyle adaş olan Murat isimli
mühendisten çok etkilenmiş.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Dönemin Cumhurbaşkanı Cemal Gürsel’in 1961’de verdiği talimatla 129 günde yaratılan ancak benzini olmadığı için hayata geçmeden iptal edilen ’Devrim’ projesinden sonra Türkiye’nin kendi otomobil markasını yaratması için büyük bir fırsat doğdu.
Yatırım Ajansı, TAYSAD (Taşıt Araçları Yan Sanayi Derneği) ve Türkiye İhracatçılar Birliği’nin (TİM) ünlü Türk tasarımcı Murat Günak’ın geliştirdiği hibrid otomobil Mindset’i Türkiye’de üretmek için sürdürdüğü çalışmalar meyvesini verdi. Murat Günak ve ortağı Lorenzo Schmid’i Ankara’da kabul eden Başbakan Tayyip Erdoğan aracı kullanıp destek verirken, 400-500 milyon Euro’luk yatırım gerektiren projenin Türkiye’de yapılması için düğmeye basıldı.
Şahenk de listede
Hükümet nezdinde gerçekleşen görüşmeler sonrasında Günak’ın hibrid aracının üretilmesi için Türkiye’de bir yatırımcı bulunması yönünde karar verildi. Öncelikle bunun için otomotive ilgi duyan gruplar araştırılırken, yatırımcı işadamlarının listesi dörde indirildi. Bu isimler arasında Volkswagen’i Türkiye’de yatırım yapmaya ikna etmeye çalışan Doğuş Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ferit Şahenk de bulunduğu belirtiliyor.
Rahatsızlığına rağmen
VW Grubu Tasarım Başkanlığı’ndan ayrıldıktan sonra İsviçre’de kendi markasını yaratmak için çalışmaya başlayan Murat Günak, Mindset adını verdiği hibrid aracı üretmek için yatırımcı arıyordu. Basında çıkan haberler üzerine harekete geçen Yatırım Ajansı, TAYSAD ve TİM, Günak’la temasa geçti. Günak’ın da Mindset’i Türkiye’de üretmeye sıcak bakması, çalışmaları hızlandırdı. Günak’ın Mindset’i anavatanında üretmeyi istediğini söylemesi üzerine etkilenen Başbakan, rahatsızlığına rağmen Mindset’in direksiyonuna geçti. Başbakanlık Konutu’nda başlayan test sürüşü, Ankara sokaklarında devam etti. Böylece sır gibi saklanan projeye su yüzüne çıktı.
Türkiye için yaptım
Devlet Bakanı Zafer Çağlayan, Başbakanlıkta Mindset ile yapılan deneme sürüşlerinden sonra yaptığı açıklamada, İlk tasarımı, ilk markası olacak, Türk malı, Türk damgasını alacak. Türkiye’de üretilecek. Türk sanayicisi Anadolu’daki KOBİ’leriyle beraber üretecek. Bana göre Türkiye açısından dünyanın çok önemli yatırım ve markası olacak, tüm dünyaya Türk adını ve Türk imajını duyuracaktır" dedi. Tasarım üzerinde 2 yıldır çalışıldığını kaydeden Murat Günak ise, Erdoğan’ı kastederek, "Beyefendiye gösterdik. Çok mutlu oldu. Araçla dışarı bile çıktı. Bizim için çok büyük bir gün. Ben bu aracı Türkiye için yaptım" dedi.
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Pille 100 km yol yapıyor
Ford, Mercedes, Peugeot, DaimlerChrysler ve VW Grubu’nda çalışan Günak’ın tasarladığı bir çok başarılı model bulunuyor. Ancak, Günak’ın tasarımını yaptığı projeler içinde şimdiye kadar çevre dostu özel bir otomobil yok. Günak, Mindset adı verilen proje için "İnsanlar bu otomobili sadece sıfır emisyon özelliğinden değil, kullanmaktan keyif alacakları bir otomobil olduğunu için de sevmeli" diye konuşuyor. Günak’ın 4.20 metrelik prototipi sıfır emisyonla yol alıyor. Yüksek performanslı lityum iyon bataryayla otomobil 100 km. boyunca elektrik enerjisiyle yol alıyor. Eğer 100 km’lik menzil yeterli gelmiyorsa, aküyü şarj eden 24 beygir gücünde 2 silindirli benzinli jeneratör devreye giriyor ve menzil 800 km’ye kadar çıkabiliyor. Araç 7 saniyeden kısa sürede 0’dan 100 km/s hıza ulaşıyor.
Devrim Arabaları’nda göz yaşlarını tutamadı
Son aylarda sık sık Türkiye’ye gelen Murat Günak, geçen hafta sonu İstanbul ziyareti sırasında TAYSAD’ın davetiyle Devrim Arabaları filmini de izlemiş. Filmde mühendislerin verdiği mücadeleden etkilenen Günak’ın filmin sonunda gözyaşlarına hakim olamadığı ve hüngür hüngür ağladığı belirtiliyor. Günak, özellikle kendisiyle adaş olan Murat isimli
mühendisten çok etkilenmiş.
Admin- ADMİN
- Kayıt tarihi : 12/06/07
Mesaj Sayısı : 3201
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : FORD MONDEO 2.0 GHİA
Geri: TÜRK MALI HİBRİD OTOMOBİL...
İnşallah bu proje hayata geçer ve bizlerde görürüz...
Misafir- Misafir
Geri: TÜRK MALI HİBRİD OTOMOBİL...
*M.Serkan75* demiş ki:İnşallah bu proje hayata geçer ve bizlerde görürüz...
Bu proje için anlaşıldı, ilk etapta 25 adet prototip üretilecekmiş, tanıtım amaçlı...Aslında bu tür şeylere geç bile kalındı, Murat Günak ulaşılamayan biri değildi, ya da başka mühendisler, tasarımcılar ulaşılmaz değil...Türkiye bir teklif beklememeliydi, yetkililer ön ayak olup böyle bir projeye atılmalılardı, ama ülkemizde ağlamayana meme veren olmadığı için böyle gelişiyor işler...Mesela ben yıllardır amatör tasarımlar yapan biriyim, hatta sitemizde de bazı çalışmalarımı yayımlamıştım, katıldığım yarışmada derece almış ve yaptığım tasarıma telif almadan yarışmaya yolladığım için yıllar sonra hayata geçirilen tasarımıma sahip çıkamamıştım...Şimdi yollarda yolcu taşıyan, tasarımının %90 ı bana ait bir makinenin olmasının züğürt tesellisi ile avunuyorum...Şimdi markasını yazardım ama onu hayata geçiren diğer mühendis ve tasarımcıların emeğine ayıp etmiş olurum ki ben sadece çizen kişiyim, hem belli mi olur bir de mahkemeye verilebilirim yalan söylüyor diye:)Neyse uzatmayayım daha fazla...Diyeceğim o ki bu ülkenin geç keşfettiği hatta keşfedemediği binlerce yetenekli insanı olduğu aşikar...Kendi yeteneklerimizi değerlendiremediğimiz için değil midir geri kalışımız ? Bu proje belki birşeylerin önünü açar...
Admin- ADMİN
- Kayıt tarihi : 12/06/07
Mesaj Sayısı : 3201
Yaş : 47
Yaşadığı Şehir : Ankara
Otomobili : FORD MONDEO 2.0 GHİA
Geri: TÜRK MALI HİBRİD OTOMOBİL...
Fatih kaptan bizimde dileğimiz odur gerçekten güzel proje bende haberlerden konuyu takıp ettim ancak bızım mıllet onun ustune fıat veya renault amblemını gormeden almaz kım takar emisyonu Türkiye'de elektirikliymiş elektirik pahalı derler yok yan sanayısı yok yok çin malı çok kulp takan olur bence .Bacanagımda 2004 daıa solenzo var klımalı tek hava yastığı var falanı fılanı var neyse çogu malzemesı renault ve renaultun bır arabası sonucta ancak aracını 8000 TL ye satamıyor ama renault 12 torosun 2000 modeline adamlar hala 10000 TL para veriyor dun Oğuzhanın paylaştığı bır resim vardı (https://taunus.yetkinforum.com/serbest-krs-f12/bu-kadarda-olmaz-t4363.htm) bızım mıllet bunu ıstıyor arabadan ben onun sonunu dahi hayal etmek istemıyorum bunu el oğlu alır boyar bıze satar hıç kuşkum yok bu konuda maalesef
thundereblue- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 20/10/07
Mesaj Sayısı : 1662
Yaş : 44
Yaşadığı Şehir : DİYARBAKIR-LİCE
Otomobili : 1992 Taunus Gts
Similar topics
» Türk Yapımı Elektrikli Otomobil Geliyor!..
» ÇİN MALI KOLTUKLAR BU HALE GETİRİYOR...
» 1 otomobil alana 1 otomobil bedava...
» Çılgın Türkler'den HİBRİD OTOBÜS...
» Çin Malı Isıtıcılar Yasaklanıyor!..
» ÇİN MALI KOLTUKLAR BU HALE GETİRİYOR...
» 1 otomobil alana 1 otomobil bedava...
» Çılgın Türkler'den HİBRİD OTOBÜS...
» Çin Malı Isıtıcılar Yasaklanıyor!..
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran