NAVİGASYON
*ANASAYFA(Home)
*BLOG SİTEMİZ
*ÜYE OL (Register)
*FORUM İNDEX
*TEKNİK DANIŞMAN-Technic Advisor
*FORUM KULLANIMI (SSS)
*FORUM KURALLARI
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Upload Photos)
*FOTOĞRAF YÜKLEME (Güncel Anlatım)
*BULUŞMALARIMIZ (Meetings)
*FACEBOOK GRUBUMUZ
*LPG SORUNLARI
*YOL DURUMU
*UZAKLIKLAR (İl-İlçe)
*HAVA DURUMU (Detaylı)
En son konular
Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 14 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 14 Misafir :: 1 Arama motorlarıYok
Sitede bugüne kadar en çok 88 kişi Çarş. Ocak 19, 2011 2:53 pm tarihinde online oldu.
En çok konu başlayanlar
Admin | ||||
AYTAÇ | ||||
oğuzhan(efsane) | ||||
SİLENTHİLL | ||||
0M42 | ||||
KADO | ||||
delmanicomio | ||||
serkan | ||||
zeki19 | ||||
Başkan Yrd. |
En aktif konular
En bakılan konular
Haftanın en aktif yollayıcıları
No user |
Ayın en aktif yollayıcıları
No user |
Arama
Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
+8
ilti
ozcanatacan
speedye
YSF023
Afitron
0M42
fthpl
delmanicomio
12 posters
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER :: MEKANİK VE TEKNİK BAZI BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
her yokuştan inerken bu soru kafamı kurcalıyor
güvenlik açısından viteste kalması gerekli.
Bizim araçlar karbüratörlü, herşey mekanik
cut-off sistemi falan yok.
arababa 2.viteste iniyorum, devir 3000civarı falan oluyor ayağım gazdan çekili
bu devri araç nasıl üretiyor ?
gaz kelebekleri kapalı konumda, içeri tek lpg regülatörünün gönderdiği rölanti yakıt miktarı var
silindir içersinde güçlü ateşleme olmayınca krank nasıl dönüp devir artıyor,
devir ölçümü tekerden olsa bisiklet gibi fly-wheel sistemi olur diyeceğim o da değil
vitesi boşa al, rölanti devrinde araba iniyor motor freni yok hız biraz daha fazla oluyor, balataya zarar
güvenlik açısından viteste kalması gerekli.
Bizim araçlar karbüratörlü, herşey mekanik
cut-off sistemi falan yok.
arababa 2.viteste iniyorum, devir 3000civarı falan oluyor ayağım gazdan çekili
bu devri araç nasıl üretiyor ?
gaz kelebekleri kapalı konumda, içeri tek lpg regülatörünün gönderdiği rölanti yakıt miktarı var
silindir içersinde güçlü ateşleme olmayınca krank nasıl dönüp devir artıyor,
devir ölçümü tekerden olsa bisiklet gibi fly-wheel sistemi olur diyeceğim o da değil
vitesi boşa al, rölanti devrinde araba iniyor motor freni yok hız biraz daha fazla oluyor, balataya zarar
delmanicomio- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/04/12
Mesaj Sayısı : 626
Yaş : 31
Yaşadığı Şehir : Yalova
Otomobili : 92 Taunus GTS 2.0
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Fazla düşünmemek lazım en iyisi
viteste inerken kompresyona bırakıyorsun motoru tekerleklerdeki dönüş momenti sayesinde motor da o deviri çevirebiliyor.
viteste inerken kompresyona bırakıyorsun motoru tekerleklerdeki dönüş momenti sayesinde motor da o deviri çevirebiliyor.
fthpl- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 19/03/10
Mesaj Sayısı : 1910
Yaş : 37
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : Taunus S
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
düşünebildiğimiz kadar varız
boşta inmek ile viteste gaza basmadan inmek arasında yakıt tüketimi farkı olmaz o zaman
madem tekerden devrini alıyorsa
boşta inmek ile viteste gaza basmadan inmek arasında yakıt tüketimi farkı olmaz o zaman
madem tekerden devrini alıyorsa
delmanicomio- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/04/12
Mesaj Sayısı : 626
Yaş : 31
Yaşadığı Şehir : Yalova
Otomobili : 92 Taunus GTS 2.0
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Boşa atıp rölantide inersen yakıt sarfiyatın daha az olur fakat riski var değmez, viteste atıp rampa aşağıya saldığında yakıt tüketimi artıyor karburator vakuma dayalı bir sistem olduğu için her ne kadar boğaz kelebeği 5 te 1 oranda kapalı olsada motor devri yükseldiği için silindir vakumu artıyor silindir daha çok hava çekmek istiyor gelen daha çok hava ile birlikte de daha fazla benzin girïyor.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Teoride cut off manuel olarak gaz düğmesi ortaya getirilerek yapılabilir.Motora herhangi bir zararı var mı bilmiyorum,açıkcası sanmıyorum da.Ama bu yöntem bitmek üzere olan yakıtımla 30 km ötedeki benzinliğe varabilmemi sağlayarak büyük bir başarıya imza atmış ve gönüllerde yer edinmiştir
Afitron- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/07/13
Mesaj Sayısı : 145
Yaş : 30
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : 1978 Ford Taunus 1.6 GL + 2004 Opel Corsa
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
3-5 TL kar etmek amaçlı da olsa güvenlik açısından hiçbir zaman boşa atmayı tavsiye etmiyorum.ALLAH korusun araba aniden stop eder direksiyon kilitlenir,fren şişer hoş olmaz.
YSF023- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 11/09/08
Mesaj Sayısı : 233
Yaş : 41
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : Fiat Marea HLX
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
boşa atmayı ben de tavsiye etmiyorum
amacım yakıt ekonomisinden ziyade gaza basmadan devrin nasıl gerçekleştiği
0M42;
silindir içine hava istiyorsa havanın geçeceği tek yer boğaz kelebeği, gaza basmadan da onlar açılmadığına göre hava içeri nasıl giriyor ?
Afitron;
dediğin yönetimi pek anlayamadım
amacım yakıt ekonomisinden ziyade gaza basmadan devrin nasıl gerçekleştiği
0M42;
silindir içine hava istiyorsa havanın geçeceği tek yer boğaz kelebeği, gaza basmadan da onlar açılmadığına göre hava içeri nasıl giriyor ?
Afitron;
dediğin yönetimi pek anlayamadım
delmanicomio- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/04/12
Mesaj Sayısı : 626
Yaş : 31
Yaşadığı Şehir : Yalova
Otomobili : 92 Taunus GTS 2.0
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Kelebeğin açılmasına gerek yok vakum arttığından içeriye giren havanın debisi daha fazla olur turbo mantığının tam tersi bu esasında.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bu arkadaşı orta konuma alırsak yakıt akışı olmaması gerekir
Bu arkadaşı orta konuma alırsak yakıt akışı olmaması gerekir
Afitron- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/07/13
Mesaj Sayısı : 145
Yaş : 30
Yaşadığı Şehir : İzmir
Otomobili : 1978 Ford Taunus 1.6 GL + 2004 Opel Corsa
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
aman çok sakat o, boşa at daha iyi
0M42
abi iyi güzel diyorsun da ben hava nereden girecek onu anlamadım, bir debi oluşması için havanın olması gerekli diye düşünüyorum.
Benim düşüncem düz yolda motor ürettiği güç ile tekerlekleri döndürüyorsa, yokuş aşağı tam tersi tekerler aldığı kuvvet ile şanzıman vs. derken krankı döndürüyor, bu da devri oluşturuyor.
bu devir olurken de silindir içersinde gaz gelebekleri kapalıyken yani rölantide ne kadar yakıt hava varsa o kadar yakıt oluyor.
0M42
abi iyi güzel diyorsun da ben hava nereden girecek onu anlamadım, bir debi oluşması için havanın olması gerekli diye düşünüyorum.
Benim düşüncem düz yolda motor ürettiği güç ile tekerlekleri döndürüyorsa, yokuş aşağı tam tersi tekerler aldığı kuvvet ile şanzıman vs. derken krankı döndürüyor, bu da devri oluşturuyor.
bu devir olurken de silindir içersinde gaz gelebekleri kapalıyken yani rölantide ne kadar yakıt hava varsa o kadar yakıt oluyor.
delmanicomio- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/04/12
Mesaj Sayısı : 626
Yaş : 31
Yaşadığı Şehir : Yalova
Otomobili : 92 Taunus GTS 2.0
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Gaz kelebeği hiç bir zaman tamamen kapalı olmaz, kelebek rölanti pozisyonundayken 5 te 1 oranında açık durur motor devri, tekerleklerden aldığı hareket ile arttığından pistonlar daha hızlı hareket etmeye başlar.Piston emme zamanını yaparken daha hızlı aşağıya indiğinden silindir içerisindeki vakum artar buda 5 te 1 oranında kapalı olan kelebekten daha hızlı hava sirkülasyonuna neden.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Her zaman boşa atarım. AKsi idiialar bir kulağımdan girer, öbüründen çıkar. KArbüratörlü, enjeksiyonlu, dizel, benzinli, tüplü, atmosferik, turbo envai çeşit araç kullandım hepsinde yokuş aşağı boşa attım. Fren tutmaz diyenler var, hiç başıma gelmedi.
Eğer araç boştayken motor stop etmiyorsa boşa atmak her zaman araca daha az yaktırır.
2. vitesteyken hiç yakmaz diye iddia edenlere kumda oynamalarını tavsiye etmişimdir hep
Eğer araç boştayken motor stop etmiyorsa boşa atmak her zaman araca daha az yaktırır.
2. vitesteyken hiç yakmaz diye iddia edenlere kumda oynamalarını tavsiye etmişimdir hep
speedye- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 12/01/10
Mesaj Sayısı : 625
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : Gaziantep
Otomobili : Volkswagen Passat 1.9 TDI
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
0M42 demiş ki:Gaz kelebeği hiç bir zaman tamamen kapalı olmaz, kelebek rölanti pozisyonundayken 5 te 1 oranında açık durur motor devri, tekerleklerden aldığı hareket ile arttığından pistonlar daha hızlı hareket etmeye başlar.Piston emme zamanını yaparken daha hızlı aşağıya indiğinden silindir içerisindeki vakum artar buda 5 te 1 oranında kapalı olan kelebekten daha hızlı hava sirkülasyonuna neden.
şimdi anladım
bu duruma göre yakıt tüketimi konusuna gelirsek nasıl olacak ?
1. yada 2. vites 3000devir ile bayır aşağı 3000 devir aynı yakıt mı yakar ?
delmanicomio- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/04/12
Mesaj Sayısı : 626
Yaş : 31
Yaşadığı Şehir : Yalova
Otomobili : 92 Taunus GTS 2.0
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Yükteyken daha fazla yakar neticede rampa aşağıya motor üzerinde bir yük olmuyor bunu en iyi şöyle örnekleyeblirim herhalde rampa aşağı koşarkende terlersin ama rampa yukarıya koşarken dilin dışarıda kalır.
0M42- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/11/08
Mesaj Sayısı : 1290
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 2.3 AMG & Senator
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Ben sürekli denemeler yapmışımdır. Bilhassa LPG li araclarda yokus asağı vitesle inmek fazlaca yakıt harcatmıstır. Çünkü LPG sistemi karburatorlu araclarda giren hava ile orantılı oldugu için kelebek ne kadar acılırsa okadar gaz yakmaktadır. Dizel ve benzinlide de denedim gerçekten yakmaktadır. Ancak LPG li araçlarda bilhassa taunusta aşagı inerken vites ve lpg dugmesı ortada inmek en guzelıdır . Hem frenlerde şişme olmaz ve lpg tekrar eskı konuma alınınca hızlıca yola devam etmektedir. Bu sistemi otomatik bi sistem yapılsa süper olur
ozcanatacan- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 17/12/09
Mesaj Sayısı : 264
Yaş : 38
Yaşadığı Şehir : BURSA
Otomobili : TAUNUS GT
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Benzindeki Cut_Off gibi mi?
Çok mantıklı bence de. Devir ve gaz pedalına göre valfi açıp kapatacak bir elektronik devre lazım.
Çok mantıklı bence de. Devir ve gaz pedalına göre valfi açıp kapatacak bir elektronik devre lazım.
ilti- ADMİN
- Kayıt tarihi : 23/02/09
Mesaj Sayısı : 1765
Yaş : 45
Yaşadığı Şehir : İstanbul
Otomobili : 1992 Ford Taunus GTS
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Afitron demiş ki:[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Bu arkadaşı orta konuma alırsak yakıt akışı olmaması gerekir
aynen bende böyle yapıyorum motor istediği kadar vakumunu yapsın ona karışmıyom yakıtı keserim sadece gerisini o ayarlar
my_taunus- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 17/09/14
Mesaj Sayısı : 6
Yaş : 39
Yaşadığı Şehir : bursa
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
yakıt harcanmasa fren-balata harcanacak
o yüzden 2lira kar edeyim diye boşa atıp ayağım frende gitmem
dik bir bayır var, ordan inerken kimse yoksa takarım 1yada 2ye ağır ağır inerim
o yüzden 2lira kar edeyim diye boşa atıp ayağım frende gitmem
dik bir bayır var, ordan inerken kimse yoksa takarım 1yada 2ye ağır ağır inerim
delmanicomio- VIP ÜYE
- Kayıt tarihi : 25/04/12
Mesaj Sayısı : 626
Yaş : 31
Yaşadığı Şehir : Yalova
Otomobili : 92 Taunus GTS 2.0
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Çoğu kişinin yanıldığı bir durumdur bu aslında vakum en çok rölanti konumunda vardır motorda ve motor çalışma dönme eğilimini tamamen yakıta yükler.Bu durum her yakıt için geçerlidir
mehmet_mali- STANDART ÜYE
- Kayıt tarihi : 28/01/08
Mesaj Sayısı : 53
Yaşadığı Şehir : bursa
Otomobili : 87 taunus 2.0 gls
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
bende rampa inişlerinde lpg anahtarından gaz kesenlerdenim aracım otomatik oldugundan akıp gidiyor rampa aşağı fren yerine bu sekilde kullanıyorum şu ana kadar hiç bir zararını görmedim umarım doğru hareketir
oguzhan89- SİTE DENETÇİSİ
- Kayıt tarihi : 07/10/08
Mesaj Sayısı : 482
Yaş : 34
Yaşadığı Şehir : ANKARA-İSTANBUL
Otomobili : 90 MAZDA 626 2.0 AT
Geri: Yokuş aşağı inerken boşta mı viteste mi ?
Süratla alakalı; atıyorum 50 km hızla gidince 4. viteste vakum oluşmaz motor 700 devirlerde ancak döner böyle olunca yakıt tasarrufu olur. Fakat 4. viteste 100 km saat hızla baş aşağı inince vakum arttığı için tıpkı rampa çukar gibi yakıt tüketir. Enjesiyonlu motor ise enjektörler çok düşük mikrosaniyelerde açar veya komple kapatır. İşte enjeksiyonlularla Karburatör arasındaki fark. 100 Km hızla gidince boşa atınca fazla giren hava yüzünden rolantimiz fakirde kalır aracımız stop edebilir buda felakete sipariş vermek gibi bir şey.
En mantıklısı rampayı çıktığımız viteste inmek ve 2. vites 30 - 3.vites 50 - 4. vites 70
En mantıklısı rampayı çıktığımız viteste inmek ve 2. vites 30 - 3.vites 50 - 4. vites 70
sayiweb- SADIK ÜYE
- Kayıt tarihi : 08/01/13
Mesaj Sayısı : 416
Yaş : 42
Yaşadığı Şehir : Elazığ
Otomobili : 78 Taunus 1.6 L
Similar topics
» Fren Pedalı Boşta.
» GERİ VİTESTE TAKARKEN ZORLANMA
» 4. viteste boşa atıyor :( 86 1.6 gl istanbulda tamirci tanıdık varmı ?????????
» GERİ VİTESTE TAKARKEN ZORLANMA
» 4. viteste boşa atıyor :( 86 1.6 gl istanbulda tamirci tanıdık varmı ?????????
FORD TAUNUS CLUB TURKEY :: FORD TAUNUS HAKKINDA HERŞEY... :: TEKNİK SORUNLAR-ÖNEMLİ UYARILAR VE BİLGİLER :: MEKANİK VE TEKNİK BAZI BİLGİLER
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Nis. 28, 2023 10:22 pm tarafından fordju75
» Uzun zaman sonra forum' a bir ilk yapalım.
Çarş. Mart 15, 2023 3:04 pm tarafından fthpl
» Kaput İzalatörü
Perş. Ara. 03, 2020 6:23 am tarafından fthpl
» TAUNUS TAMİR KİTABI- TÜM PDF DOSYALARI..!!!!!BURDAAAAA....
Ptsi Tem. 22, 2019 4:52 pm tarafından by_mek4
» avans hortum baglantılarını güncelleyelim
Cuma Tem. 19, 2019 4:24 am tarafından Jeep100
» 92 model gt bagaj kilidi
Paz Ekim 14, 2018 4:39 pm tarafından eroguls
» Tekrar selamlar :) Far değişimi
C.tesi Haz. 23, 2018 4:04 pm tarafından tolergul
» Marş basıyor çalışmıyor
C.tesi Mayıs 12, 2018 12:53 pm tarafından serkan
» TAUNUS GTS WESTINGHOUSE HORTUMU
Perş. Nis. 19, 2018 2:45 am tarafından serkan
» Emme Manifolt Su Rekoru Değişimi ( Daha uzun ömürlü parça kullanarak)
Perş. Mart 08, 2018 5:28 pm tarafından bergist
» Taunus'u arka düzeni çift salıncak yapabilir miyim?
Perş. Mart 08, 2018 7:38 am tarafından carbonfiber
» Pinto dohs sohc coswort Ford motorları ???
Perş. Şub. 08, 2018 12:09 am tarafından Afitron
» 92 GT otomatik jikle
Salı Şub. 06, 2018 4:19 am tarafından fth_cft
» ORJİNALCİ: Kalorifer fan motoru regülatörü
C.tesi Ocak 06, 2018 5:45 pm tarafından gonluguzel
» ön cama hava gelmiyor
Çarş. Ocak 03, 2018 10:08 pm tarafından serkan
» Taunus 1.6 s geçmeyen subap sesi/performans sorun
Cuma Ara. 22, 2017 6:10 am tarafından orjinalci
» Yokuşta Bayılma
Cuma Ara. 15, 2017 2:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus GT 1.6'ya hangi marka (MAPA hariç) baskı balata oluyor ?
Cuma Ara. 15, 2017 2:34 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunuslarda şase numarası nerde çakılı
Cuma Ara. 15, 2017 2:30 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Tofaş radyator fan kullanan var mi
Cuma Ara. 15, 2017 2:28 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gts 2.0 hava filtresi karburator emme manifoldu yenileme
Cuma Kas. 24, 2017 2:44 am tarafından oguzhan89
» 78 taunus koltuk
Paz Kas. 05, 2017 5:08 am tarafından metin.kaya_eml
» Ford taunus çakmaklık
Ptsi Ekim 30, 2017 1:53 am tarafından bergist
» Süratli giderken vonlama
Paz Ekim 22, 2017 2:35 am tarafından serkan
» Lütfen yardımcı olur musunuz
Paz Ekim 08, 2017 5:25 pm tarafından yekiz
» Devir saati düşme sorunu yardım
Perş. Eyl. 28, 2017 4:27 pm tarafından tolergul
» Tekleme Sorunu için Buji Kablosu
Çarş. Eyl. 20, 2017 9:26 pm tarafından bergist
» tekleme
Salı Eyl. 19, 2017 9:29 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» Erzincan...
C.tesi Eyl. 16, 2017 3:13 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Artık tampon yapmıyorum aramayın arkadaşlar.
Ptsi Eyl. 04, 2017 3:08 am tarafından ayhan_77
» Devir saati düşme sorunu yardım
C.tesi Eyl. 02, 2017 4:54 pm tarafından Sherbo
» ORJİNALCİ: FORUMDA KAYBOLMUŞ TEKNİK BİLGİLER
Paz Ağus. 27, 2017 6:02 pm tarafından GLSHastasi
» yardım lütfen Sıcak havalarda araba çalışmıyor.....!
Ptsi Ağus. 14, 2017 2:23 am tarafından alişenel
» Taunus 2.0 gls alternator yetmezligi
Salı Tem. 25, 2017 9:30 pm tarafından BurakBy
» araba soğukken patırtılı çalışma
Perş. Tem. 20, 2017 10:08 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» 1.6 ile 2.0 arasındaki farklar???
Perş. Tem. 20, 2017 10:05 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» proje fazlası 88 taunus gls
Salı Tem. 18, 2017 10:08 pm tarafından mustafa44
» Yıldım arkadaş
Salı Tem. 18, 2017 2:02 am tarafından 0M42
» granada zetec
Ptsi Haz. 19, 2017 6:30 am tarafından bilal delen
» Swaymar Cologne V6
Paz Haz. 18, 2017 6:39 pm tarafından Sancar Saran
» FORD OTOSAN P 100 hakkinda teknik bilgi (Proje icin)
Ptsi Haz. 12, 2017 10:06 pm tarafından Afitron
» Kalorifer petek iptali
Ptsi Haz. 12, 2017 3:28 pm tarafından tolergul
» Radyatör Fan Termiği Hakkında Tespitler
Paz Mayıs 28, 2017 6:01 pm tarafından bergist
» Tavsiyeli Yedek Parçacılar
Salı Mayıs 16, 2017 8:23 pm tarafından ilti
» Subap ayarı tek soru.
Paz Mayıs 14, 2017 6:44 pm tarafından tolergul
» Silindir kapak contası yandı.
C.tesi Mayıs 13, 2017 10:11 pm tarafından cango
» SIFIR MOTOR yaptıracağım.Tavsiyeleriniz!
Salı Mayıs 02, 2017 3:54 am tarafından Alpargu
» 91 GTS ÖN FREN BALATALARI DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR...
Çarş. Nis. 26, 2017 5:48 pm tarafından sezar78
» İSTANBULDAKİ TAUNUS KULLANICILARI
C.tesi Nis. 22, 2017 7:37 am tarafından emregediik
» Tamir ve Bakım Klavuzları
C.tesi Nis. 08, 2017 1:33 pm tarafından yusufdiler
» rolanti ayarı tutmaması ve motor soğukken alt devirlerde yığılma
Cuma Nis. 07, 2017 2:56 pm tarafından suat64
» arka stop lambası hk.
Çarş. Nis. 05, 2017 10:15 pm tarafından aytac66
» 91 GTS ÖN FREN BALATA DEĞİŞİMİ HAKKINDA YARDIMA İHTİYACIM VAR
Çarş. Nis. 05, 2017 5:10 pm tarafından sezar78
» Ücretsiz: Ford Taunus km halatı
Cuma Mart 31, 2017 3:05 pm tarafından sahinleblebici
» yağ seviyesi sorunu
Cuma Mart 31, 2017 4:35 am tarafından bergist
» Otomatik ve manuel şanzımanların çalışma prensipleri
Cuma Mart 17, 2017 5:20 am tarafından ilti
» BALIKESİRDE BU ARABALARIN DİLİNDEN ANLAYAN İYİ BİR USTA VARMI
Ptsi Mart 13, 2017 5:09 am tarafından Kadir TUNAÖZ
» 2000 sübab ayarı
Cuma Mart 10, 2017 6:45 pm tarafından kayhan karaca
» komple fırın boyatma fiyatı ve 2 ön çamurluk fiyatı ?
Paz Şub. 26, 2017 1:38 am tarafından BAFRALIFERHAT
» taunus kaporta aksamları
Cuma Şub. 24, 2017 1:49 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Hararet Müşürü sorununa farklı çözüm...
Perş. Şub. 23, 2017 3:47 pm tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Çarş. Şub. 22, 2017 4:31 pm tarafından kayhan karaca
» Şaft askısı degisimi
Çarş. Şub. 22, 2017 4:14 pm tarafından kayhan karaca
» Motor yağ kapağı temizliği.
Çarş. Şub. 22, 2017 4:13 pm tarafından kayhan karaca
» 1986 MODEL FORD TAUNUS ARKA STOP LAMBASI LAZIM
Cuma Şub. 17, 2017 10:35 pm tarafından aytac66
» 93 model ford sierra macerası başladı herkese selamlar.
Çarş. Şub. 15, 2017 4:47 am tarafından erbay
» Acil şanzımana ihtiyacım var abilerim
Perş. Şub. 09, 2017 1:36 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1976 model ford taunus
Perş. Şub. 09, 2017 1:26 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Fren & devir saati karmaşası
Cuma Şub. 03, 2017 7:37 pm tarafından serkan
» Kurucular yardımcı olabilir mi?
Salı Ocak 31, 2017 8:49 am tarafından yataganli
» Direksiyon kutusu
Ptsi Ocak 16, 2017 11:20 pm tarafından Murtaza
» Weber Karbüratör Yardım
Salı Ocak 03, 2017 11:32 pm tarafından tolergul
» 1990 Model Ford Taunus GT için kapı çekme kolu arıyorum.
Ptsi Ocak 02, 2017 5:18 pm tarafından sahinleblebici
» GTS ELEKTRİK ŞEMASI
Paz Ocak 01, 2017 9:06 pm tarafından bergist
» Tam kapanmayan kapı sorunsalı
Cuma Ara. 30, 2016 9:53 pm tarafından aydinerdem
» Taunus 1.6 Sıfır Motor Yaptırmak
Perş. Ara. 29, 2016 2:57 am tarafından erbay
» Ford Taunus GT & GTS Kullanma Kılavuzu
Cuma Ara. 23, 2016 3:02 pm tarafından janeley
» TAUNUS 1.6 GT 120 km den sonra gitmiyor
Cuma Ara. 16, 2016 3:18 am tarafından 0M42
» orjinal sol stop
Salı Kas. 29, 2016 3:09 am tarafından erbay
» Tekleme Sorunu Artık çok olmaya başladı
Salı Kas. 29, 2016 3:07 am tarafından erbay
» Ford Taunus Hararett müşürü Problemi ?
Çarş. Kas. 09, 2016 2:25 am tarafından sahinleblebici
» ford taunus GT gösterge paneli arıyorum
Perş. Ekim 27, 2016 2:21 am tarafından sahinleblebici
» Ford Taunus GT Elektrik Devre Şemaları
Paz Ekim 16, 2016 1:58 am tarafından BAFRALIFERHAT
» corum mını buluşma03.04.2016
Cuma Ekim 14, 2016 5:00 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 1988 GLS 2.0 Komple Motor Şanzuman Değişimi
Cuma Ekim 14, 2016 3:55 am tarafından moryeşil
» taunus headers arıyorum
Perş. Ekim 13, 2016 2:42 am tarafından BAFRALIFERHAT
» start butonlu çalıştırma (anahtarsız ya da anahtarlı)
Paz Ekim 09, 2016 4:07 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Taunus 1.6 vites konsolu ve sıfır şaft arıyorum.
Perş. Ekim 06, 2016 1:17 am tarafından BAFRALIFERHAT
» (Tüvtürk) Lpg tankı izolasyonu ve arka aks bilyası değişimi
Perş. Ekim 06, 2016 1:15 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gt-Gts kalorifer kumandası
Perş. Ekim 06, 2016 1:08 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Gösterge ışıkları
Perş. Ekim 06, 2016 1:01 am tarafından BAFRALIFERHAT
» Piyasada bulunabilecek kaliteli buji kablosu önerisi ?
Perş. Ekim 06, 2016 12:59 am tarafından BAFRALIFERHAT
» FORD TAUNUS KULLANIM KLAVUZU...
Perş. Eyl. 08, 2016 3:18 am tarafından serkan
» Ford taunus 86 model çalışmıyor nedendir
Çarş. Ağus. 24, 2016 8:21 pm tarafından Samuraymusti
» BENZINDE NEDEN GAZ PEDALI DAHA SERT LPG'ye GÖRE
Paz Ağus. 21, 2016 4:54 am tarafından BAFRALIFERHAT
» araçda lpg de dahi benzin kokusu
Paz Tem. 31, 2016 2:15 am tarafından erbay
» Disk koruma sacı ses yapıyor
Perş. Haz. 09, 2016 8:20 pm tarafından BAFRALIFERHAT
» OTOMATİK ŞANZIMAN KONUMLARI HAKKINDA
Perş. Haz. 09, 2016 3:23 am tarafından BAFRALIFERHAT
» 14 inç 4 bijon borbet veya benzeri jant arıyorum
Cuma Mayıs 06, 2016 9:49 pm tarafından Sancar Saran