NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 12 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 12 Misafir Yok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Silindir kapak contası yandı.
+6
fordju75
erdem44
orjinalci
speedye
falco911
0M42
10 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 2 sayfası
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Silindir kapak contası yandı.
Çok afedersiniz affınıza sığınarak yazıyorum uzun bir zamandır bi cenabetlik var ama nedir bilmiyorum sorun sorun sorun lanet olsun artık.Silindir kapak contam sizlere ömür motor yağa su karıştırıyor yağ şu anda çamur gibi hayırlı olsun.Uzun zamandır aracı sıkıştırmadım efendi efendi gidip geliyorum sağa sola.En son dün gece arkadaşın evinden çıktım evime geldim (4 km) otopark a çekerken arabayı hiç bir sorun yoktu tıkır tıkır sayıyordu motor.Bu sabah marşa bastım motor rölantide tekleyerek çalışıyor eksozdan yoğun bir duman vs. motor soğuktur deyip kendimi teselli etmeye başladım ancak motor ısındı hatta fan açtı ama sorunun hala devam ettiğini görünce yağa bir bakayım dedim ve yağ resmen çamur.O anda ciddi anlamda bir bidon benzin döküp yakasım geldi arabayı.
Yahu aracı sıkıştırsam redline dan inmesem hararet yaptırsam gam yemicem 2 aydır efendi spec takılıyorum hatta yakıt ölçümü yapıyordum gaz pedalını resmen okşuyordumbu sabaha kadar hiç bir sorun yok gece arabayı sağlam bırakıyorum sabah marşa basıyorum patır putur pöff.
Neden olabilir sizce böyle bir şey ?
Yahu aracı sıkıştırsam redline dan inmesem hararet yaptırsam gam yemicem 2 aydır efendi spec takılıyorum hatta yakıt ölçümü yapıyordum gaz pedalını resmen okşuyordumbu sabaha kadar hiç bir sorun yok gece arabayı sağlam bırakıyorum sabah marşa basıyorum patır putur pöff.
Neden olabilir sizce böyle bir şey ?
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
iki ihtimal geliyor aklıma,
birincisi sen bıraktıktan sonra başka biri turladı , motoru kucakladı,
ikincisi akşam parkettiğinde motor sıcaktı, durduğu yerde contayı yedi .
ilki daha muhtemel , ikincisi arkadaşımın başına gelmişti vaktinde...
birincisi sen bıraktıktan sonra başka biri turladı , motoru kucakladı,
ikincisi akşam parkettiğinde motor sıcaktı, durduğu yerde contayı yedi .
ilki daha muhtemel , ikincisi arkadaşımın başına gelmişti vaktinde...
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: Silindir kapak contası yandı.
İlk ihtimal çok zor benden habersiz kim alabilirki aracımı ?
Bazı zamanlar kontağı tam kapatacağım zaman fan açmasına denk geliyordu fanın durmasını beklemeden kapatıyordum kontağı 1 - 2 dk sonra tekrar kontağı açtığımda hararetin 100 derecelere çıktığını görüyordum acaba böyle ola ola conta sonunda su koyuvermiş olabilirmi ?
Bazı zamanlar kontağı tam kapatacağım zaman fan açmasına denk geliyordu fanın durmasını beklemeden kapatıyordum kontağı 1 - 2 dk sonra tekrar kontağı açtığımda hararetin 100 derecelere çıktığını görüyordum acaba böyle ola ola conta sonunda su koyuvermiş olabilirmi ?
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
tam soğumadan stop ediyorsan normal :/
falco911- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 12/11/09
Mesaj Sayısı : 537
Yaş : 36
Yaşadığı Şehir : SAMSUN
Otomobili : 77 alman taunus tek kapı v6
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Yani en azından fanın durmasını beklemediğim zamanlar oluyordu sanırım bu yüzden oldu.
Bu arada kapak saplamalarının sıkma tork değerini bilen varmı ?
Bu arada kapak saplamalarının sıkma tork değerini bilen varmı ?
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Bu gün silindir kapağını söktüm açık yer bulamadığım için conta temin edip toplayamadım motoru.Yarın silindir kapak contası emme ve eksoz manifold contalarını temin edip toplayacağım motoru.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Tork değerlerini otosanın pdf dosyasın buldum ;
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yanlız anlamadığım nokta benim saplamalarım fotoya göre A tipi oluyor A tipi için 1 - 2 - 3 aşama diye belirtmiş.En altaki 4. aşama B tipi civatalar için değilmi ? Yani motoru rölantide 20 dk çalıştırılıp tekrar sıkmam gerekmicek sanıyorum ? 2. aşamadan 10 dk sonra tüm saplamaları 90 derece döndürmem yapacağım son işlem olacak sanıyorum ?
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Yanlız anlamadığım nokta benim saplamalarım fotoya göre A tipi oluyor A tipi için 1 - 2 - 3 aşama diye belirtmiş.En altaki 4. aşama B tipi civatalar için değilmi ? Yani motoru rölantide 20 dk çalıştırılıp tekrar sıkmam gerekmicek sanıyorum ? 2. aşamadan 10 dk sonra tüm saplamaları 90 derece döndürmem yapacağım son işlem olacak sanıyorum ?
En son 0M42 tarafından Paz Ekim 14, 2012 11:38 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Büyük geçmiş olsun. Aslında doğanlarda şahinlerde olan sistemi uygulayabilirseniz birdaha aynı sorun yaşamazsınız. Motor kapansa bile fan çalışmaya devam ediyor ya bi süre... Ondan bahsediyorum.
speedye- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Teşekkür ederim sağol.Benim fan sistemimde öyle zaten kontağa bağlı değil fan açıkken kontağı kapattığımda fan çalışmaya devam ediyor ama bunun hiç bir espirisi yok çünkü motor durduğunda su sirkülasyonuda duruyor doğal olarak fan sadece radyatör içerisindeki suyu soğutup duruyor.
Buna bir çözüm bulmam gerekiyor bulana kadar da bundan sonra fanın durmasını beklemeden kontağı kapatmicam.
Buna bir çözüm bulmam gerekiyor bulana kadar da bundan sonra fanın durmasını beklemeden kontağı kapatmicam.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Sahiden ya düşününce hiçbir mantığı yok... işin ilginci bu sorunu daha önce yaşayan kimse duymamış olmam. Tabii daha düşük dereceli termostat kullanmanız daha sağlıklı olabilir.
speedye- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Termostaddan kaynaklanırmı ki ? Değiştiririm termostadı ama 88 lik termostad var üzerinde aracın ve önümüz kış.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
aa 88 lik varsa sorun olmaması lazım ya :/
speedye- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Geçmiş olsun.
Motor dursa da termostat kapanana kadar ısı farkından dolayı doğal olarak su sistemde yer değiştirir. Termostat dışında su yolunu kapatacak bir şey yok sistemde. Devirdaim çalışmadığı için sadece daha yavaş olur süreç.
Taunusta zaten elektrikli fan olmadığından fanla ilgili endişelenmeyin.
100 derece su sıcaklığı conta yaktırmaz.
Hararet harici conta yanmasının sebebi conta kalitesizliği, torkunda sıkılmaması, ve yüzeydeki hava kaçağına izin verecek ölçüde iniş çıkışlar olduğunu düşünüyorum. A tipi saplama için de 4 üncü işlemi yapmak eski motorda işe yarar.
ROYAL contanın Taunus için ürettiği yanmaz metal kapak contası var. Kullanabilirsiniz.
Motor dursa da termostat kapanana kadar ısı farkından dolayı doğal olarak su sistemde yer değiştirir. Termostat dışında su yolunu kapatacak bir şey yok sistemde. Devirdaim çalışmadığı için sadece daha yavaş olur süreç.
Taunusta zaten elektrikli fan olmadığından fanla ilgili endişelenmeyin.
100 derece su sıcaklığı conta yaktırmaz.
Hararet harici conta yanmasının sebebi conta kalitesizliği, torkunda sıkılmaması, ve yüzeydeki hava kaçağına izin verecek ölçüde iniş çıkışlar olduğunu düşünüyorum. A tipi saplama için de 4 üncü işlemi yapmak eski motorda işe yarar.
ROYAL contanın Taunus için ürettiği yanmaz metal kapak contası var. Kullanabilirsiniz.
orjinalci- ADMİN
- Kayıt tarihi : 25/01/08
Mesaj Sayısı : 1940
Yaş : 57
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 1993 Taunus GTS A/C
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Teşekkürler sağolsun.
Motoru aldığımda silindir kapağını ayırıp kapağı kapakçıya vermiştim herhangi bir sorun görememişti kapakçı yamukluk kontrolüde yapıldı tabi.Kullandığım contanın kalitesinden kaynaklanan bir durum dicem ama royal marka conta takımı almıştım royali de herkes iyi diyor zaten tavsiye üzerine almıştım conta takımını taunusçulara soruyorum direk royal conta diyor.
Daha iyisini araştırır sorarım varsa kullanırım ama yoksa mecburen yine royal marka alacağım.Yarın kapağı tekrar kapakçıya verip kontrol ettirecem yamukluk vs. varmı diye bakalım ne çıkacak.
Bu arada yağa su karıştığı için yağ resmen çamurumsu bir hal aldı yağ kanallarında vs. bu yağı görüyorum motorun içini nasıl temizlerim ? Yada gerek varmı kıytırık bir yağ ile bir iki gün kullansam sonra iyi bir yağla değişim yapsam motorun içi temizlenmiş olurmu ? Bu konuda ne önerirsiniz ?
Motoru aldığımda silindir kapağını ayırıp kapağı kapakçıya vermiştim herhangi bir sorun görememişti kapakçı yamukluk kontrolüde yapıldı tabi.Kullandığım contanın kalitesinden kaynaklanan bir durum dicem ama royal marka conta takımı almıştım royali de herkes iyi diyor zaten tavsiye üzerine almıştım conta takımını taunusçulara soruyorum direk royal conta diyor.
Daha iyisini araştırır sorarım varsa kullanırım ama yoksa mecburen yine royal marka alacağım.Yarın kapağı tekrar kapakçıya verip kontrol ettirecem yamukluk vs. varmı diye bakalım ne çıkacak.
Bu arada yağa su karıştığı için yağ resmen çamurumsu bir hal aldı yağ kanallarında vs. bu yağı görüyorum motorun içini nasıl temizlerim ? Yada gerek varmı kıytırık bir yağ ile bir iki gün kullansam sonra iyi bir yağla değişim yapsam motorun içi temizlenmiş olurmu ? Bu konuda ne önerirsiniz ?
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Ayrıca bu A tipi saplama ile B tipi saplamanın tork değerleri neden farklı ne fark varki saplamalarda anahtar başından başka ?
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Yağı temizlemeye gerek yoktur. Motor çalıştıkça kısa sürede su buharlaşır ve geriye yağ kalır.
Royal markanın iki tip ürünü var normal standart olanı ve yanmaz metal contası.
Tork değerleri hemen hemen aynıdır. A da 90 lık döndürme Bnin 4 üncü aşamasını karşılar sanırım.
Royal markanın iki tip ürünü var normal standart olanı ve yanmaz metal contası.
Tork değerleri hemen hemen aynıdır. A da 90 lık döndürme Bnin 4 üncü aşamasını karşılar sanırım.
orjinalci- ADMİN
- Kayıt tarihi : 25/01/08
Mesaj Sayısı : 1940
Yaş : 57
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 1993 Taunus GTS A/C
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Hocam teşekkür ederim yarın dediğiniz metal yanmaz royal contayı bulmaya çalışacağm inşallah bulurum.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Kapağı sabah kapakçıya bıraktım hiç bir sorun yokmuş çok şükür royalin çelik contasını bulamadım ancak ingiliz malı glaser marka conta buldum onu aldım akşama çıkaracağım aracı inşallah.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
0M42 demiş ki:Kapağı sabah kapakçıya bıraktım hiç bir sorun yokmuş çok şükür royalin çelik contasını bulamadım ancak ingiliz malı glaser marka conta buldum onu aldım akşama çıkaracağım aracı inşallah.
Glaserde iyi bir contadır
erdem44- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 16/08/10
Mesaj Sayısı : 564
Yaş : 50
Yaşadığı Şehir : kocaeli
Otomobili : Ford Taunus 1992 GTS
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Motoru toparladım aracı az önce çıkardım garajdan.Yeniden subap ayarlarını elden geçirdim ikinci silindirle dördüncü silindirin eksoz subap ayarları bozulmuş,sıkmışlar hepsini kontrol edip elden geçirdim(20/25).Motorun rölantide çok az ama garip bir sarsıntısı vardı şimdi oda yok iyi oldu iyi içim rahat
Herkese tekrar tekrar teşekkürler.
Herkese tekrar tekrar teşekkürler.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Geçmiş olsun. Demek böyle bir durumda yaşanabiliyormuş. Saplamaların tork ayarını neyaptınız merak ettim.
fordju75- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/04/10
Mesaj Sayısı : 352
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Ankara/Saray
Otomobili : 1975 taunus L
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Yayınladığım pdf dosyası kesitine göre yaptım önce 5 sonra 7 ile sıktım 10 dk sonra tüm saplamaları sırasıyla 90 derece sıkma yönünde çevirdim.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
keyfinize diyecek yoktur şimdi...
yekiz- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 03/07/12
Mesaj Sayısı : 549
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : izmir
Otomobili : ford taunus 1972 coupe MK1
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Eheheh öyle vallahi ama asıl yzüm enjeksiyon sistemine kapağı atınca gülecek.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Silindir kapak contası yandı.
Geçmiş olsun. Sakıncası yoksa maliyet ne tuttu?
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
1 sayfadaki 2 sayfası • 1, 2
Similar topics
» silindir kapak contası
» 23m Silindir kapak contası sorunu ?
» TAUNUS SUBAP KAPAK CONTASI ORJİNALİ NASIL MANTAR DEĞİL DİYORLAR
» FORD TAUNUS 2000 SİLİNDİR KAPAK
» conta yandı yardım
» 23m Silindir kapak contası sorunu ?
» TAUNUS SUBAP KAPAK CONTASI ORJİNALİ NASIL MANTAR DEĞİL DİYORLAR
» FORD TAUNUS 2000 SİLİNDİR KAPAK
» conta yandı yardım
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER
1 sayfadaki 2 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran